Petturipersuja EN äänestä kyllä enään ikinä..
Pakkorako äänestää ihan mitä muuta vaan kunhan ei persua
14
483
Vastaukset
- Anonyymi
On muuten jopa yllättävän paljon ollut näitä seksuaalirikoksista tuomittuja persujen ehdokkaissa.
- Anonyymi
Äänestän heti ennakkoäänestyksessä 2.4 keskiviikkona Vasemmistoliittoa. T: Ex-PS äänestäjä M51
- Anonyymi
Sama täällä ja ihan eka kerta, aivan sama.
- Anonyymi
Jep. Äänestin kans nyt vas-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Äänestin kans nyt vas-
Tänään sit äänestämään. Näytetään petturipurralle että hänen ei olisi pitänyt pettää. PS romahtaa..
- Anonyymi
Persut ja keskusta saa kulkea tampereelle vaikka jalkaisin Ylöjärven perukoilta.
- Anonyymi
Trump on persujen Jumala. Sitä oranssia hullua ne on vuosikausia palvoneet , kehuneet ja ylistäneet.. Ylistäköön nyt sen kahelin trumpin tulleja. . .
- Anonyymi
ei ole ihme jos persut sikiää .kun puolueessakin monia tuomittu seksuaalirikoksista.paljoko niitä on jotka ei ole puolueessa.
- Anonyymi
Oula Lintula tulee olemaan Persujen uusin ääniharava.
- Anonyymi
Enään ei petturipurra pysty meitä pettämään..
- Anonyymi
Toivottavasti Suomeen ei tule ikinä enään uutta petosjytkyä. Ja juu oon kans useissa viime vaaleissa äänestänyt perussuomalaisia, mut nyt riitti! Nyt en todellakaan äänestä sen saksikäsipetturin porukkaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti Suomeen ei tule ikinä enään uutta petosjytkyä. Ja juu oon kans useissa viime vaaleissa äänestänyt perussuomalaisia, mut nyt riitti! Nyt en todellakaan äänestä sen saksikäsipetturin porukkaa..
Kannattaa äänestää eduskunnan ulkopuolista puoluetta, eduskunta on jo näyttönsä antanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa äänestää eduskunnan ulkopuolista puoluetta, eduskunta on jo näyttönsä antanut.
Nythän ei ollut eduskuntavaalit kyseessä, vaan alue- ja kuntavaalit. Eduskuntavaalit sitten 2027.
- Anonyymi
Kokoomuslaista politiikkaa hallitus toteuttaa, mutta se ei näy Kokoomuksen kannatusluvuissa. Eikö olekin jännä seikka?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395