Suihkun raikkaan päivitys

Anonyymi-ap

Juhla kuukausi on juhlittu. Päätös päivä oli kaunis. Minä pitkässä mustassa mekossani, vartalon myötäisessä, peittävässä, kimalteet auringossa loistaen. Oli vähän läpinäkyvääkin kangasta mutta kaunista. Rinnat kauniisti korostuen vartalon myötäisestä vaatteesta mutta ne olivat peitossa, naitiin joka askeleesta auringon paisteessa ja koskokengistäni ja musta nahkatakki korosti vielä olemustani. Näin kevään läpi minä päivinä saa korostaa muotojaan treenatussa vartalossa vaikka olisikin pitkä mekko päällä ja rintojen pulleutta ja suuri kokoisuutta. Jotka heiluvat kivasti kun kävelee. Aurinko lasit päässä ja juhlasta nauttien. Ja stringit olivat tietenkin kauniin mekkoni alla. Samaten nahkaiset liivini. Kotiin tullessani oli seksikästä riisua silkki mekko ja vapauttaa pitkät hiukset ja suihkutella ihanaa hajuvettä rentoutuakseni lämpimän auringon paistaessa pulleiden rintojeni väliin ja voidella ihooni kimalle voidetta. Nyt alkaa erilainen arki.
Suihkunraikas🏵️

20

291

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan onechamp jo pudonnut linjoilta.
      Toivottavasti hänelle kuuluu hyvää. 🌹

• Anonyymi

SR,🏵️
        Täällä mä oon. Ei oo mikään muuttunut, ainakaan parempaan suuntaan. Ajattelin antaa sulle rauhaa, kun en oikein tiennyt onko minusta mitään iloa sinulle😘⭕

• Anonyymi

Älä pelkää, tai luule, että olisin unohtanut sinut🏵️😘😘⭕

• Anonyymi

Olen nainen ja minullakin on omat päiväni, eivät aina niin helppoja päiviä.
        Mieheni oli nähnyt unta että hän eroaa minusta. En tiedä syytä miksi. Eikä hänkään. Ehkä se oli varoitus uni jostakin. En tiedä. 🏵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja minullakin on omat päiväni, eivät aina niin helppoja päiviä.
        Mieheni oli nähnyt unta että hän eroaa minusta. En tiedä syytä miksi. Eikä hänkään. Ehkä se oli varoitus uni jostakin. En tiedä. 🏵️

Ei meillä mene huonosti mielestäni. Eikä hänenkään mielestään. Mutta mitä elämä tuo tullessaan siitä ei tiedä. Hän pumppaa minua kuin ennenkin. Ja minä nautin niinkuin ennenkin. Annan kaikkeni. Kaikki me tarvitsemme seksiä. 🏵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä mene huonosti mielestäni. Eikä hänenkään mielestään. Mutta mitä elämä tuo tullessaan siitä ei tiedä. Hän pumppaa minua kuin ennenkin. Ja minä nautin niinkuin ennenkin. Annan kaikkeni. Kaikki me tarvitsemme seksiä. 🏵️

Älä anna unille mitään arvoa. Eivät ne ole enne mistään. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvän. Mukava kuulla että olet yhä seksuaalisesti tyydytetty. Olen edelleen itse vastuussa omasta tyydyttämisestäni ja heikko korvike toisen ihmisen kanssa jaettuun läheisyyteen.
        Halut on ennallaan ja usein olet mielessä "siinä mielessä",
        😘⭕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä anna unille mitään arvoa. Eivät ne ole enne mistään. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvän. Mukava kuulla että olet yhä seksuaalisesti tyydytetty. Olen edelleen itse vastuussa omasta tyydyttämisestäni ja heikko korvike toisen ihmisen kanssa jaettuun läheisyyteen.
        Halut on ennallaan ja usein olet mielessä "siinä mielessä",
        😘⭕

