Iltalehden listalta löytyi löytyi pari Vesilahden ehdokastakin :)
Rikollisia ehdokkaita
9
454
Vastaukset
- Anonyymi
Katso lista Iltalehden sivuilta. Kaikki ehdokkaat, tai puolue kerrallaan.
Eniten rikollisia ehdokkaita on persuilla, alla lista
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92f27da3-ac82-426e-afc3-907a1de5c40b
Seuraavaksi eniten rikollisia ehdokkaita on kokoomuksella.- Anonyymi
Tolla tiedolla ei nyt kyllä sada persujen laariin ääniä. Tuskin on ollut selvinpäin .
- Anonyymi
Pari vai , löytyi vain 1. paikkakunnan mukaan ei kyllä muita löytynyt , jos tarkoitatkin että jostain muustakin puolueesta löytyy se toinen.
- Anonyymi
Luetun ymmärtämisessä ilmeisesti haasteita ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtämisessä ilmeisesti haasteita ;)
Loikkaako pian kepuun.
- Anonyymi
Taidan vaihtaa puoluetta näissä vaaleissa . Joku roti pitää olla ketkä kelpuutetaan ehdolle.
- Anonyymi
Sama ei noudata rakennuslakia . Olisi ottanut selvää asioista ennen kun piti harjakaiset ja tuparit . Tuollainen muka voi olla päättämässä kunnanvaltuustossa yhteisistä asioista.
- Anonyymi
Torilla tavataan!!!!
- Anonyymi
Ehdokkaita on nyt joka puolueessa haalittu pitkin pusikoita . Ei herätä oikein luottamusta minkään puolueen ehdokaslista kun sellaista ainesta ehdokkaina jotka ei ymmärrä talousasioista yhtään enempää kuin sika jalkapallosta. Kunhan on vaan joitain saatu listoille. Mitä niillä ensikertalaisille on annettavaa ja sanottavaa talousvaikeuksissa olen kunnan pelastamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693