Onko kiimassa ketään vanhempaa, reilu 50v ukkoo jota haluttaa laueta puhelimessa 35v ukkomiehelle? Ajatus siitä murahtelelusta saa kiimasta sekaisin! Laita kik joukou12 tai [email protected] niin annan numeron!
Haluan kuunnella sua
9
237
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, se on kyl tosi kiimasta kuunnella kun toinen runkkaa samanaikaisesti. Itse tulee melko usein harrastettua puh runkkuja. Pari tuttua on ja sit soittelen Turun linjalle.
- Anonyymi
Missä vaikutat. Bi ukm...
- Anonyymi
Mä oon Turussa.
- Anonyymi
Kerroit olet myös ukm joten luotto tärkein.
Olen 66v kiihottaisko sua ikäiseni.t. bi ukm 66v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit olet myös ukm joten luotto tärkein.
Olen 66v kiihottaisko sua ikäiseni.t. bi ukm 66vKiihottaa todellakin! Vanhemmat miehet on vaan niin kiihottavia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa todellakin! Vanhemmat miehet on vaan niin kiihottavia
Iltapäivällä klo. 14 jälkeen jään yksin iltaan klo 20 saakka. Voisin laittaa numeron voit laittaa viestin ensin, milloin sopii puhelin sessio. M 66v
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
64v exukm JKL
Miten sais yhteyden. M 66v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1643110
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461764Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571620- 761542
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3351433Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771261The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251065