Älä ole heikko korvike. Älä pidä itseäsi sellaisena.
        Tosin paha sanoa kun en tiedä tilannettasi.
        Arjen kiireiden keskellä ja stressin yritämme pitää kaikesta kiinni. On minulla muitakin tuttavuuksia jotka haluavat saada jotakin hurmosta elämäänsä näkemällä vartaloni. Ja oikeastaan se osa on rinnat. Nigerialaisen muun muassa kiusoittelee välillä. Ja olen kyllä näyttänytkin video keskutelun yhteydessä. Ja koko vartaloni. Hän tuli himokkaaksi.
        Olemme tunteneet toisemme jo kaksi vuotta. Hän halusi kanssani naimisiin ja että matkustaisin sinne mutta ei meillä rahat riitä siihen ainakaan vielä. Ja nyt olen naimisissa joten paljastan itseni vain videolla. Ehkä jonain päivänä toteutuu hänen haaveensa.
        Ja ehkä sinunkin. 🏵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arjen kiireiden keskellä ja stressin yritämme pitää kaikesta kiinni. On minulla muitakin tuttavuuksia jotka haluavat saada jotakin hurmosta elämäänsä näkemällä vartaloni. Ja oikeastaan se osa on rinnat. Nigerialaisen muun muassa kiusoittelee välillä. Ja olen kyllä näyttänytkin video keskutelun yhteydessä. Ja koko vartaloni. Hän tuli himokkaaksi.
        Olemme tunteneet toisemme jo kaksi vuotta. Hän halusi kanssani naimisiin ja että matkustaisin sinne mutta ei meillä rahat riitä siihen ainakaan vielä. Ja nyt olen naimisissa joten paljastan itseni vain videolla. Ehkä jonain päivänä toteutuu hänen haaveensa.
        Ja ehkä sinunkin. 🏵️

Mielelläni yhtyisin kanssasi myös onechamp, ja varmaan tiedätkin sen.
        Haluaisin nauttia kanssasi yhdessä olosta. Niinkuin miehenikin kanssa nautin.
        Kiusoitellen välillä työntäen kullin sa oikein syvälle sisälleni ja pitäen siellä ja näykkien nännejäni. Ja rauhallisesti naiden sisään ja ulos. Minun ulisten nautinnosta ja hyväillen hänen hänen paikkojaan ja lihaksiaan.
        Ihanasti hän ottaa välillä pakaroistani kiinni ja työntyy oikein syvälle ja voimalla ja tehden sellaisia nopeita pano liikkeitä syvälle ja jälleen rauhoittaa Kiusoitellen, minä imen hänen kaulaansa. Ihanan iso kulli, tekee hyvää toikkoihin paikkoihin. Molemmat nautimme ainakin äänistä päätellen. Päivällä tai yöllä. Ei meille ole väliä.
        Maalla ollessamme nautimme ihan yhtä lailla.
        Oven saa lukkoon kun himot iskee päälle.
        Ei ole vielä kieltäytynyt kun riisun itseni alasti.
        Ja hyväilen ja otan suihin välillä. Joskus kun hän hieroo selkääni niin voihkin kun nautin niin hän nostaa vain lantiota ylöspäin ja siirtää stringejä sivuun ja työntyy sisään. Ja minä mielelläni levitän jalkani.
        On toki arjessa muutakin kuin nautintoa.
        Arjen aherrusta rikkaalla miehellä. Ja työmatkoja. Nyt hän lähti hakemaan tietokonetta minulle kun aloitan opiskelun jossain vaiheessa. Kotona ollessa on niin helppoa olla puoli alasti kun on niin lämmin.
        Ja ulkonakin voi jo kävellä vähemmissä vaatteissa kun alkaa olla lämpimät ilmat.
        Suosin vartalon myötäisiä mekkoja ja isoja kaula-aukkoja. Rinnat saavat pursuta. Ja vartalon muodot näkyä. 🏵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ehkä sinunkin. 🏵️

