Ohan tämä nyt mallillaan, että tämä Suomen kaikkien aikojen surkein hallitus jatkaa edelleen köyhien ja duunarien kyykyttämistä jakaen rikkaille.
Samaan aikaan ne pelkää venäjää. Kuka työtön tuone lähtisi urpon tai purran luksusautoja vartioimaan sodanaikana, kun ne itte on pannut maasta.
Suomen paskin hallitus jatkaa köyhien kyykyttämistä ja rikkaille jakamista!
6
110
Vastaukset
Jos sota tulis täälä ei montaa kokoomuslaista näkys. Ne ois häipynyt, persujohdon kanssa jonnekin kauas!
- AnonyymiUUSI
fasistit tuo nyt vinku-kiinalaisia vartioimaan ja tappamaan suomalaisia
- Anonyymi
Hallitus on toki paska, ehkä jopa paskin hallitus koskaan, mutta isänmaata puolustetaan silti jos on tarvis. En minä hallitusta puolusta vaan Suomea.
Hallitukset tulevat ja menevät, mutta isänmaa pysyy.- Anonyymi
Tervemenoa, tämä maa on jo niin paska ettei ketään köyhää vittuakaan kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa, tämä maa on jo niin paska ettei ketään köyhää vittuakaan kiinnosta.
Hallitus on eri asia kuin tämä maa. Meillä on hieno maa jossa on upea puhdas luonto metsineen, järvineen ja jokineen. Pelkästään se on puolustamisen arvoinen.
- AnonyymiUUSI
tyhmä persu ei tajua että meidän pitäisi puolustaa maatamme poistamalla tuo fasistipaskojen natsihallitus pois suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741