Ilmeisesti W12 ei toimi vanhat ajurit ja uusia ei ole.
Viimeisin päivitys kadotti koneista paljon laitteita.
Insider Beta testaajat käsii ajuriongelmaist
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Pilvihyökkäykset muuttuvat yhä vaarallisemmiksi – Vakavimmat hälytykset kolminkertaistuivat vuodessa.
Winndows pilvi on vaara, silti että Azure on lähes linux, on se kuitenkin virtuaalikone alusta jossa asiakkan OS pyörii. Ja vuotaa jos Windows! Kallis Windows.
ITC-Johtajilla ei ole taloudellista silmää! Windows, Sap, Adobe = Jätti rahastus!
Josta voisi säästtää satoja miljoonia! - Anonyymi
Moi, Mulla on Inside Windows Microsoft Surface Laptop Copilot+ 13,8"
Snapdragon X Plus, 16 Gt, 256 Gt
13,8" PixelSense Flow -kosketusnäyttö
Koko päivän kestävä akku
Wi-Fi 7, 2 x USB4 Type-C
Olen onnellinen että kone on konnelta tuoettu ohjelmassa. lähes, Beta ajurit tosin ei aina ole sitä parasta
Mutta tulostimen ja muut oheislaitteet, Tulostin tärkeä, Epsoni on saatu toimimaan, HP ei.
USB tikut ja levyt vaihtelevasti, hidas kirjoitus vaivaa näitä tallentimia, mutta vaivaa myös julkista 24H2 windowsiakin. W11 kirjoitusnopeus on vain puolet siittä mitä Ubuntu kirjoitaa vastaaville tallentimille, Beta (12) onkose, no 5-10 hitaampi kuin Ubuntussa, siis sairaan hidas!
Oletetussa W12:sta ei toimi 3D tulostimet, ei mokkulat ei tv tikut tai kortit tai mikään eksoottisempi laite! W11 ajurit ei toimi!
Arm windowsin ohjelmat asentuu ja toimii aika hyvin.
Päivitys tuska jatkuu! On todella hidasta päivittää konetta. W11 arma jäätyilee, Beta tekee samaa, menee välillä minuutikksikin jumiin jossa ei tapahdu mitään likkauksissa. - Anonyymi
Harmia tollaiset betat aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704