MLL-Sahalahti joutuu tauolle, ja lapsiperheet kärsivät vesivahingon vuoksi.
Tähän rakennukseen on nyt tehty näitä viritys ¨putkikorjauksia¨ ja aina kestää vuoden kunnes hajoaa. eio ole rahaa tehdä sitä asianmukaisesti. Sama tilanne oli pihan asfaltioimisessa asfalttiyritys joka teki Sahramin pihan oli vieressä mutta olisi yhtymän Pajula/Vähämason pitänyt maksaa asfaltointi etukäteen mutta ei löytynyt rahaa siihen, eikä luottoa asfalttiurakoitsijlta. joten sekin jäi tekemättä vaikka sitä niin lupailtiin, annas kattoa koska kylämme olohuone Krouvi joutuu vesivahingon ulosajamaksi, puhumattakaan kuntosalista ym. yrityksistä? Tämän omistajista naispuolinen kumppani on todella ilkeä vuokralaisiaan kohtaan kuten muitakin ihmisiä kohtaan, onmpas hän ehdokkaanakin toivottavasti ei saa paljon ääniä.
T. Kylän Helmi
Yrittäjätalon touhut
3
325
Vastaukset
- Anonyymi
Hänen miehensä Konetaituri oy omistajana kun jäin masennuksesta sairauslomalle niin hän antoi minulle lopputilin heti kun oli mahdollista, muutenkin oli tosi ilkeä työnantaja, no onneksi olen jo muuttanut niin en enään näe edes koko Vesaa,
- Anonyymi
Konetaituri on täys huijari. Miten se pääse taloyhtiöiden hommiin?
Huonoa, hosumalla tehty pihatyöt on konetaiturin tavaramerkki!- Anonyymi
Yrittipä myydäkin Konetaituria vakavaraiselle Kangasalalaiselle maanrakennusfirmalle mutta kauppa meni puihin kun konetaituri todellinen tilanne selvisi, voi isä raukkaa kun pojalleen jätti sössittäväksi hyvän yrityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967