Adventtikirkolta rahahanat kiinni!

Anonyymi-ap

Suomen adventtikirkko ei ole saanut evankeliointirintamalla vuosikymmeniin tulosta. Jäsenmäärä on romahtanut tasaisen varmasti kerätyistä kymmenistä miljoonista euroista huolimatta.

Alkaisiko uusi herätys sulkemalla rahahanat leipäpappeuteen tuudittautuneelta adventtikirkolta?

Ei se näinkään toimi.

12

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin voisi ajatella.

• Anonyymi

Ei se herätys tule jos vain netissä herjaa amerikan homoja.

• Anonyymi

Kuka sellaista tekee? Kuvittelet vain ja syytät siltä pohjalta?

• Anonyymi

Rahahanat kiinni vaan. Niukkuus papit evankelioimaan ajaa.

• Anonyymi

Toimintatapoja pitäisi tosiaan muuttaa eikä julistaa uskoa muita herjaamalla kun itse rypee synnissä ja laittomuudessa. Silloin pitäisi julistaa armoa eikä sitä että kaikki muut ovat eksyneet, ovat väärän vallassa ja vain itse on se, joista Raamattu puhuu hyviä asioita ja muita sillä voi herjata.

• Anonyymi

Lopettaisit sen muiden herjaamisen, synneissäsi rypemisen, ja tekisit parannusta.
        Se onnistuisi helpommin, jos tulisit uskoon. Samalla loppuisi trollauksesi ja saisit elämääsi parempaa sisältöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettaisit sen muiden herjaamisen, synneissäsi rypemisen, ja tekisit parannusta.
        Se onnistuisi helpommin, jos tulisit uskoon. Samalla loppuisi trollauksesi ja saisit elämääsi parempaa sisältöä.

Ei parannusta tehdä muita syyllistämällä

Pitää lopettaa älyttömät homoherjat, ei herjata muita laittomuuden tekijöiksi ja antaa Pyhän Hengen sulattaa kova syyttäjän sydän.

• Anonyymi

Ja jos ajattelee että muiden tulee tehdä parannus eikä itse, niin siinä se ikävä puoli ettei toisten tekemä parannus hyödytä millään tavalla.

Vaikka muut miten kieriskelisi tuhkassa, ei itse pelastu helvetiltä jos amerikan homoista herjaa.

• Anonyymi

Pastorit saisivat hankkia apostolisen esimerkin mukaan toisen työn rinnalle.

Apostolit eivät keränneet myöskään kymmenyksiä, vaan anteliaisuus oli vapaaehtoista.

• Anonyymi

Alussa ihminen loi Jumalan omaksi kuvakseen.
      Ja se on totta!

• Anonyymi

Eivät tarvitse rahaa, kun eivät ole osanneet käyttää sitä evankeliointiin oikein.

• Anonyymi

Annan hyväntekeväisyyteen rahaa esimerkiksi Pelastusarmeijan kautta silloin tällöin.

Pastorimme eivät sen sijaan tarvitse nykyistäkään määrää rahaa elintasokumpujensa ylläpitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2045
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      289
      1854
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      322
      1667
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1546
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      30
      1153
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1093
    7. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      89
      1057
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1037
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      63
      1032
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1018
    Aihe