Mikä helvetti siinä on kun kauhajokiset ei tajua että maahanmuutto on rikkaus ja pelkkää voittoa kaupungille?? Perkeleen persut ajaa pois maahanmuuttovastaisuudellaan meidän viimeisetkin oljenkorret.
Kotoutumiskeskustelun osanotto oli heikkoa, nyt itseä niskasta kiinni!
Anonyymi-ap
4
531
Vastaukset
- Anonyymi
kuule
väkisin asiat harvoin onnistuu
joten tunge kotiutus perseeseen.
OMAAN REVAASI - Anonyymi
HAAAHHAAAHAAAAA!!! Tuuli vaan heittää katupölyä sieraimiin ja kepulit kiroaa persuja syytellen, potkiessaan plassilla kovettuneita pökäleitä. Sadatellen jotta miksiköhän kauhujoelta väki pakenee eikä kukaan halua muuttaa tänne.
- Anonyymi
Jotain rajaa maahanmuuttajillakn on, että kauhujoelle tulis
- Anonyymi
Mamuniemeen käy mamun tie loppuu riparit kun seurakunta saa paremmat massit mamuusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669