Aamua...

AMR-52

..kaikil,ja erityisesti illal mökä-öljyy nauttineille...))) 10km. lenkille,mars, mars...)))

27

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep nyt ei happi kulje..... kävin jo lenkil eikä mitään auttanut.......:))))

• AMR-52

..takii illal toril lintostin,siittä siihen,etten löytäny itteeni salininkadun täyshoitolasta...(( epäilivät mua tulppaanivoroks...)) muka kaupungin kukkapenkeist
        napannut. onneks oli todisteet,et vohkin sen naapurin tontilt...))))

• AMR-52 kirjoitti:

..takii illal toril lintostin,siittä siihen,etten löytäny itteeni salininkadun täyshoitolasta...(( epäilivät mua tulppaanivoroks...)) muka kaupungin kukkapenkeist
        napannut. onneks oli todisteet,et vohkin sen naapurin tontilt...))))

uudestaan ja tuo mulle buranaa iso paketti kiitos..........:)))))) niin ja mulle kävi silleen että olin jo sammunut ysin aikaan.......

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

uudestaan ja tuo mulle buranaa iso paketti kiitos..........:)))))) niin ja mulle kävi silleen että olin jo sammunut ysin aikaan.......

...BB,tuon,jos lupaat,ettetota niihen kaa kyytipojaks alkopitoista liikaa...)))

• kippari1

vaan sinulle:=)Kyllä kippari tästä kohta lähtee lenkille vaikka ei tullutkaan öljyttyä niveliä;=))

• AMR-52

..ettet öljynnyt..))) mie poistun jokskin aikaa
        asioil..moi...

• kippari1
        AMR-52 kirjoitti:

..ettet öljynnyt..))) mie poistun jokskin aikaa
        asioil..moi...

lähden tässä kohta liikeelle pikkusen lenkille ja sit nuita hommia ja nyt on niin kaunis aamua et taidanpa mennä vähän ajelemaan prätkällä kun ei ole päässyt taas aikoihin noiden ilmojen takia:=(
        Mut hyvää päivänjatkoo sinulle :=))

• quistis

Töissä ja ihan tarmokkaana:o))))

• AMR-52

...Quistis,kun aherrat,saan enempi tuhlata...))))
        miekii sit aherran,ko oot lomal,ei lopu eget kesken....))))) leikki sikansa saakoon...)))

• eijarina

vaan sullekkin ja kaikille muillekkin. Heräsin vast vähänaikaa sitten ja juon nyt kahvia että heräisin kunnolla.

• AMR-52

..täs pannullisen lipittänt,koht uutta valumaan,sentään maltoin leipääkin tupakan ja kahvin välil syödä.

• eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

..täs pannullisen lipittänt,koht uutta valumaan,sentään maltoin leipääkin tupakan ja kahvin välil syödä.

kyllä menee aamulla mut en pysty syömään mitään ennen kun oon kunnolla herännyt. Juon viel toisen kupillisen ja meen partsille tupakalle kun en viitti sisällä polttaa.

• AMR-52
        eijarina kirjoitti:

kyllä menee aamulla mut en pysty syömään mitään ennen kun oon kunnolla herännyt. Juon viel toisen kupillisen ja meen partsille tupakalle kun en viitti sisällä polttaa.

..laiska,poltan sisäl...(((( ei oo oma "lukaali",
        kaupungin asunto. eihän se tietty mikään syy oo sisäl polttaa,on mul ovet selällään ulos,ja talvel poltan liesikuvun alla.

• eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

..laiska,poltan sisäl...(((( ei oo oma "lukaali",
        kaupungin asunto. eihän se tietty mikään syy oo sisäl polttaa,on mul ovet selällään ulos,ja talvel poltan liesikuvun alla.

kämppä mullakin on. Asuin aluks yksiössä ja poltin kans sisällä mut kun muutin kaksioon niin on onneks parveke mis voi polttaa.

• AMR-52
        eijarina kirjoitti:

kämppä mullakin on. Asuin aluks yksiössä ja poltin kans sisällä mut kun muutin kaksioon niin on onneks parveke mis voi polttaa.

..pölläyttelen, pääsis koko sätkist eroon,närpiöläisii poltan,puruja pitkin pöytää ja lattioit..(((( hepulikonstei noi laastarit purkat. ei auta jos ei oo lujaa tahtoo. niihen vaa uppoo egejä paljon.

• eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

..pölläyttelen, pääsis koko sätkist eroon,närpiöläisii poltan,puruja pitkin pöytää ja lattioit..(((( hepulikonstei noi laastarit purkat. ei auta jos ei oo lujaa tahtoo. niihen vaa uppoo egejä paljon.

mäkin vääntelen kun aski tupakat on tällä hetkellä työttömälle liian kalliita. Jälkikasvulla ne laastarit toimi mut hän olikin polttanut paljon vähemmän kun meikäläinen.

• AMR-52
        eijarina kirjoitti:

mäkin vääntelen kun aski tupakat on tällä hetkellä työttömälle liian kalliita. Jälkikasvulla ne laastarit toimi mut hän olikin polttanut paljon vähemmän kun meikäläinen.

...jälkikasvulle,jos/kun onnistui tavoitteessaan..)) siihen täs pitäs pyrkii,en niin terveyden kannalt aattele,rahaa menee,hajuongelma,sätkis viel tekemisen vaiva.
        ilman konetta sentään pystyn tupakin rullaamaan..))

• eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

...jälkikasvulle,jos/kun onnistui tavoitteessaan..)) siihen täs pitäs pyrkii,en niin terveyden kannalt aattele,rahaa menee,hajuongelma,sätkis viel tekemisen vaiva.
        ilman konetta sentään pystyn tupakin rullaamaan..))

mäkin käsin vääntelen kun kyllästyn niihin koneisiin. Ekat yritelmät oli kyl sellasia että ois nauranut naurismaan aidatkin kun olis nähnyt.

• AMR-52
        eijarina kirjoitti:

mäkin käsin vääntelen kun kyllästyn niihin koneisiin. Ekat yritelmät oli kyl sellasia että ois nauranut naurismaan aidatkin kun olis nähnyt.

...sormist paljon hyötyy ja iloo...)))))))
        mainitaan nyt vaikka viattomimmast pääst,
        tää näpyttely käy joutusammin,ko vaa kirjaimet oppii löytään simmut ummes..)))

• eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

...sormist paljon hyötyy ja iloo...)))))))
        mainitaan nyt vaikka viattomimmast pääst,
        tää näpyttely käy joutusammin,ko vaa kirjaimet oppii löytään simmut ummes..)))

mun meilaamisesta tulis mitään jos yrittäisin opetella tekemään sen silmät ummessa.Väittävät ettei vanha koira uusia temppuja opi?! Kukahan noin tyhmän sanonnan on keksinyt?

• AMR-52
        eijarina kirjoitti:

mun meilaamisesta tulis mitään jos yrittäisin opetella tekemään sen silmät ummessa.Väittävät ettei vanha koira uusia temppuja opi?! Kukahan noin tyhmän sanonnan on keksinyt?

...tietyst,ettei tarvi vilkuilla,mitä sormet tekee,siis meilates ja mones muussakin...)))))
        tottahan näyttöö pitää katsoo,ettei ihan siansaksaa sinne ilmesty.

• eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

...tietyst,ettei tarvi vilkuilla,mitä sormet tekee,siis meilates ja mones muussakin...)))))
        tottahan näyttöö pitää katsoo,ettei ihan siansaksaa sinne ilmesty.

kyl näppäimiä kun kirjotan ja sit katon mitä on tullut tehtyä, siks kai kirjotus virheitä viliseekin mun meileissä.

• rahtari

huomenta sullekkin ja oon samaa mieltä sun kanssa et ketkä on nauttinu tärpättiä eilen ei muuta ku lenkille vaan

• AMR-52

..kyl kovas kanuunas nyykähtää viimisen kerran lenkil.. itse tietää voimavaransa.

• Nikkilä :-|

...että kävelette,ettette vaan koita rankaista itseänne juoksemalla...pumppu käy muutenki ylikierroksilla jos sitä lientä on tullu nautittua runsaammanpuoleisesti..eli sanoisin,että yksi mars riittää...koska näin armeijan käyneenä ihmisenä tiedän,että mars,mars tarkoittaa juoksemista.:->
      Ai nii ja huomenta aloittaneelle ja muillekin:->

• pahatyttö myös

nikkilä on söde..ei siinä mitään DDDDDD

• Nikkilä :->
        pahatyttö myös kirjoitti:

nikkilä on söde..ei siinä mitään DDDDDD

..pikkuhiljaa uskoo södeyteeni..:->>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50