Jokainen jätkä kastaa kärkeään n.4450 kertaa jokaisen yhdynnän aikana.
N.300 sisään-ulos liikettä eli nainen saa elämänsä aikana n.200km munaa.
HUOM!Vähintään 14,9cm
EI MIEHILLE =o)
11
584
Vastaukset
- Doe-01
Eikö ne ole munat,mitkä on pussissa?Eihän ne sisälle mahu;))?
- raudan kuuma gimma
en ole koskaan mittaillut poikakaverien piliä , hyvin on pärjätty!!!!
- innokas-30
raudan kuuma gimma kirjoitti:
en ole koskaan mittaillut poikakaverien piliä , hyvin on pärjätty!!!!
tämä on vitsi
- raudan kuuma gimma
innokas-30 kirjoitti:
tämä on vitsi
en kerkee vitsiä heittää ,kun olen niiiiiinnnn tohkeissani!!!!!!!!!
- kyllä
innokas-30 kirjoitti:
tämä on vitsi
uskon, että tutkimuksesi voi hyvinkin pitää paikkansa:)))
- Dr.Swan
raudan kuuma gimma kirjoitti:
en kerkee vitsiä heittää ,kun olen niiiiiinnnn tohkeissani!!!!!!!!!
heitettyä vitsiä kesken rakastelun...
- innokas-30
Dr.Swan kirjoitti:
heitettyä vitsiä kesken rakastelun...
kokeile joskus.. *nauraa*
päivän naurut naurettu.....:))))))))))))
- kauan?
HÖ JA HÖ!Ei pitä paikkaansa,ei sitte alkuunkaan,sanon vaan että jos 4450kertaa/yhdyntä ois totta,niin joka akan täytys olla tiine ainakun sen yhen kerran vuodessa,ja näinhän ei onneksi ole.Vai tarkoitatko sitä suu auki makaavaa haukea joka luulee että nyt on päivän hyvä työ tehty?200 kilsaa munaa,se on vain hyvin munivan kanan toiveuni,että se siitä miesten kyvyistä ja kestävyydestä.
- pienellä munalla,
voi kun pissata.
- taava
Väitä että TOSI HARVA mies työntää yhdynnän aikana 300 kertaa!!!!!!! Ei ainakaan kukaan suomalainen mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31201Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661122Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011010Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt268843- 129827
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.65816Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63734Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44734Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää391720