Moi onko teillä tuhmia kokemuksia t.n48
Tuhmat kokemukset
27
709
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokeillut monikin juttuja yksin, joita jotkut voisi pitää tuhmana.
T.m52- Anonyymi
198 kirjoitti:
Itse ollut nuoremman ukm miehen kanssa julkisella paikalla t.n48
Onneksi olkoon. Mun kokemukset on yksin toteutettuja. Mutta niitä on paljon ja monia niistä joku voisi kutsua "tuhmaksi" Kiinostaako?
M52
- Anonyymi
Onhan niitä, olis kiva vaihdella kokemuksia sun kanssa. M32
- Anonyymi
198 kirjoitti:
Laita numero t.n48
Löytyykö kik?
- Anonyymi
198 kirjoitti:
Laita numero t.n48
Löytyykö jo kik?
Tekisi mieli viestitellä. Nyt on vaatteet vähissä ja oikeat paikat turvoksissa valmiina 😉
M52
Ei ole
- Anonyymi
Lataa kik niin voin vannoa että pystyn ylättämään sinut touhuillani. Siis jos kiinnostaa?
Olen käytännössä hetero mutta yksin on käytettävä kaikki konstit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lataa kik niin voin vannoa että pystyn ylättämään sinut touhuillani. Siis jos kiinnostaa?
Olen käytännössä hetero mutta yksin on käytettävä kaikki konstit.T. M52
Anonyymi kirjoitti:
Olen käytännössä hetero mutta yksin on käytettävä kaikki konstit.Mikä sun nimi merkki kikissä
- Anonyymi
198 kirjoitti:
Mikä sun nimi merkki kikissä
Mullakaan ei oo vielä 🫣
Lataan nyt ja kerron kohta. - Anonyymi
198 kirjoitti:
Maponi
- Anonyymi
198 kirjoitti:
pun.123 on mun tunnus nyt kikissä. En oo tosiaan koskaan käynyt sitä, mutta eiköhän se onnistu.
Mikä sun tunnus on että osaan hyväksyä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maponi
Maponi laitoin viestiä kikissä t.n48
- Anonyymi
Ei mitään lovin tuhmia, mutta kokeilunhalua olis.
M42 - Anonyymi
Latasin kik palvelun ja siellä näky että n48 (tai esittäytyi hänenä) ois ollut kikissä jo yli 300 päivää??? Oliko huijari?
- Anonyymi
1 päivä ainakin itselle näkyy olevan hänellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 päivä ainakin itselle näkyy olevan hänellä
pun.123 on mun tunnus, jos sekotat siihen? T.m52
- Anonyymi
On t.m48
- Anonyymi
Onko sinulla kik
- Anonyymi
Eli on huijari. Lataa itselles kik, niin ollaan yhteydessä.
Siellä ei tarvii avata keskusteluja, joita ei haluu ja ne on helppo estää.
Tiedät nyt mun tunnuksen. Kerro omas, niin voin kertoa tuhmia. Ois tosi kiva saada oikee yhteys, jossa voi rauhassa vaihtaa kokemuksiaan.
T. M52 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on huijari. Lataa itselles kik, niin ollaan yhteydessä.
Siellä ei tarvii avata keskusteluja, joita ei haluu ja ne on helppo estää.
Tiedät nyt mun tunnuksen. Kerro omas, niin voin kertoa tuhmia. Ois tosi kiva saada oikee yhteys, jossa voi rauhassa vaihtaa kokemuksiaan.
T. M52Eli M52 odottaa n48 kik tunnusta, että pääsisi "asiaan"
T. M52
- Anonyymi
Löytyykö naisia, jotka haluaisivat vaihtaa viestejä tuhmista kokemuksista? T.M52
- Anonyymi
Minä kaadoin maitolasin, vaikka olen mielestäni umpihetero ja äiti oli vihainen! T: Teuvo 47 v
- Anonyymi
Onko näissä keskusteluissa mitään järkeä, jos vain yritetään olla hauskoja (onnistumatta), eikä pysytä asiassa?
- Anonyymi
On niitä ollut.Miehenä.
Ehkä houkuttelevin oli 35v ollessa sen aikaisen ja samanikäisen naiskumppanin kanssa hänen 26v kaverinsa(nainen),jonka edessä tuli alastomana tumputettua aina orgasmiin asti ja spermat pitkin vaatteita.
Sen aikainen emäntä otti kovaa kierroksia tempusta kuultuaan ystävättäreltään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565453- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722510Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701048Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769