Vanhusten hyvinvoinnin perustana ovat HOITO ,HOIVA JA HUOLENPITO .
SDPN OHJELMA. .đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč đč
HOITO,HOIVA JA HUOLENPITO
20
366
Vastaukset
- Anonyymi
Sdp on laiskaa ja loisivaa. EivÀt pidÀ huolta tai hoivaa tai hoivaa. Sdp tuhosi tuon kaiken.
- Anonyymi
PETTERI HALLIOTUKSINEEN PAATTI LEIKATA LISĂĂ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÀllÀstÀ se on...vanhukset ei pÀÀse ulkoilee..ei ole kuka veisi pitÀs tehdÀÀn laki ettÀ joutavat ihmiset veisi heitÀ ulos... vanhukse itkevÀt kun ovat koko ikÀnsÀ tehneet töitÀ ja nyt ei kukaan heitÀ hoida paitsi katto on pÀÀllÀ siihen se jÀÀ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri sössi vanhusten hoidonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, me leikataan taas koulutuksesta, LAMAPETE hehkuttaa.
KUNTIEN VALTIONOSUUKSIEN LEIKKAUS ON OIVA TAPA SYYLLISTĂĂ LEIKKAUKSISTA KUNTIA: - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PETTERI PARADOKSI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PETTERI PURKAA HYVINVOINTIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, me leikataan taas koulutuksesta, LAMAPETE hehkuttaa.
KUNTIEN VALTIONOSUUKSIEN LEIKKAUS ON OIVA TAPA SYYLLISTĂĂ LEIKKAUKSISTA KUNTIA:HIRVETTTĂ JĂLĂKEE TEKEE PETTERI LAMA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PETTERI LAMANERO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HIRVETTTĂ JĂLĂKEE TEKEE PETTERI LAMA.
đčđčđč SDP haluaa toimivan julkisen terveydenhoidon, ei pörriĂ€isten kiskurihintoja. đčđčđč
- Anonyymi
"HOITO,HOIVA JA HUOLENPITO"
Matuilla on jo tuo kaikki? - Anonyymi
Petteri Lama nollaa vanhusten hoivan.
- Anonyymi
Mainio aloitus.
Viesti on selkeÀ .- Anonyymi
S D P OSAA. KIITOS S D P.
- Anonyymi
Hyvin hoitaa SDP.
- Anonyymi
"Vanhusten hyvinvoinnin perustana ovat HOITO ,HOIVA JA HUOLENPITO ."
JA SILTI SdP yhdessÀ siskojensa kanssa ovat 18/21 susisote-alueella ajamassa NOITAKIN palveluita ALAS!!!! - Anonyymi
SDP OSAA.
- Anonyymi
Ja Sannalle kanssa hoivaa ja holhousta, lisÀksi vÀhÀn vieroitusta! Ei miesten vieroitusta tÀllÀ kertaa. Olavi hoitaa.
- Anonyymi
Sanna Marin syöksi Suomen talouden tuhoon Tuppuraisen ja kumppanien kanssa.
- Anonyymi
HYVĂ SDP
Ketjusta on poistettu 16 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mÀ oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytÀÀ, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyÀÀn
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkÀÀn kelvannut, niin tuskin nytkÀÀn kelpaan. LisÀ090Kuinka moni palstalaisista on nÀin hyvÀssÀ kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elÀmÀntyyliÀÀn : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161