Orpon aikan se on kaikille lähes mahdotonta, Orpo on tehnyt kaikien suomalaisten asioista erittäin vaikeeta ja köyhdyttänyt satoja tuhansia ihmisiä, mutta itseään rikastuttanut valheillaan.
Työttömänä meidän perhe elää paljon paremmin kuin että olisin duunissa, se ei kannata.
Huvittavaa on että orpo yhä vaan leikkaa vaikka ei ole mitään mistä leikkaa... töihin ei kannata mennä. Orpo näyttäänyt ilkeytensä ja uhmakkuutensa ja se muistetaan!!! Paha mies paha... mielessä vaan oma raha oma raha...purra sahaa omaan laariin, iskee kurjuus joka vaariin,,,, itselleen se rahaa heittää, jäljet nokkelasti peittää..
Ihanaa kun ei tarvi olla duunissa
22
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä suomessa paremmin huolehditaan työttömistä kuin duunareista. Työttömältä kun loppuu rahat saa tt tuesta lisää ja myös ennaltaehkäisevaa timeentulotukee, jos duunarilta loppuu rahat ei apua saa mistään, koska hänellä on palkka!!! heheee....
On ihanaa kun ei tarvi huoelhtia toimeentulosta itse kun rahaa van tulee. Nykysin on niin helppoo, ei tarvi kun naps vaan niin sähköinen hakemus lähtee, ennen kun piti paperisina lähettää niin siinä oli homma, nyt ei muuta kun naps vaan... niin rahaa tulee.
Tämähän on oppia eduskunnasta, seillähän toimii myös tuo rahan saanti helposti... - Anonyymi
Töissä käyminen on mahdotonta sellaisille, jotka eivät halua töissä käydä. Muilta se kyllä onnistuu.
- Anonyymi
Niin, että ole enää viiteentoista vuoteen käynyt töissä kun tuo ihan riittävä
työeläke ropisee tilille joka kuukausi. Sillä on mukava tehdä hankintoja. - Anonyymi
Totta, En ole koskaan halunnut tehdä töitä ja orjailla. Kela maksaa paremmin. Jos kela maksaa 200 e enempi kun saat palkkaa, niin kyllä sinäkin ennemmin haet sen kelan etuuden kuin menisit töihin.
Orpo on niin hyvin aivopessyt jotkut, että harmillista että on ihmisiä jotka uskoo että työ on kannattavaa.
Orpo ei vaan ole koskaan selittänyt, miski se työ on kannttavaa jos saat 200 e enepi kuin duunissa.
MINULLE JA MUILLE on raha tärkeempää kuin duuni. Niin uskon se sullekin olevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, että ole enää viiteentoista vuoteen käynyt töissä kun tuo ihan riittävä
työeläke ropisee tilille joka kuukausi. Sillä on mukava tehdä hankintoja.Jokaselle rapsahtaa työeläke tilille kun on eläkkeellä, et ole ainoa. Lisäksi saat takuueläkkeen ja tt tukea, joten mukavahan sinun on niillä hankitoja tehdä.
Omalla työeläkkeellä pelkästään et elä, ei kukaan elä, turha siitä sun on vääntää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaselle rapsahtaa työeläke tilille kun on eläkkeellä, et ole ainoa. Lisäksi saat takuueläkkeen ja tt tukea, joten mukavahan sinun on niillä hankitoja tehdä.
Omalla työeläkkeellä pelkästään et elä, ei kukaan elä, turha siitä sun on vääntää.Ei tule kaikille työeläkettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule kaikille työeläkettä.
No suuremmalle osalle kuitnekin, ja takuueläke korvaa työeläkkeen, ja kelasta tulee kansaneläke. Ilman kelaa ei kukaan suomenkansalainen pärjää, kela krotti on kaikilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suuremmalle osalle kuitnekin, ja takuueläke korvaa työeläkkeen, ja kelasta tulee kansaneläke. Ilman kelaa ei kukaan suomenkansalainen pärjää, kela krotti on kaikilla.
Kela-krotti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, En ole koskaan halunnut tehdä töitä ja orjailla. Kela maksaa paremmin. Jos kela maksaa 200 e enempi kun saat palkkaa, niin kyllä sinäkin ennemmin haet sen kelan etuuden kuin menisit töihin.
Orpo on niin hyvin aivopessyt jotkut, että harmillista että on ihmisiä jotka uskoo että työ on kannattavaa.
Orpo ei vaan ole koskaan selittänyt, miski se työ on kannttavaa jos saat 200 e enepi kuin duunissa.
MINULLE JA MUILLE on raha tärkeempää kuin duuni. Niin uskon se sullekin olevan.Minulla jää noin 539€ elämiseen ja lisäksi ilmaiseksi reseptilääkkeet, sähkö jne. Vesi sisältyy kokonaan vuokraan. Täällä missä asun on hyvät pesukoneet, kuivuri. Harrastehuoneita,jopa kuntosali kerrostalon päädyssä,joka ilmainen asukkaille. Mikäs täällä ollessa. Ja huom ei ole vankila vaan aivan kaupungin kerrostalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaselle rapsahtaa työeläke tilille kun on eläkkeellä, et ole ainoa. Lisäksi saat takuueläkkeen ja tt tukea, joten mukavahan sinun on niillä hankitoja tehdä.
