Sinä taas luulet olevasi monimiljonääri, vaikka olet työläisperheestä , asut Kontulassa vuokrayksiössä vanhalla puolella ilman autopaikkaa.
Niin se vaan menee
Äänestä SDP
Sinä taas luulet olevasi monimiljonääri, vaikka olet työläisperheestä , asut Kontulassa vuokrayksiös
13
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuslainen sanoo että keskituloisella,on säästössä 5o oooe onko sulla ei ole niin et ole keskituloinen vaan köyhä
- Anonyymi
Mä oon köyhä eikä mua kiinnosta teidän mittarit. Demarit toi kurjuuden Suomeen.
- Anonyymi
Olet niin sekasin että.sekoitatt kokoomuksen joka nyt johdossa hienoon ja reiluun SDP hän
Marinaadia
- Anonyymi
📍📍📍📍📍📍📍📍📍📍
Älkää täällä valittako kaikesta
Nauttikaa kokoomuspolitiikasta
Kun ootte heitä äänestäneet
Ja kiittäkää mtv 3 n pissiksiä kun ovat teitä auttaneet äänestämään urpoja
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri
Äänestä SDP - Anonyymi
Suomen kansa on jakautunut. kahtia rikkaisiin miljomääreihin ja pienituloisiin työläisiin jotka käyvät pakosta töissä joka päivä elääkseen
Ja nihin jotka ei ymmärrä että eivät olekkaan miljonäärejä. Vaan töissä miljonääreille - Anonyymi
Eiköhän ne kansan rahat mene nyt kokoomuksen urpon ohjailulla miljonääreille ei tarvitseville
- Anonyymi
Kai tiedät, että jos ammattiliittoja ei olisikaan,
ei meillä olisi läheskään kaikkia niitä oikeuksia, joita tänään pidetään itsestään selvinä. Näitä ovat muun muassa:
Kahdeksan tunnin työpäivä
Viisipäiväinen työviikko
Kesäloma
Lomaraha
Talviloma
Sairausjan palkka
Ylityökorvaukset
Työterveyshuolto
Irtisanomissuoja
Työttömyysturva
Vuorotteluvapaa
Äitiys- ja vanhempainvapaa
Isyysvapaa
Lapsilisät
Äänestä SDP kansan puolesta ja kokoomuksen riisto eikkaille vastaan
Äänestä SDP - Anonyymi
Kontula on Helsinkiä, joten kirjoituksesi taisi tulla väärän kaupungin sivulle….
- Anonyymi
Piti laitaa Konala
- Anonyymi
Myös Konala on Helsinkiä….
- Anonyymi
Tarkoitin kyllä Kaarelaa….
- Anonyymi
Yritä nyt vaan kovempaa…
Kaarelakin on Helsinkiä
- Anonyymi
Trollilta upeaa paikallistuntemusta. Ei varmaan siellä jossain huitsinnevadassa ole Pk-seutu kovin tuttua, mutta trollata pitää.
🤣😂😂😎😎😅😆🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5827580Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342876Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3892075- 1281283
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911035
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44882