Vastustaako joku lapualainen sopimuksesta irtautumista? 🤔
Ottawan sopimus
19
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti ei kukaan.
- Anonyymi
Se oli Stasi-Tarjan järjettömyys numero 1 . Siihen aikaan vihreät halusi ajaa armeijan alas.
- Anonyymi
Toivottavasti Stasi Tarjalle ei järjestetä valtiollisia hautajaisia veronmaksajien piikkiin.
- Anonyymi
Eikö pekka ollut etunenässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pekka ollut etunenässä?
No vas yleensä.
- Anonyymi
Miinat on historiaa, nyt tapellaan droneilla.
- Anonyymi
Kyllä örkkiä edelleenkin työnnetään miinakenttään niin kauan kunnes pauke lakkaa. Vähän niin kuin popcornia tehdessä, kuunnellaan kunnes poksahtelee sopivan harvoin, niin on valmista nautittavaksi. Jäljelle jääneille örkeille vain tarjoillaan lapualaisia 762-nappeja.
- Anonyymi
Troopperit kumminkin tulee miehistövaunuilla ja jalkaisin valloittajat kyllä se taistelu vielä naamatusten on.
- Anonyymi
Ei Suomella ole ollut Kekkosen jälkeen presidentti onnea.
-Mauno Koivisto SDP kaatoi konkursseihin ja aiheutti yrittäjien tuhansia itsemurhia 90-luvun alussa, ihan osaamattomuuttaan.
-Seuraavana tuli Tarja Halonen miinanpoiston idiotismillaan.
-Kaikkein pahin ja vaarallisin töpeksiä ja narsisti oli Sauli Niinistö, joka poisti markan ja vei petoksella suomen EUhun ja Euroon. Valehteli törkeästi, että markasta luopuminen tapahtuu erikseen kansanäänestyksellä.
Toisen kerran valehteli kansanäänestyksen järjestettävän natoon liittymisestä.
-A.Stubb on kieltämättä hauska kaveri, mutta vaikuttaa lapselliselta ja osaamattomalta, mutta toivotaan parasta.- Anonyymi
Onneksi sinä pölvästi olet jo vanha, eikä tuollaista vanhuudenhöperöä ota kukaan vakavasti. Ennen lapset kulkivat kylillä härnäämässä kaltaisiasi kylähulluja, mutta nykyään vain vahdataan kännykkää päivät pitkät.
- Anonyymi
Olisiko parempi hammastahana mainoksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä pölvästi olet jo vanha, eikä tuollaista vanhuudenhöperöä ota kukaan vakavasti. Ennen lapset kulkivat kylillä härnäämässä kaltaisiasi kylähulluja, mutta nykyään vain vahdataan kännykkää päivät pitkät.
Kumpiakin tarvitaan niin nuoria kuin vanhojakin. Oma työporukka nuoreni kun
vanhat jäi eläkkeelle keskivaiheilla itse olen siis töissä. Hyvä meininki on nuoremmat opettaa omia juttuja inhan ok ja itse kokemusta kuulema ihan ok. - Anonyymi
Kekkosen pelisilmää kukaan huomannut hyödyntää.
- Anonyymi
Ne paskoista putsaamattomat kaivot, kaiken hulluuden takana.
- Anonyymi
Kolikolla on kääntöpuoli. Sodassa ne hidastaa Natojoukkojen pikaisen etenemisen Venäjän puolelle.
- Anonyymi
Miksi Nato sinne haluaisi? Nato on puolustusliitto.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Nato sinne haluaisi? Nato on puolustusliitto.
Olisiko Putin tullut nyt riittävän hulluksi? 🤔
"Putin: ”Vain hullu unissaan kuvittelee Venäjän hyökkäävän Natoon”"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2015060819825826
- Anonyymi
Sitä kun vaan ei lapualaasilta kysytä
- Anonyymi
Taitaa ne vastustajat löytyä atkadianmäeltä halonen tuomioja jne. vas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1577125Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142608Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481878Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141451Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901335- 711137
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691017