Kuopiosta tullut kirosana Nilsiässä

Anonyymi-ap

Kuopio käyttää isomman valtaa Nilsiässä tuhoten syrjäseutujen elinvoimaa muun muassa kouluja lakkauttamalla. Kuopiosta , johon nilsiäläiset höynäytettiin liittymään, on tullut pelkkä kirosana Nilsiässä.
Kukaan nilsiäläinen ei ole sanallakaan maininnut kuntaliitoksesta olevan muuta kuin haittaa. Kuopio sai Tahkon elvistelläkseen.
Harmi ennen niin eloisan pitäjän kannalta.

6

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko nyt ajankohtaista jo monesti ehdotettu Kuopion liittäminen Varkauteen?

• Anonyymi

Kuopio liitetään Siilinjärveen ensin.

• Anonyymi

Nilsiän valtuusto teki yksimielisen päätöksen liittymisestä vuonna 2012.

• Anonyymi

mikäpäs hätä teillä on. Alatte taas keittämään öljyä. Nestemäisellä kullalla on kysyntää näinä vaikeina ja haastellisina maailmanaikoina. Öljypadat porisemaan. Nilsiä lähtee uuteen nousuun. Kuopiolaiset kihisevät kateudesta.

• Anonyymi

Ei Kuopio käytä isomman valtaa koska Nilsiä on osa Kuopiota.

• Anonyymi

Kerro minulle toinen yli 100 t aukkaan kunta suomesta missä on alle 50 henkilön kouluyksikkö. Kouluun tulossa kallis remontti ja 1 tai 2 opettajaa. Meinaatko että oppilaat saa laadukasta opetusta ja miten heille käy kun joutuvat yläkouluun kuntakeskukseen. Ovatko he oppineet pienessä yksikössä yhtä hyvin ja tulevatko kiusatuksi. Vissiin 90% on jo nyt koulukuljetuksessa joten en näkisi pikkuisen pitemmässä kyydissäkään ongelmaa. Itse asun Nilsiässä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe