Donald Trump haalii ympärilleen ja hallintoonsa myös muissa atmosfääreissä leijailevia tyyppejä kuten Vance ja Musk.
Olen sitä mieltä että lanka palaa jo Trumpin kohdalla. Kohta on ohi Trumpin kausi, luulenpa että se päättyy Trumpin pidätykseen, ellei jopa vankeustuomioon. Itse asiassa hänellä olisi jo takanaan tekoja, jotka antaisivat aihetta pidätykseen, mutta se olisi pitänyt tehdä ennen psesinentiksi valintaa.
Rumppi on seonnut
5
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo porukka on tavannut toisensa mielisairaalan suljetulla osastolla.
- Anonyymi
Tuskinpa siellä. Mielisairaaloistakin voisi kerätä paljon politiikkaa osaavamman järkevän porukan kuin mikä nyt istuu USAn johtavilla palleilla.
- Anonyymi
Vancella ollut todellista puutetta lapsuudessaan. Ei halua että rahoja levitetään ympäri maailmaan. Muskin poika muuttui tytöksi. Ei halua että sukupuolia hämärretään. Trumpin setä opetti tämä pelkäämään kolmatta maailmansotaa. Ja psykopaatti-isänsä että maailma on kova paikka eikä keneenkään voi viime kädessä luottaa.
- Anonyymi
Trump on aina ollut sekaisin.
- Anonyymi
Molemmat on piripäitä. Vancella on lisäksi sukurasitteena mielenterveysongelmat. Näkeehän sen sokea Reettakin, että kuuppa on sekaisin kun seinäkello.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618