Joko Keskustapuolueen atomitraktori on valmis?

Anonyymi-ap

Siitä on jo 30 vuotta kun sitä alettiin suunnittelemaan Otaniemessä. Nyt sille on tarvetta kun öljy on lopussa.

5

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EI näköjään kukaan tiedä.Sen takia uskallettiin kuitenkin lopettaa pientilat Suomesta kokonaan ja nyt on jo pula ruuasta kuten jauhelihan loppuminen kaupoista osoittaa.Kiitos Keskustapuolueen suurtilat ,Nyt hinnat nousee.

• Anonyymi

Öljyhän on ollut loppumassa 30 vuodessa minunkin muistini mukaan jo ainakin 60 vuotta.
      Samoin kuin nyt hetikohtajust työvoimapulakin on ollut räjähtämässä käsiin jo ainakin 60 v, vaikka työttömyys on kasvanut pikkuhiljaa koko ajan. Nytkin tuodaan lisää kouluttamattomia luku- ja kirjoitustaidottomia työtävieroksuvia kymmenin tuhansin alikehitysmaista poistamaan sitä samaa nythetikohtajust alkavaa työvoimapulaa poistamaan. Kaikkea kouluttaskin on ajettu pikkuhiljaa alas jo muutamia vuosikymmeniä, ettei vain työttömyys vähenisi ollenkaan.
      Syyt tähän löytyy ainakin Siionin Viisaitten pöytäkirjaista, mikä löytyy nettihaulla. Sitä vain ei haluta uskoa, vaikka kaikki näkevät omin silmin jöka päivä, miten sitä ajetaan sisään täysillä. Hyvin suunniteltu propaganda voittaa aina faktat, kun mitään ei viitsitä itse selvittää ja tämän tietävät omatkin poliitikkomme ja käytävät sitä hyväkseen puolueista riippumatta. Ja niitä rehellisiähän ei edes päästetä päättämään, kuten tapaukset esimerkiksi Junes Lokka ja Tiina Keskimäki vakuuttavasti todistavat.

• Anonyymi

Kun poliitikot alkoivat puhua #KARJUVASTA# työvoimapulasta tajusin ettei mitään pulaa koskaan ollutkaan

• Anonyymi

Joo. Öljyhän on ollut loppumassa 30 vuodessa jo ainakin 1960 -luvulta asti minunkin muistini mukaan. Ja lienee yhäkin loppumassa 30 vuodessa?

• Anonyymi

Korvikkeet estävät huomaamasta miten lopussa öljy on kun käyttökin on jo supistunut murto-osaan 50 vuodessa. Sotiminen öljyn takia on alkanut ja tuhoaa nopeasti kaiken varallisuuden .Alkaa pula-aika jossa ruuansaanti nousee pääosaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe