Lukekaahan täältä kokemuksia ja havaintoja, ennenkuin annatte kuvausluvan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17090567/oulu--ja--akvatek
Akvatek kiertää
4
723
Vastaukset
- Anonyymi
Kävi nuori mies kyselemässä, että saisiko kuvata viemärit.
En suostunut, turhaa työtä. - Anonyymi
Joo ei missään nimessä kannata antaa tulla kuvaamaan. Varsinkaan AKVATEKIN porukkaa. Kokemusta on!!!
Aggressiivista myyntiä ja kaikki nämä erilaiset ovelta ovelle menijät ovat varmaan ainakin 2x kalliimpia.
Sellasella tyylillä myyvät että This price only for You!! Kilpailuttakaa niin näette että olen oikeassa. Itse säästin monta tonnia samasta työstä kun en heitä ottanut. - Anonyymi
Kannattaa tilata LVIS hommat ainoastaan paikallisilta yrityksiltä, jotka ovat jo pysyneet paikkakunnalla vuosia, ilman mitään tarvetta ajella ympäri Suomen ovelta ovelle kaupittelemassa palvelujaan.
Yleensä luotettavalla yrityksellä riittää hommia ihan ilman kiertelemättäkin.- Anonyymi
Äläpä hauku toisten työtä. Taidat olla kylän keskustalaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879