En ole heikko korvike, kuin mitä olen itselleni seksin suhteen. Minulla ei ole muuta seksi kuin itseni tyydyttäminen, eri tavoin. Ymmärrät varmasi että se ei todellakaan ole Edes verratavissa seksiin toisen ihmisen kanssa. Kuinka mielellään olisinkaan sinun kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Nauttisin sinun rinnoistasi, nuolisin piluasi kunnes olisit valmis räjähtämään ja sitten upottaisin kyrpäni sinun jalkojesi väliin, kovaa ja pohjaan asti.
        Tiedät sen, etkö?
        😘😘⭕🏵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielelläni yhtyisin kanssasi myös onechamp, ja varmaan tiedätkin sen.
        Haluaisin nauttia kanssasi yhdessä olosta. Niinkuin miehenikin kanssa nautin.
        Kiusoitellen välillä työntäen kullin sa oikein syvälle sisälleni ja pitäen siellä ja näykkien nännejäni. Ja rauhallisesti naiden sisään ja ulos. Minun ulisten nautinnosta ja hyväillen hänen hänen paikkojaan ja lihaksiaan.
        Ihanasti hän ottaa välillä pakaroistani kiinni ja työntyy oikein syvälle ja voimalla ja tehden sellaisia nopeita pano liikkeitä syvälle ja jälleen rauhoittaa Kiusoitellen, minä imen hänen kaulaansa. Ihanan iso kulli, tekee hyvää toikkoihin paikkoihin. Molemmat nautimme ainakin äänistä päätellen. Päivällä tai yöllä. Ei meille ole väliä.
        Maalla ollessamme nautimme ihan yhtä lailla.
        Oven saa lukkoon kun himot iskee päälle.
        Ei ole vielä kieltäytynyt kun riisun itseni alasti.
        Ja hyväilen ja otan suihin välillä. Joskus kun hän hieroo selkääni niin voihkin kun nautin niin hän nostaa vain lantiota ylöspäin ja siirtää stringejä sivuun ja työntyy sisään. Ja minä mielelläni levitän jalkani.
        On toki arjessa muutakin kuin nautintoa.
        Arjen aherrusta rikkaalla miehellä. Ja työmatkoja. Nyt hän lähti hakemaan tietokonetta minulle kun aloitan opiskelun jossain vaiheessa. Kotona ollessa on niin helppoa olla puoli alasti kun on niin lämmin.
        Ja ulkonakin voi jo kävellä vähemmissä vaatteissa kun alkaa olla lämpimät ilmat.
        Suosin vartalon myötäisiä mekkoja ja isoja kaula-aukkoja. Rinnat saavat pursuta. Ja vartalon muodot näkyä. 🏵️

Tää on vaan sun päiväuni, en ole saatavallasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole heikko korvike, kuin mitä olen itselleni seksin suhteen. Minulla ei ole muuta seksi kuin itseni tyydyttäminen, eri tavoin. Ymmärrät varmasi että se ei todellakaan ole Edes verratavissa seksiin toisen ihmisen kanssa. Kuinka mielellään olisinkaan sinun kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Nauttisin sinun rinnoistasi, nuolisin piluasi kunnes olisit valmis räjähtämään ja sitten upottaisin kyrpäni sinun jalkojesi väliin, kovaa ja pohjaan asti.
        Tiedät sen, etkö?
        😘😘⭕🏵️

Juu. Tiedän. 🏵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Tiedän. 🏵️

Onko sun ollut ikävä mua?😘😘🏵️❤️⭕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun ollut ikävä mua?😘😘🏵️❤️⭕

