Iltalehden listalta löytyi löytyi pari Vesilahden ehdokastakin :)
Rikollisia ehdokkaita
9
410
Vastaukset
- Anonyymi
Katso lista Iltalehden sivuilta. Kaikki ehdokkaat, tai puolue kerrallaan.
Eniten rikollisia ehdokkaita on persuilla, alla lista
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92f27da3-ac82-426e-afc3-907a1de5c40b
Seuraavaksi eniten rikollisia ehdokkaita on kokoomuksella.- Anonyymi
Tolla tiedolla ei nyt kyllä sada persujen laariin ääniä. Tuskin on ollut selvinpäin .
- Anonyymi
Pari vai , löytyi vain 1. paikkakunnan mukaan ei kyllä muita löytynyt , jos tarkoitatkin että jostain muustakin puolueesta löytyy se toinen.
- Anonyymi
Luetun ymmärtämisessä ilmeisesti haasteita ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtämisessä ilmeisesti haasteita ;)
Loikkaako pian kepuun.
- Anonyymi
Taidan vaihtaa puoluetta näissä vaaleissa . Joku roti pitää olla ketkä kelpuutetaan ehdolle.
- Anonyymi
Sama ei noudata rakennuslakia . Olisi ottanut selvää asioista ennen kun piti harjakaiset ja tuparit . Tuollainen muka voi olla päättämässä kunnanvaltuustossa yhteisistä asioista.
- Anonyymi
Torilla tavataan!!!!
- Anonyymi
Ehdokkaita on nyt joka puolueessa haalittu pitkin pusikoita . Ei herätä oikein luottamusta minkään puolueen ehdokaslista kun sellaista ainesta ehdokkaina jotka ei ymmärrä talousasioista yhtään enempää kuin sika jalkapallosta. Kunhan on vaan joitain saatu listoille. Mitä niillä ensikertalaisille on annettavaa ja sanottavaa talousvaikeuksissa olen kunnan pelastamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951782
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2371667- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849