Joko Keskustapuolueen atomitraktori on valmis?

Anonyymi-ap

Siitä on jo 30 vuotta kun sitä alettiin suunnittelemaan Otaniemessä. Nyt sille on tarvetta kun öljy on lopussa.

5

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EI näköjään kukaan tiedä.Sen takia uskallettiin kuitenkin lopettaa pientilat Suomesta kokonaan ja nyt on jo pula ruuasta kuten jauhelihan loppuminen kaupoista osoittaa.Kiitos Keskustapuolueen suurtilat ,Nyt hinnat nousee.

• Anonyymi

Öljyhän on ollut loppumassa 30 vuodessa minunkin muistini mukaan jo ainakin 60 vuotta.
      Samoin kuin nyt hetikohtajust työvoimapulakin on ollut räjähtämässä käsiin jo ainakin 60 v, vaikka työttömyys on kasvanut pikkuhiljaa koko ajan. Nytkin tuodaan lisää kouluttamattomia luku- ja kirjoitustaidottomia työtävieroksuvia kymmenin tuhansin alikehitysmaista poistamaan sitä samaa nythetikohtajust alkavaa työvoimapulaa poistamaan. Kaikkea kouluttaskin on ajettu pikkuhiljaa alas jo muutamia vuosikymmeniä, ettei vain työttömyys vähenisi ollenkaan.
      Syyt tähän löytyy ainakin Siionin Viisaitten pöytäkirjaista, mikä löytyy nettihaulla. Sitä vain ei haluta uskoa, vaikka kaikki näkevät omin silmin jöka päivä, miten sitä ajetaan sisään täysillä. Hyvin suunniteltu propaganda voittaa aina faktat, kun mitään ei viitsitä itse selvittää ja tämän tietävät omatkin poliitikkomme ja käytävät sitä hyväkseen puolueista riippumatta. Ja niitä rehellisiähän ei edes päästetä päättämään, kuten tapaukset esimerkiksi Junes Lokka ja Tiina Keskimäki vakuuttavasti todistavat.

• Anonyymi

Kun poliitikot alkoivat puhua #KARJUVASTA# työvoimapulasta tajusin ettei mitään pulaa koskaan ollutkaan

• Anonyymi

Joo. Öljyhän on ollut loppumassa 30 vuodessa jo ainakin 1960 -luvulta asti minunkin muistini mukaan. Ja lienee yhäkin loppumassa 30 vuodessa?

• Anonyymi

Korvikkeet estävät huomaamasta miten lopussa öljy on kun käyttökin on jo supistunut murto-osaan 50 vuodessa. Sotiminen öljyn takia on alkanut ja tuhoaa nopeasti kaiken varallisuuden .Alkaa pula-aika jossa ruuansaanti nousee pääosaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7708
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1866
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      993
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      953
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      762
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe