Äänestyslippuun ei myöskään saa kirjoittaa tai piirtää mitään muuta kuin ehdokkaan numero tai ääni hylätään. Numeroiden kirjoitusmallit löytyvät myös äänestyskopin seinältä.
https://www.pkank.fi/image-3.65699.8c0bf797ea?size=1024
Näin kirjoitat numerot oikein äänestyslippuun.
15
497
Vastaukset
- Anonyymi
Haista,paska.
- Anonyymi
Sinä voit kirjoittaa sen äänestyslippuun. Harmittaako valistamien.
- Anonyymi
Kirjoittakaahan numerot oikein.
- Anonyymi
Äänestäkää oikein, eli oikeistoa.. Eiköhän ne nuo vasemmistokepun temput ja hyvävelikerhot ole nähty jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäkää oikein, eli oikeistoa.. Eiköhän ne nuo vasemmistokepun temput ja hyvävelikerhot ole nähty jo.
Tämän nykyisen hallituksen puolueita ei Kiuruvedellä äänestä kukaan muu kuin sinä.
- Anonyymi
Minä ainakin äänestän sitä, joka oli maalannut vaalimainoksensa juna aseman seinään.
- Anonyymi
Samoin, tämä äärettömän tietopankin omaava metsäneläin täytyy saada hoitamaan asioita, paitsi että hälle ei kerry hirveästi hänen himoitsemiaan kilometrikorvauksia koska sen pesä on niin siedettävän matkan päässä keskustasta...
Työt eivät haittaa tämän poliitikon asioiden hoitoa, go gulak go !!!- Anonyymi
Kävin äänestämässä ja 73 lappuun.
- Anonyymi
Pelkkä numero
eikä pistettä perään.- Anonyymi
Kirkkovene valtuustoon!!!
- Anonyymi
Katsohan miten numerot kirjoitetaan. Seiska ja ykkönen on tärkeää tehdä oikein.
- Anonyymi
Kirkkoveneen minäkin olen aina piirtänyt.
- Anonyymi
Äänestynkopin seinällä on numeroiden mallit.
- Anonyymi
Vasemmiston kannattajana olen kirjoittanut aina hävyttömyksiä persuista!
Ja pyydän myös muita vasemmistolaisia tekee samoin!
Meillä on joukkovoimaa!- Anonyymi
Purra ei antanu meille tuulimyllyjä ois osuva slogani!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319