Sanna Antikaisen voisi jo erottaa eduskunnasta Häpeällisiä kirjoituksia ja sanoja suustaan päästään pilaa koko outokummun maineen.
Antikainen erotettava eduskunnasta
7
377
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä Antikaisen eroa vaativa, oletko ihan varma, ettet vain ole ollut itse häntä eduskuntaan valitsemassa? Kannattaa odotella vielä pari vuotta, niin pääset äänestyskoppiin merkkaamaan lippuun numeron ja hämähäkin vierekkäin eli ilmaisemaan kirjallisena mielipiteesi. On hyvä, että Antikainen edusta julkisuudessa itseään, puoluettaan ja kotikaupunkiaan. Julkisuuskuvaan kuuluu monenmoisia asioita joiden sisältö joko miellyttää tai ei miellytä "pienen pientä kulkijaa"! Antikaiselle menestystä ja sisältörikkaiden kirjoitusten julkaisuintoa!
- Anonyymi
Outokummun maine on mennyt jo vuosikymmeniä sitten Antikainen vaan viimeistelee lopun maineestamme..
Kyllä sakeaa tekstiä saa lukea X-sästä ja muista medioista mihin eukko tekstejään tunkee. Järjen häivää ei sanomisissaan ole, lisää viinaa naamaan niin valuu viimeinenkin järki vessanpönttöön... - Anonyymi
Aion äänestää häntä seuraavissakin eduskuntavaaleissa. Ihan vaan piruuttani.
Hän sairaanhoitajana ymmärtää, ettei miehestä saa naista tekemälläkään tai toisinpäin. Sellaiset illuusiot kuuluvat satukirjoihin.
Muovikortti Valtion painotalosta tai voimakas omatahto ei riitä muuttamaan ihmisen ruumista toiseksi. Eikä myöskään ne tuhannet leikkaukset, jotka nämä sairaat ihmiset vievät multa sairailta tarvitsijoilta.
Minua ei peräsuolen demokratia, eikä myrkynvihreys kiinnosta pätkääkään. - Anonyymi
Hööö
- Anonyymi
Hänet on sinne äänestetty tykkäsit tai et,sinunko pillin mukaan täällä pitäisi tanssia?
- Anonyymi
Lauma idiootteja äänesti johtajansa hillotolpalle.. Taitaa edustaa enemmän itseään kuin kansaa baareissa ampuilijan kainalossa kyhnäillen...
- Anonyymi
Äänestämällä päässyt. ikävämpi juttu että äänestäjät samalla tasolla. demokkratiassa eletään tykätään tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848