Lukekaahan täältä kokemuksia ja havaintoja, ennenkuin annatte kuvausluvan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17090567/oulu--ja--akvatek
Akvatek kiertää
6
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Kävi nuori mies kyselemässä, että saisiko kuvata viemärit.
En suostunut, turhaa työtä. - Anonyymi
Joo ei missään nimessä kannata antaa tulla kuvaamaan. Varsinkaan AKVATEKIN porukkaa. Kokemusta on!!!
Aggressiivista myyntiä ja kaikki nämä erilaiset ovelta ovelle menijät ovat varmaan ainakin 2x kalliimpia.
Sellasella tyylillä myyvät että This price only for You!! Kilpailuttakaa niin näette että olen oikeassa. Itse säästin monta tonnia samasta työstä kun en heitä ottanut. - Anonyymi
Kannattaa tilata LVIS hommat ainoastaan paikallisilta yrityksiltä, jotka ovat jo pysyneet paikkakunnalla vuosia, ilman mitään tarvetta ajella ympäri Suomen ovelta ovelle kaupittelemassa palvelujaan.
Yleensä luotettavalla yrityksellä riittää hommia ihan ilman kiertelemättäkin.- Anonyymi
Äläpä hauku toisten työtä. Taidat olla kylän keskustalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälä näköjään yksi akvatekin työntekijöistä inisemässä.
Kokemusta on akvatekistä. Aiheuttivat vesivahingon koska eivät tienneet mitä tehdä. Nyt maksavat sitten korjaukset. Eivät yrityksessä tienneet, kuvaaja, sukituksen johtaja, eikä ylin johtaja mitä toinen tekee. Informaatio ei kulje. Hinta 2 ellei 3x kalliimpi kuin muilla. KUSETUKSEN MAKU JÄI kiertäkää kaukaa!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kuulut vissiin heidän heimoon selkeästi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....588760Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066594Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541934
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216