Se vaan valittaa ja sössöttää
Maija vaihtoon
6
212
Vastaukset
Maija on niin ärsyttävä ja itellään laulut surkeita. Outoa, että saa tuomaroida hyviä laulajia tv:ssä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä olen ollut jo monta kautta.
- Anonyymi
Usein tuntuu löytävän huomautettavaa esityksissä, tosin pelkistä kehuista kukaan ei opi paremmaksi laulajaksi.
- Anonyymi
Vitun Maija!
Et tule voittamaan tätä skabaa.
Ricardo oli niin monien suosikki sinun teamistäsi.
Itselläsi ei ole lauluääntä ollenkaan, niin et osaa arvostella toisiakaan.
Älä ole siellä ensi vuonna.- Anonyymi
Ei minun suosikki. Tunnetta ei laulusta löytynyt ja monotooninen ääni. Ei niillä säälipisteiden kerjuulla laulajaa tule.
- Anonyymi
Vilkkumaa oli pohjanoteeraus. Ehkä kuulovamma tullut tai jotakin? Olin ohjelman loppuun asti varma että heittää vielä sen harmonikkanaisenkin ulos, sen verran sekoa touhua oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238509Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066722Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 883753
- 1703097
- 503029
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432999Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412959Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222536Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094