Omalla työeläkkeellä pelkästään et elä, ei kukaan elä, turha siitä sun on vääntää.Ei rapsahda niille työeläkettä,jotka ei ole olleet töissä. Sehän kertyy sitä mukaa,kuinka monta vuotta tehnyt töitä.
- Anonyymi
Lähipiirini mitä käyvät töissä niin kyllä se jotenki kannattaa kun on omistusasuntoja tai omakotitaloja.Persaukinen ei oo kukaan.Itse 50v ja työkyveläkkeellä ja muuten vaan köyhyyspalstalla.Melko pieni eläke itselläni kun 2700eur kk netto.Metsäyhtiöllä olin töissä.
- Anonyymi
Hautaan et kuitenkaan saa mukanasi mitään?
- Anonyymi
Riittää muullekin aikaa, keväälle :)
https://www.youtube.com/watch?v=VVOXHmvRRh8 - Anonyymi
Parasta! Kaikkihan tykkää vapaa ajasta, odottaa kesälomaa, viikonloppuja, sairaslomakin menee lomasta, ei ole ihmisitä joka ei odota lomaa ja vapaata.
Minä ainakin nautin, viis siitä mitä muut ajattelee, koska tiedäne ttei ne tosissaan niin ajattele, vapaata odottaa hekin.
On ihanaa tehdä mitä haluaa, kela maksaa. Orjat saa tehdä töitä tottakai, jos haluaa... viisas pääsee vähemmällä. - Anonyymi
Kaikilla on aina oma juttu. Moni ei tee päiväänsä samoin kuin joku muu. Joku käy töissä joku ei, joku pyöräile joku autoilee, joku kävelee... kaikilla meillä on omet tekemiset.
Niin pitää ollakkin. Itse en käy töissä en ole ollut vuosiin, ja pärjään näin hyvin ja nautin elämästä. Ei minulla ole edes koiraa, jollain on, eikä syö sieniä enkä hiihdä. Joku tekee niitä.
Toistan, meillä kaikilla on omat tekemiset, mikään niistä tekemisistä ei ole väärin vaikkei joku tekisi tai joku taas tekisi. Oikeus on omiin juttuihin kailla.
Hassua on se että monet arvostelee toisten tememisiä, jos itse tekee sitä niin pitäisi kaikkien aikka juosta metsässä. Ei se niin mene, jokainen valitsee itse mitä haluaa tehdä ja mitä ei, SIIHEN ON KAIKILLA OIKEUS. Jos sinä nukut koko päivän, se on ihan oikein, kellään ei ole siihen sanomista.
Joku syö sieniä, joku ei, siihenkin on oikeus, joku heittää frispiitä, joku ei, siihenkin on oikeus. Älkää arvostelko kenenkään tekmistä, jokainen tekee sitä mitä itse haluaa. - Anonyymi
Työttömillä on omat velvoitteet ja pitäisi vielä enemmän olla kontrollia.Ei se mistään kotoisin että työttömyysrahoilla vaan notkutaan.
- Anonyymi
Työllisillä pitäisi olla enempi velvotteita ja pakotteita, nyt ne vaan nauttii pienestä palkasta ja situu ja kahvittelee ja juoruaa, tupakka hampaissa. Kyllä palkka pitää maksaa tehdystä työstä eikä lorvimisesta, kellokortti ja kaikki työpaikkaliikehdinnät leimattava jotta palkka aksetaan vaan tehotunneista.
On kumma kun työnantajan rahoilla vaan tupakoidaan ja sättäillään... myös kännykät työnantajan hoiviin koko päiväksi. Takasin saa vasta kun on 8 tuntia tehotyötä tehnyt.
Veoja voisi nostaa ja lisätä lorvimisvero ja laiskuusveron ja palkka maksetaan vaan jos tunnit on täynnä. Tätä jo suunnitellaankin. Kiristyksiä palkanmaksuun.
- Anonyymi
Koti on paljon siistimpi,kun on aikaa ja voimia siivota. Ja saa nukkua milloin haluaa. Töissä kun kävi ,ei jaksanut mitään muuta.
- Anonyymi
Työttömyys on elämän parhainta aikaa.
Saa nukkua pitkään, saa syödä pitkän aamupalan, ei tarvi mennä mihinkään jos ei halua. Kaikki päivät voi tehdä ominlaiseksi ja nauttia vaan. Kotona on parasta. Kotona tuntee elävänsä elämää.
Raha tulee kelasta lähes viikottain. Mikään ei ole parempaa kuin kotona olo, ja jaksaa harrastaa kaikkea kivaa ja taiteellista. Mahtavaa. 21 v kotona oloa on parasta.Nyt ei tarvi ees ootella työtäkään kun ei ole työkkärietä. Vapaus on elämää, ei orjailu. Kannustan kaikkia elämään omaa elämää ei orjallista. - Anonyymi
Onneksi suomessa on vapaus valita, meneekö töihin vai ei, minä en mene. Kela auttaa iana, ainakin minua, sieltä olen saanut rahaa aina. Töistä ei varmaan kukaan saa mitään, kun pitää hakea niitä kelan etuuksia ja leipäjonossa käydä silti vaikka saavat palkkaa.... on se omituinen juttu. 9 e ei nyt kukaan elä.... harmillista.
- Anonyymi
Orjat hoitaa työt, fiksut vaan kattelee! Mahtavaa,, 9 e ei fiksut töitä tee.
- Anonyymi
Ei tee, mutta silläpä 9 euroa maksetaankin vain työttömille työkokeilijoille ja vastaaville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765