Suomen adventtikirkko ei ole saanut evankeliointirintamalla vuosikymmeniin tulosta. Jäsenmäärä on romahtanut tasaisen varmasti kerätyistä kymmenistä miljoonista euroista huolimatta.
Alkaisiko uusi herätys sulkemalla rahahanat leipäpappeuteen tuudittautuneelta adventtikirkolta?
Ei se näinkään toimi.
Adventtikirkolta rahahanat kiinni!
12
417
Vastaukset
- Anonyymi
Noin voisi ajatella.
- Anonyymi
Ei se herätys tule jos vain netissä herjaa amerikan homoja.
- Anonyymi
Kuka sellaista tekee? Kuvittelet vain ja syytät siltä pohjalta?
- Anonyymi
Rahahanat kiinni vaan. Niukkuus papit evankelioimaan ajaa.
- Anonyymi
Toimintatapoja pitäisi tosiaan muuttaa eikä julistaa uskoa muita herjaamalla kun itse rypee synnissä ja laittomuudessa. Silloin pitäisi julistaa armoa eikä sitä että kaikki muut ovat eksyneet, ovat väärän vallassa ja vain itse on se, joista Raamattu puhuu hyviä asioita ja muita sillä voi herjata.
- Anonyymi
Lopettaisit sen muiden herjaamisen, synneissäsi rypemisen, ja tekisit parannusta.
Se onnistuisi helpommin, jos tulisit uskoon. Samalla loppuisi trollauksesi ja saisit elämääsi parempaa sisältöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaisit sen muiden herjaamisen, synneissäsi rypemisen, ja tekisit parannusta.
Se onnistuisi helpommin, jos tulisit uskoon. Samalla loppuisi trollauksesi ja saisit elämääsi parempaa sisältöä.Ei parannusta tehdä muita syyllistämällä
Pitää lopettaa älyttömät homoherjat, ei herjata muita laittomuuden tekijöiksi ja antaa Pyhän Hengen sulattaa kova syyttäjän sydän.
- Anonyymi
Ja jos ajattelee että muiden tulee tehdä parannus eikä itse, niin siinä se ikävä puoli ettei toisten tekemä parannus hyödytä millään tavalla.
Vaikka muut miten kieriskelisi tuhkassa, ei itse pelastu helvetiltä jos amerikan homoista herjaa. - Anonyymi
Pastorit saisivat hankkia apostolisen esimerkin mukaan toisen työn rinnalle.
Apostolit eivät keränneet myöskään kymmenyksiä, vaan anteliaisuus oli vapaaehtoista. - Anonyymi
Alussa ihminen loi Jumalan omaksi kuvakseen.
Ja se on totta! - Anonyymi
Eivät tarvitse rahaa, kun eivät ole osanneet käyttää sitä evankeliointiin oikein.
- Anonyymi
Annan hyväntekeväisyyteen rahaa esimerkiksi Pelastusarmeijan kautta silloin tällöin.
Pastorimme eivät sen sijaan tarvitse nykyistäkään määrää rahaa elintasokumpujensa ylläpitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900