Järvenpäässä lehtiä myyvä ulkomaalainen nainen

Anonyymi-ap

Joka ei ymmärrä suomea hyvin. Ilman yhteistä kieltä oli vaikee toivottaa hyvää päivänjatkoa joten käytin elettä jonka ymmärtää puhumatta eli läppäsin kevyesti perseelle tuota naista ja jatkoin matkaa

7

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Romanikerjäläisiä. Lehti on ilmaislehti mutta joku niistä maksaa?

• Anonyymi

Ei kaikki ymmärrä kun on arvokkaasti sekaantunut huntuun ja kierouteen.

Tyhmyys ja epärehellisyys senkun nostaa päätään.

• Anonyymi

Väittääkö itseään maskeeraajaksi?

• Anonyymi

Rock rock, disso rock;)

• Anonyymi

Ei näyttänyt olevan yhtään pahoillaan tuo kypsä nainen. On tullut sen jälkeenkin kauppaamaan lehtiään mut sanottuu on tullu että käydään vähä sivummassa nii saat yllättyy miten mun kieli ja sormet toimii. Nainen tuli mukaan kun oltiin tarpeeksi pitkällä ja hame putosi alas ja sukkahousut oli vielä jäljellä. Ne vaan lähti repäsemällä ja jonkun näköset alushousut siellä oli alla vielä jotka vetäsin pois. Ilmeisesti näillä oli samat säännöt kun suomen romaneilla ettei mies hoitele naista suullaan ja oli aika unelmien täyttymys ton lehtii myyvän no joko romanialaisen tai ulkomaan romanin mielestä kun kuului epämäärästä voihkintaa. Vähän läimäsin pakaralle. Otin romaninaisen hiuksista ja painoin hänet kontilleen. Silloin hän sanoi pane vaa fuck me jolloin aloin työnnellä. Suomalaiset romanitytöt on nii omiensa kanssa mutta yksi saunareissu muutti kaiken. Tyttö oli teini-ikäinen. Olin menossa Vanhankylän niemessä rantaa pitkin kesällä ja otin rohkeesti vaatteet pois ja menin uimaan. Tyttö katsoi minua kun menin alastomana järveen. Hyppää mukaan jos tekee mieli. Sitten tyttö huutaa voisiks vähä hieroo mua yllättävän itsevarmalla äänellä. Sitten minä melkein 26 vuotias mies vastaan mielelläni. Tytön hame tippui maahan ja menimme kohti rantasaunaa mistä meitä ei nähty. Sukkahousut oli vielä jalassa ja autoin tyttöä riisumaan ne. Tyttö ei myöskään ujostellut riisuessaan. Tytöllä oli tavallista muhkeempi perse ihan kun aikuisella naisella mut kuulemma vasta 14 vuotta oli tullu hiljattain täyteen. Tämä mustalaistyttö oli ainakin nälkänen. Haistoin ja tunsin hänen pillun valuvan. Työnsin kieleni tytön pilluun takaa päin ja nuolin vakoa edes takas. Aah ooih oiih nuole pliis vittuu. Sanoin tytölle tietäväni että heidän kulttuurissa suuseksi kielletty. Tyttö vastasi myöntävästi ja jatkoin nuolemista jolloin tytön perseestä pääsi ilmaa mutta tyttö vain nauroi eikä näyttänyt häpeävän. Olin monta orgasmia likalle nuollut jolloin läimäsin häntä välillä perseelle ja sanoin että pyllistäs mulle alaikäinen mustalaishuora ja pylly oli edessäni heti. Työnsin munani sisään ja nostin tuon melko rehevän 14vuotiaan pikku tytön syliini ja pidin huolen että kaikki menee hyvin jolloin tyttö uikutti että tiedän tekeväni väärin ja että olen lutka joka ei osaa pidätellä halujaan kaikkien mielestä. Läimäsin tyttöä perseelle ja sanoin että turhaa miettiä nyt sitä. Jos joku saa tietää nii mä oon se joka tässä nussii alaikäistä vähemmistön edustajaa perseeseen. Tää on kyl rikollisin ja kielletyin pano ikinä. Sano sun äidille että tulee saunalle huomen aamulla. Äitisi on vähän kypsempi mutta tosi himottava. Sanot vaa että olit hierottavana ja jumit helpotti heti. Annan kiellettyä nautintoa myös äidille ja huomaan tämän olevan totta. Hän on lapsuuden ystävieni äiti ramona ja aluksi hänellä oli hame ja sukkahousut. Puhuin hänelle oikeen tuhmia ja sanoin ettei mistään saa niin paljon mielihyvää kun siitä kun nainen laukeaa äänekkäästi. Kuuluu ääniä joita romani miehet ei halua kuulla. Uus asento mut tuu nyt vaa istuu mun naamalle nii ett sun pillu on mun naaman kohal ja mun nenä on sun pakaroiden välissä. Ja nyt liikutat ittees kun mun kieli on ulkona. Ramonan lantio alkaa liikkuu. Noniin hyvä sähä ratsastat ku olis puutetta jo pidemmältä ajalta sanoin samalla kun ramona pysähtyi. Pillu vuotaa kun viimeistä päivää. Sormitin ramona ja sanoin että sun persees mul onkin vielä testaamatta. Siis testasiks helvetin perverssi mun alaikäsen tytön perse? No tottakai teiniperse testataan heti ku mahdollista ja yllättävän hyvin osas alistua mut eka laitan sut hiuksista ja kysyn että ootko paljon ottanut poskeen? En vastasi järkytyksen ja hämmennyksen kokenut ramona. No harjoitellaan sitten. Uuh työnnän varovasti. Tiedän että te kiimaset mustalaisakat kaipaatte kovia otteita. Kontilles huusin ja hän nousi epäröiden ylös. Läimäsin hänen herkullista persettään. Aloin nussia tuota aikuista pillua takaa päin ja jaksoin painaa. Sun pillu on yllättävän kiree sun ikäselle. Aah kukaan ei ole antanut näin pitkää nautintoa tai pannut näin pitkään. Ramona huutaa hurmiossaan.

• Anonyymi

Näytyeli vain helvetti kun uskotaan..
        Rock rock, disso rock;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytyeli vain helvetti kun uskotaan..
        Rock rock, disso rock;)

Miksi te uskoitte, helvetti näyttelin 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe