Huomenta maalaisliittolaiset

Löyly tulee olemaan viikonloppuna armoton!
Aion Väinö Leskistä lainatakseni murskata maalaisliiton!

16

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain sauna lämpimänä, vai mitä tapahtuu?

    • Anonyymi

      Oletko nyt selvin päin ?

      • Olemme nykyään vaimon kanssa soberisteja.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Olemme nykyään vaimon kanssa soberisteja.

        Eikös maalaisliitto ole tuhottu jo ei ole alkiolaisia enää kepussa


    • Anonyymi

      Saatanan tunarit, sanoi kekkonen.

    • Anonyymi

      Keskusta saattaa jäsenistönsä häpeään toimillaan.

      • Anonyymi

        Nyt puhutaan Maalaisliitosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhutaan Maalaisliitosta.

        Ruotsinkielisellä Pohjanmaalla miehet pukeutuvat hyvin ja pitävät huolta siisteydestään ja hygieniastaan.
        Kun menee Kyröön saa pidellä nenäänsä r..en lailla pukeutuvan sarkatakkikansan kanssa.


    • Anonyymi

      Poika parka, olet 60 vuotta myöhässä. Maalaisliitto katosi jo 1965.

      Tuollaista se on kun ei ole kouluja käynyt eikä tiedä historiaa

    • Anonyymi

      Osallistuja OikeistoSosialiDem, (nykyään Maalaisliitonkurittaja) tässä OSD. Poliisi ja virkaholh...eikun siis lakimies eli VH

      Poliisi: Poliisi, kuinka voin olla avuksi.

      OSD: Haluan tehdä rikosilmoituksen minuun kohdistuneesta kunnianloukkauksesta.

      Poliisi: Selvä, saisinko henkilötietonne ja loukkaajan tiedot?

      OSD: Olen kuuluisa S24 sivuilla oleva arvostettu kirjoittaja ja minulla on missivaimo, käyn USA:n presidentin luona vierailulla, minulla on sadan tonnin kuukausi tulot ja olen perustamassa uutta puoluetta johon kerään kannatuskortteja, haluaisiko konstaapeli liittyä?

      Poliisi: Juuenhalua, mutta saisinko henkilötietonne ja loukkaajan tiedot?

      OSD. Olen OikeistoSosialiDem ja minua loukannut on anonyymi.

      Poliisi:Voidakseni tutkia asiaa tarkemmin tarvitsisin henkilötietonne ja myös teitä loukanneen tiedot.

      OSD: annan tämän luurin lakimiehelleni joka auttaa asian selvittämisessä.

      VH: Haloo, tässä puhuu tämän OSD:n virkaholhooja ja hän välttämättä vaati yhteydenottoa poliisiin tästä kunnianloukkauksesta. Mitä konstaapeli haluaa tietää.

      Poliisi: Selvä, saisinko holhottavanne henkilötiedot ja loukkaajan tiedot? Miksi hän muuten sanoi teitä lakimiehekseen?

      VH: No hän pysyy rauhallisempana kun pitää minua lakimiehenään, itseasiassa USA:ssa asuva serkkuni soitti pyynnöstäni hänelle kertoen olevansa USA:n presidentti ja se piti OSD:n rauhallisena pitkän aikaa. En voi kuitenkaan antaa holhottavani henkilötietoja ja loukkaajasta kuulin holhottavaltani, että hänellä on Suomi24:n Keskustan keskustelupalstalla epätavallinen nimimerkki Anonyymi. Tällä tavalla voitte varmaankin selvittää asian?

      Poliisi:Millä tavalla tämä Anonyymi on loukannut holhottianne?

      VH: Hän on kirjoittanut holhottini olevan mielisairas suuruudenhullu ja sen johtuvan tämän suvun rutsaisuudesta.

      Poliisi: Minkä vuoksi holhottinne on holhouksen alaisena?

      VH: No siksi koska hänellä on megalomaaninen skitsofrenia joka ilmeisesti johtuu sukurutsasta. Hänen setänsä kuoli tähän ja OSD suree ja itkee tätä päivittäin.

      Poliisi: Tämä alkaa vaikuttaa selvältä tapaukselta. Tietenkin lähdemme selvittämään asiaa ja nuo loukkaajan tuntomerkit vaikuttavan selkeiltä. Eiköhän tämä ole selvä asia ja pian saamme nähdä pidätyksiä. Voitte kertoa tämän holhottavallenne.

      VH: Kiitos paljon konstaapeli

      OSD: (huutaa kauempaa luuriin) Kansalaispisteitä, kansalaispisteitä jaossa minulla. Haluaako konstaapeli niitä?

      Puhelu katkeaa

      • Typerä ja vanha vitsi pankkolängvitsiltä.


      • Anonyymi

        HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Typerä ja vanha vitsi pankkolängvitsiltä.

        Hyvin kirjoitettu ja oikein hyvin kuvaa sinua ja megalomaniaasi kun uhoat täällä lakimiehilläsi ja keskustan murskailuillasi.

        Terveisiä vaan lakimieh...siis virkaholhoojallesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu ja oikein hyvin kuvaa sinua ja megalomaniaasi kun uhoat täällä lakimiehilläsi ja keskustan murskailuillasi.

        Terveisiä vaan lakimieh...siis virkaholhoojallesi.

        Sinä edes tiedä mitä on hyvin kirjoittaminen.
        Kopsailet samoja spämmejäsi.
        Pyyhin sinulla lattiaa koska vain.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Sinä edes tiedä mitä on hyvin kirjoittaminen.
        Kopsailet samoja spämmejäsi.
        Pyyhin sinulla lattiaa koska vain.

        Taisi mennä pallopaidalla nyt pahasti ihon alle kun hänen vanhoja kirjoituksiaan muistellaan.


    • Anonyymi

      Paitis niitä harvinaisia nähnyt Väinön. Siitä meille kertoo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe