Anopin kanssa mökillä

Anonyymi-ap

Olen leskianoppini kanssa mökkiä laittamassa kesäkuntoon, eilen käytiin saunassa, kylläkin eri aikaan mutta kumpikin nähtiin toisemme vilaukselta alasti, minulla seisoi kyllä koko ajan ja anoppi aivan varmaan näkikin sen? Illan olimme kylpytakit päällä ja oli kiihoittavaa kun välillä kummallakin vähän vilahti paljasta pintaa, kyllä oli kiima päällä ja panetti niin perkeleesti, nyt olen herännyt aikaisin ja näen kuinka anoppi vielä nukkuu sievä paituli päällä, olen hiljaa salaa runkkaillut unelmoiden että uskaltaisin mennä kysymään haluaisiko rakastella kanssani.

5

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kävitkö kysymässä, antoiko, minkä ikäinen anoppisi on?

• Anonyymi

Muistan nuoruudessani kun olin just täyttänyt 18v niin tuleva anoppi kysyi että kun on kortti ja kaikki niin liikkuminen onnistuu että tulemmeko hänen tyttären kanssa mökille vähän auttamaan ulkohommissa. Hommat saatiin tehtyä ja anoppi lämmitti saunan ja ehdottomasti halus että mennään kaikki kolme saunaan yhtäaikaa. Tulihan nähyä tuleva anoppi ensimmäistä kertaa alasti. Kiihottavaa oli vertailla tytärtä 17v ja anoppia 37v.

• Anonyymi

Miltä vertailu näytti?
        Alkoiko ottaa eteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä vertailu näytti?
        Alkoiko ottaa eteen?

Kyllä kiihotti,anoppi oli ajellut itsensä posliiniksi ja samalla tavalla pilkotti välistä kun tyttärelläkin,toki vähän enemmän näkyi.
        Kyllä oli pidättelemistä ettei oikein kunnon seisokkia tullut,onneksi pääsi järveen välillä. Tyttökaveri kiusas jälkeen päin että kiihottiko nähdä hänen äitinsä,alasti.

• Anonyymi

Minua on aina kiihottanut ns. vahinko vilauttelut. Olen itse harrastanut tuota jo vuosia, kiihottaa ainakin minua.
      Minulla on ollut varsinkin 3 erityistä naista, jotka vilautelleet
      Kiihottavasta, 2 anoppia ja täti.
      Kaikki vanhempia upeita runsas muotoisia naisia.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1579
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1229
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      83
      863
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      193
      858
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      825
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      822
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      810
    8. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      748
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      729
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      33
      729
    Aihe