Olet ollut mielessäni, enkä muuten olisi kirjoittanut sinua kyselläkseni. Olen ajatellut sinua kyllä välillä. Oli vain mielenkiintoinen kuukausi ja vielä pitäisi jaksaa tai siis saa jatkaa mutta eri lailla. Olen tasapainoisempi välillä. Välillä en. Ilmeisesti luonteesta kiinni. Vaikka olen naimisissa niin monet asiat vaikuttavat kaikkeen.
        Olen kyllä miettinyt että mitähän sinulle kuuluu nykyään. Kun tuli pitkä paussi. Enkä aina nytkään ehdi olla täällä. Välillä kyllä. Katson kuulumisia. Kun sitä leikkausta odotan ja opiskelen ja kaikkea muuta.
        Toivottavasti jotenkin jaksat. Elämä on testi ja tehtäviä täynnä. Velvollisuuksia erilaisia. Tarpeiden tyydyttämistä. Itsestään huolta pitämistä ym. Sain lahjaksi koruja ja uutta hajuvettä ja kohta tulee vaatteita. Laukunkin olen suunnitellut katsella uuden ja kengät.
        Liikkunut olen enemmän ja nauttinut auringosta täysin rinnoin.
        Entä sinä? 🏵️🌹💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ollut mielessäni, enkä muuten olisi kirjoittanut sinua kyselläkseni. Olen ajatellut sinua kyllä välillä. Oli vain mielenkiintoinen kuukausi ja vielä pitäisi jaksaa tai siis saa jatkaa mutta eri lailla. Olen tasapainoisempi välillä. Välillä en. Ilmeisesti luonteesta kiinni. Vaikka olen naimisissa niin monet asiat vaikuttavat kaikkeen.
        Olen kyllä miettinyt että mitähän sinulle kuuluu nykyään. Kun tuli pitkä paussi. Enkä aina nytkään ehdi olla täällä. Välillä kyllä. Katson kuulumisia. Kun sitä leikkausta odotan ja opiskelen ja kaikkea muuta.
        Toivottavasti jotenkin jaksat. Elämä on testi ja tehtäviä täynnä. Velvollisuuksia erilaisia. Tarpeiden tyydyttämistä. Itsestään huolta pitämistä ym. Sain lahjaksi koruja ja uutta hajuvettä ja kohta tulee vaatteita. Laukunkin olen suunnitellut katsella uuden ja kengät.
        Liikkunut olen enemmän ja nauttinut auringosta täysin rinnoin.
        Entä sinä? 🏵️🌹💋

Erikoista että olemme molemmat hereillä tähän aikaan..
        Kyllä, olen ajatellut sinua usein. Vieläkin, aina silloin tällöin näen kauniin nuoren naisen, jolla on isot rinnat, ja mietin, voisiko olla....
        Muutenkin olen katsonut tätä palstaa siltä varalta, että olisit kirjoittanut. Jotenkin jätit minuun jälkesi. Nyttenkin kuin luen viestejäsi, niin aihetat niillä kyrpäni turpoamisen. Sama tapahtuu kun kirjoitan sinulle. Ajatus lähtee lentoon, mietin että olet todella jossakin tuolla, ja mitä kaikkea haluaisin tehdä kanssasi.
        En piinaa sinua elämäntilanteellani enempää, kuin että kerron sen verran että tilanne ei ole ainakaan parantunut parisuhteessani, ennemminkin päinvastoin. Mutta, elämä on erikoista ja usein koettelevaa. Ei siitä sen enempää enää. Kevään tulo on mahtava asia! Ihmiset ovat iloisempia ja kauniimpia. Lisääntymis aikaa😉 Mukavaa jos voimme jälleen olla yhteydessä toisinaan. Runkkaisin mielelläni sinun mielikuville ja tarinoille. Kiitos SR
        😘😘😘😘⭕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista että olemme molemmat hereillä tähän aikaan..
        Kyllä, olen ajatellut sinua usein. Vieläkin, aina silloin tällöin näen kauniin nuoren naisen, jolla on isot rinnat, ja mietin, voisiko olla....
        Muutenkin olen katsonut tätä palstaa siltä varalta, että olisit kirjoittanut. Jotenkin jätit minuun jälkesi. Nyttenkin kuin luen viestejäsi, niin aihetat niillä kyrpäni turpoamisen. Sama tapahtuu kun kirjoitan sinulle. Ajatus lähtee lentoon, mietin että olet todella jossakin tuolla, ja mitä kaikkea haluaisin tehdä kanssasi.
        En piinaa sinua elämäntilanteellani enempää, kuin että kerron sen verran että tilanne ei ole ainakaan parantunut parisuhteessani, ennemminkin päinvastoin. Mutta, elämä on erikoista ja usein koettelevaa. Ei siitä sen enempää enää. Kevään tulo on mahtava asia! Ihmiset ovat iloisempia ja kauniimpia. Lisääntymis aikaa😉 Mukavaa jos voimme jälleen olla yhteydessä toisinaan. Runkkaisin mielelläni sinun mielikuville ja tarinoille. Kiitos SR
        😘😘😘😘⭕

