Koska alajärvi poistaa puomin

Anonyymi-ap

Hävettää turhake ja orjuuttaa ihmistä! Miksi se on rakennettu veronmaksajien rahoilla? Missään muualla ei ole tuommoista häpeällistä puomia julkisella rannalla!
HÄPEÄ ALAJÄRVI !

19

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häpeä alajärvi häpeä! Puomi purkuun heti!

• Anonyymi

Alajärvi torjuu ihmisten viihtyvyyttä. Poistakaa negatiivisuutta aiheuttava puomi alajärven ainoa betonoidun JYRKÄN ja kapean veneenlasku paikan ajoreitiltä.
      Ei missään muualla ole tuommoista järjestelyä kuin alajärvellä. Tunnustakaa virhe tekonne ja kallis semmoinen valitettavasti ja kaivakaa puomi pois. Asfaltointi saa jäädä puomin kohtaan varoittavaksi muistomerkiksi sen muutaman metrin matkalla jossa se on.
      Vastuu? kuka on vastuussa tälläisen pahan virheen teosta kaupungilla? Joku sen on hyväksynyt.

• Anonyymi

Leveä luiska veteen ja puomi pois.

• Anonyymi

Ranta laskupaikkoja voisi olla vaikkapa 3 kpl ja ESTEETTÖMIÄ !

• Anonyymi

puomi ehkäpä tärkein osa alajärveläisyyttä. ei sitä voi poistaa.

• Anonyymi

Oletko ihan terve kun kirjoitat yksin tästä samasta jonninjoutavasta aiheesta?

• Anonyymi

Jonninjoutava on ainoastaan se joka puomeille on antanut luvan maksaa. Jos niinku oikeasta asiasta puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonninjoutava on ainoastaan se joka puomeille on antanut luvan maksaa. Jos niinku oikeasta asiasta puhutaan.

Se puomi on ollut siinä jo kohta 10 vuotta, eikä ole haitannut ketään. Oletko mieleltäsi ihan terve kun toisin väität?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se puomi on ollut siinä jo kohta 10 vuotta, eikä ole haitannut ketään. Oletko mieleltäsi ihan terve kun toisin väität?

Aiheuttaa joka päivä haittaa! Oletko ikinä edes rannassa käynyt? Taidat olla vajukki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheuttaa joka päivä haittaa! Oletko ikinä edes rannassa käynyt? Taidat olla vajukki?

Käyn kesällä useinkin ja moni muukin, sinä et taida selvästikään käydä kun puhut täällä mitä sattuu. Jokin puomi mikä ollu jo 10 vuotta olemassa niin mitä se sun elämääs haittaa kun kenenkään muun elämää se EI haittaa. Vajakki taitaa olla joku muu kuin minä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn kesällä useinkin ja moni muukin, sinä et taida selvästikään käydä kun puhut täällä mitä sattuu. Jokin puomi mikä ollu jo 10 vuotta olemassa niin mitä se sun elämääs haittaa kun kenenkään muun elämää se EI haittaa. Vajakki taitaa olla joku muu kuin minä...

Hyvin sanottu 💪

• Anonyymi

Ehdottaisin puomia koko alajärven ympärille!

• Anonyymi

Hyvä idea. ABC aseman ympärille myös puomi ja nato lankaa!

• Anonyymi

Puomi pois jo!

• Anonyymi

Häpeällinen puomi poisttettava heti!

• Anonyymi

Kannatetaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan!

Heti kun saatte Vipeliin sen hiukkaskiihdyttimen. Pysytte siellä sitä ihmettelemässä ettekäjärveen mene.

• Anonyymi

Puomin voisi jo poistaa!

• Anonyymi

Heti kun jäät tulee niin vipeltäjät ei hukuttaudu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe