Grilli vietiin etäämmälle teltan takaosasta?
Pervoilu nousi persujen makkaratelttojen kuumimmaksi puheenaiheeksi?
19
167
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin makkaraa, sitten pulkassa vetoa, seuraavaksi munia ja lopuksi persuilua. Hyvät kansalaiset varokaa perustelttoja!
- Anonyymi
Tarjooko sebe mustaa makkaraa ?
- Anonyymi
Jytkyjunaa ei siis enää ajeta kuin pressulla peitettynä?
- Anonyymi
Persut ovat vouhottaneet vanhusten puokesta.Miksi siis leikkaavat yli 16 miljoona kotihoidosta ja eipä vammaisetkaan pääse helpolla sillä ainakin20miljoona lähtee
palveluista.Purra ja Orpo ja koko hallitus pimittää valtavien leikkausten määrää.Vaalien jälkeen sitten kerrotaan totuus.Nyt yritetään tukkia halvalla makkaralla suut ja kääntää katseet pois pedofiili ehdokkaista,vanhusten ja vammaisten aseman huonontamisesta jne.Purra ärjyy ja irvistelee ja Orpo napoo rillejään hermostuneena kuinka eliitin muka pitäisi osallistua"talkoisiin".Pitäisi rahvaalle riittää kun pressa ja vaimo näyttävät kuinka mukavasti eliitti asuu.Vähän kun köyhän nälkäisen antaisi nuuskaista eliitin ökykalliita pihvejä.- Anonyymi
Endlösung?
"Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä."
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sanotusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä."
https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html
- Anonyymi
Vanhuksilta ja vammaisilta ja sairailta leikataan, mutta valtion velkaa otetaan silti ennätystahtia. Ei toimi tuo Purran taloudenpito.
Osa kansasta muistaa vielä edellisen vaalin alla annetut petetyt lupaukset.- Anonyymi
Purra kehtasi vielä eilen väittää YLE:n alue- ja kuntavaalitentissä, että omat petostelunsa olisivat muka opposition politiikkaa. Ei tuolta härskiltä ämmältä todellakaan löydy selkärankaa. Mikäs se tämä sitten olikaan....
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/riikka-purra-kokoomus-haluaa-leikata-pienituloisten-etuuksista-se-ei-meille-kay/32df6afc-3f38-4bf4-9dd1-6f372ec557ca
Ja huom! Ei ole mikään kommunistijulkaisu, joten petospersut ulinat pois!
- Anonyymi
Persujen pervoilu seis iskulause taisi tarkoittaa heitä itseään?
- Anonyymi
Ihanko itse keksit? Wautsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko itse keksit? Wautsi.
Eikö yhtään tunnu siltä, että hillotolppaeliitti olisi potkinut vankasti oman maalinsa "pervoilu seis"-teemallaan?
- Anonyymi
Huulet tötteröllä vaaleja kohti!
- Anonyymi
Toivottavasti joku heittää jossain kohtaa happoa Purran päälle...
- Anonyymi
Kelpaako Sheikin poika makkarateltalle kampanjoimaan?
- Anonyymi
Moni persu haaveilee teltalla poikahaaremista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni persu haaveilee teltalla poikahaaremista?
Hampparin väärä (kutsutaan myös hampparin käyräksi) houkuttelee kaikki percel-pojat teltalle jonottamaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14848709/hamppari-ja-hampparin-vaara - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hampparin väärä (kutsutaan myös hampparin käyräksi) houkuttelee kaikki percel-pojat teltalle jonottamaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14848709/hamppari-ja-hampparin-vaaraMikä se siellä persuteltan nurkassa möllättää? Poikahan se siellä....
- Anonyymi
Huomenna on pyhäpäivä eli kylmäkarhupeliä taas tiedossa......
- Anonyymi
Moternilla persuteltalla poika saunoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moternilla persuteltalla poika saunoo?
Voi sitä ähinän määrää, kun hikiset persupojat ottavat mittaa toisistaan? Kuka saa isoimman makkaran luonnonsuoleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1336520Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782343Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461610Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141361Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881206- 661048
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631032Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271008- 63956