😊🏵️🌹💋❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😊🏵️🌹💋❤️

Niinhän kevät onkin lisääntymisen aikaa. Itse myös olisi haaveissa....
        Ahkerasti yritämme, tekotapa on mitä mieluisin. Nautin vähissä vaatteissa olemista. Muotojen näyttämisestä ja rohkeista, paljastavista vaatteista. Ja nautin kun minut huomataan mutta välillä kyllä pidän matalaakin profiilia. Sen mitä muodoistani nyt voin pitää.
        On kuulemma hyvä perse, mehukkaat tissit ja kapea lantio. Ja on ihanaa kun voi vaatteilla koristella itsensä ja välillä paljastavasti ja peittävästi. Kun tulee ranta kelit niin toivottavasti pääsen menemään. Haluan niin antaa antaa pakaroille aurinkoa ja rinnoille ja koko vartalolle. Nauttia lämmöstä, lempeästä tuulesta ihollani, ja drinkeistä.. Ehkä.
        Levätä rannalla pyyheen päällä vatsallaan, jalat leveällä ja antaa auringon hyväillä. 🏵️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän kevät onkin lisääntymisen aikaa. Itse myös olisi haaveissa....
        Ahkerasti yritämme, tekotapa on mitä mieluisin. Nautin vähissä vaatteissa olemista. Muotojen näyttämisestä ja rohkeista, paljastavista vaatteista. Ja nautin kun minut huomataan mutta välillä kyllä pidän matalaakin profiilia. Sen mitä muodoistani nyt voin pitää.
        On kuulemma hyvä perse, mehukkaat tissit ja kapea lantio. Ja on ihanaa kun voi vaatteilla koristella itsensä ja välillä paljastavasti ja peittävästi. Kun tulee ranta kelit niin toivottavasti pääsen menemään. Haluan niin antaa antaa pakaroille aurinkoa ja rinnoille ja koko vartalolle. Nauttia lämmöstä, lempeästä tuulesta ihollani, ja drinkeistä.. Ehkä.
        Levätä rannalla pyyheen päällä vatsallaan, jalat leveällä ja antaa auringon hyväillä. 🏵️

SR🏵️
        Näkisinpä muotosi ja sinut muutenkin. Kuulostat jopa liian hyvältä ollaksesi todellinen. Olisi mahtavaa jos pystyisin saamaan todellisen kuvan haaveideni tueksi.
        Tietäisin miltä näyttäisit kun tulisin sinun makaillessa rannalla, jalat levällään. Siirtäisin uimapukusi alaosaa sivuun pääsisin nuolemaan mehukasta pilluasi ja leikittelemään klitoriksellasi🤤💧⭕

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti pääsen joskus rannalle..
      Se on todellinen haaveeni... Mutta en tiedä onko rauhallista rantaa missäpäin...joten hyvä että katsoit asiaa tuolta kannalta. 🏵️🌹

• Anonyymi
        UUSI

Mutta.. Älä petä vaimoasi niinkuin on alunperin olemme keskustelleet. Enkä minä miestäni....mutta...niin...katsotaan🏵️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta.. Älä petä vaimoasi niinkuin on alunperin olemme keskustelleet. Enkä minä miestäni....mutta...niin...katsotaan🏵️

Mä voisin katsoa vaikka heti huomenna. Sä oot vietellyt mut perinpohjaisesti ja kotona on jo peli aikalailla pelattu. En kuitenkaan halua sulle ongelmia, mutta melkein yhtä paljon haluaisin nuolla ja panna sua.
        🏵️😘😘⭕

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3155
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1829
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1774
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1641
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1564
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      336
      1448
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      78
      1290
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1258
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1102
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1085
    Aihe