Epäilen, että ilmastossa pyörii jotain terveydelle haitallista pölyä.

Anonyymi-ap

Minun oireeni alkoivat 2022.
Aloin tarkkailla kehoani, koska joku sisälläni sanoi, että on hullusti.
Minulla alkoi tulla jatkuvia yöllisiä tykyttelyjä.
Aloin saada myös unihalvauksia. Tässä kohtaa olin varma, että olen sairastunut jotenkin hermostollisesti.
Minulla alkoi tulla hetkellisiä lihasnykäyksiä.
Oireet helpottuivat, mutta alkoi jatkuva flunssakierre. Kerran kuussa flunssa tai vatsatauti.
Tätä jatkui loppuvuosi. Neurologiset oireet loppuivat.
Kunnes taas alkoivat flunssa kierteen loputtua.
Aloin saada sellaisia naurun purskahduksia vakavissa tilanteissa, kun ei saisi naureskella. Tässä kohtaa olin varma, että tämä oli jotain neurologista. Hakeuduin neurologin vastaanotolle. Minut tutkittiin läpikotaisin eikä löytynyt mitään. Ei ms, ei als, ei mitään.
Sen sijaan sain lähetteen psykologille, siis minä joka en ole sellaisia tarvinnut eläessäni ikää jo 56 vuotta.
Tauti ei jättänyt minua rauhaan. Olen alkanut tuntea kuinka autonominen hermostoni on alkanut hiipumaan.
Välillä unohdan hengittää. Joudun alkaa haukkoa happea.
Olen joutunut kaksi kertaa päivystykseen hengenahdistuskohtauksen vuoksi ja mitään ei ole löytynyt. Taas lisää psykologia. Olen tuntenut kuinka tämä tauti haukkaa kokoajan paloja toimintakyvystäni.
En arvaa enää edes kauppaan lähteä vaan tilaan ruuat woltista kotiin. Asiat ovat kärjistyneet siihen pisteeseen, että käyn enää ainostaan taksilla lääkärissä ja apteekissa. Minä joka olin vielä hetki sitten liikkuva ihminen. Näin se elämä koettelee, kun terveys reistaa. Onneksi nykyisin on netin kautta toimivia tukiryhmiä. On ihanaa, kun pääsee puhumaan terveydestä. Kaikki läheiset ihmiset ovat kyllästyneet, koska en kuuel
Saan joka yö kohtauksia joiden aikana tunnen, kun autonominen hermosto meinaa sammua ja lamaantua. Ponkaisen usemman kerran yössä pystyyn ja joudun hetken ravata ympäri asuntoa jotta pulssi taas nouseen turvalliselle korkeudelle.
En meinaa uskaltaa nukkua enää loppuyönä. Kuitenkin uni lopulta tulee, koska olen väsynyt.
Nyt on tämä tauti ottanut vallan minusta.
Mitään fyysistä ei löydy. Minä olen alkanut epäillä, että olisiko taustalla mahdollinen altistuminen jollekin kemikaalille. Onko ilmassa jotain. En enää edea ikkunaa uskalla avata.
Jos vika ei ole ilmassa niin sitten tämän oltava jotain hyvin vaikeasti todettavaa. En todellakaan kuuntele mitään psykologeja.

10

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huutonaurua🤣

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että sulla on himmenny vintti ja kamala stressikierre. Nuo kaikki oireet viittaa siihen.

• Anonyymi

Aloittaja tässä vielä:
      Niin piti kysyä onko kenelläkään muulla epämääräisiä oireita. Voisiko tämä olla ilmansaasteiden aiheuttamaa? Jotain alueellista.

• Anonyymi

Niin mihin ovat kyllästyneet, koska et kuuel ????
      Sitten taas sama terveyshorina jatkuu. Pätkiikö sulla noin pahasti? Enpä taida ihmetellä, etteivät ihmiset jaksa tuollaista.

• Anonyymi

Varmaan oli sanomassa, että ei kuuntele mitään. Se sama taitaa ilmetä täälläkin.

• Anonyymi

Jos tää ei ole provo niin ne netin tukiryhmät on varmaan viimonen oikea paikka sinulle. Nyt ihan oikeasti hae mt apua ja ala elää. Haluatko tuhlata elämääsi tuollaiseen?

• Anonyymi

Mulla on jatkuvaa nenän tukkoisuutta. Epäilen, että olen allerginen jollekin tehdaspölylle tms

• Anonyymi

Aloittaja täällä:Huomenta. Olin jo nukkumassa hetken, mutta sain taas kohtauksen. Nyt ei arvaa nukkua hetkeen. Minullakin on usein nenän tukkoisuutta, mutta se on pientä tämän muun rinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja täällä:Huomenta. Olin jo nukkumassa hetken, mutta sain taas kohtauksen. Nyt ei arvaa nukkua hetkeen. Minullakin on usein nenän tukkoisuutta, mutta se on pientä tämän muun rinnalla.

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

hulluutta tuon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1655
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1432
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe