Tänään julkistettiin Nuorisovaalien tulokset alue- ja kuntavaaleissa.
Ähtärin kouluissa ei jostain syystä äänestetty ollenkaan?
Siitä huolimatta Juha Nortunen( PS) Ähtäristä yllätti ja tuli valituksi Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen valtuustoon.
Studiojoukkue onnittelee ja toivoo samanlaista menestystä myös huomenna alkavissa alue- ja kuntavaaleissa!
Juha Nortunen 2243 läpi nuorisovaaleissa!
23
520
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea Juha!
Puheet pitävät ja teot näkyvät!- Anonyymi
Ilman häntä meillä ei olisi enää sairaalaa.
- Anonyymi
Mainostaminen täälä on kielletty.
Populistit riehuu. Paniikissa kun ollaan..
Rökäle tappionsa kanssa
- Anonyymi
On se kova äijä. Hyvä pari toisen tuhman kanssa.
Ei pelkää mitään ja ajaa Ähtärin asiaa eteenpäin vaikka muut yrittivät ottaa luonnon pois.
Äänestän! - Anonyymi
" Soraa sosialismin rattaisiin!"
- Anonyymi
Hienoa Juha.
Mitä lapset edellä, sitä aikuiset perässä! - Anonyymi
Onkin poliitikkona lapsen tasolla .
- Anonyymi
Mutta silti nuoretkin äänestää!
- Anonyymi
Kyllä se niin on, että tuntuu Ähtärissä eläköityneet taantuneen poliitikkona lapsen tasolle. Ymmärrys ei ainakaan riitä vai onko kyse jaksamisesta (kun luottavat virkamiehiin, eivätkä itse selvittele asioita)...
- Anonyymi
Lennä Juha, lennä!
Nyt sua tarvitaan! - Anonyymi
Loistavaa! Tämä tietää hyvää.
- Anonyymi
Onnea Juha, nuoriso käyttää järkeään, toivottavasti myös aikuiset varsinaisissa vaaleissa. Hieno suoritus, Sinulla on osaamista ja rohkeutta!
- Anonyymi
Onko se niin nuori???
- Anonyymi
Joutuu varmaan nuorisovankilaan.
- Anonyymi
Sua painettiin puoli vuotta ja lujaa. Nöyryytettiin oikein kunnolla.
Nyt näet, että nuorillakin on oikeustajua ja kykyä nähdä ilkeyden läpi! - Anonyymi
Ääniä tulee lisää varsinaisissa vaaleissa ja paljon!!!! Epäkohtia tulee nostaa esiin jatkossakin!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Huomenna tulee meiltä neljä ääntä ja yhtään ei käsi tärise vaikka on kaksi lappua täytettävänä.
Muista laittaa tuo talous kuntoon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Huomenna tulee meiltä neljä ääntä ja yhtään ei käsi tärise vaikka on kaksi lappua täytettävänä.
Muista laittaa tuo talous kuntoon!Hyvä kun muistutit. Olis muuten unehtunu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun muistutit. Olis muuten unehtunu.
Sitä ei voi oikein unohtaa kun joka uutinen toitottaa meidän kriisikunnastamme
- Anonyymi
Hei Ähtäri. Onnea Juha, oli hyvä suoritus
Tänään saat Seinäjoelta toistakymmentä ääntä kun harrastekerho lähtee äänestämään.
Saat ääniä jopa kovilta kepulaisilta.
Täällä veikataan sua Ähtärin ääniharavaksi. Jos niin käy niin kesällä saunotaan pitkän kaavan kautta.
Paina loppuun asti !- Anonyymi
Toivottavasti saadaan paljon Juhan ja Kaisa Juuson kaltaisia ammattitaitoisia ihmisiä päättämään asioista.
- Anonyymi
Harva muuten tietää, että Juha on muodostelmaluistelussa sijoittunut joukkueensa kanssa ihan Eutoopan kärkeen.
Voi olla, että monet nuoret tuntevat hänet myös niistä piireistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200