Maaliskuu 2025 : TYÖTTÖMIÄ ON NYT 325 000.
SATUSETÄ SATONEN ON MESTARI.
ORPOPURRA : TAAS TULI UUSI ENNÄTYS .
17
179
Vastaukset
- Anonyymi
Vappuna on jo 400 000 työtöntä lähellä .
Hallituksen vauhti kiihtyy.- Anonyymi
Homma hoituu ja Satusetä Satonen on jo silloin pääjohtaja.
Asiakkaat tyytyväisiä vastuunkannosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homma hoituu ja Satusetä Satonen on jo silloin pääjohtaja.
Asiakkaat tyytyväisiä vastuunkannosta.SATONEN onnistui.
- AnonyymiUUSI
MARTTINE lupaili lyödä SATUSEDÄN ennätyksen.
- Anonyymi
Tekijä palkitaan kaikkien aikojen korneimpana virkanimityksenä Kelan johtajan tehtväillä.
- Anonyymi
Työllisyys vähentynyt vajaassa 2 vuodessa yli 76 000 hengellä.
- Anonyymi
Miesten työttömyys jo Euroopan pahin.
- Anonyymi
Yle kertoi että 50% pudonneiden avoimien työpaikkojen ilmoittelussakin on suuri osa samojen työpaikkojen ilmoittamisia useaan kertaan. Eli avoimia haettavia työpaikkoja on vieläkin vähemmän ja suurin osa niistäkin keikka-, silppu-, pätkä- ja 0-tuntisopimus epätyypillisiä töitä, joiden marginaaliveron OrpoPurra nosti 100%:iin poistamalla tulojen 300€/kk suojaosan. Suurituloiset itkustaa alle 60% marginaaliverolla, mutta pienituloisen pätkätyöläisen pitäisi tehdä töitä 100% lähdeverolla. On kahdet standardit koksupersuteilla.
- Anonyymi
YES
- Anonyymi
Satusetällä on työvoimapula .Lähti hakemaan työvoimaa oikein ulkomaita myöden.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c
On siinä meill ahkera työvoima ministeri. Ilmeisesti työllitää ensin maailman kansat ja paneutuu sitten lähemmin maan asioihin. Kas kun huomasit mutta ideasi on virheellinen. Se mitä pitää tehdä on korjata työelämän ohjeita suuntaan, jossa palkat ovat riippuivaisia kulloisestakin markkina ja työllisyystilanteesta, silloin kun toimitaan ay mafian pumaskoiden mukaan. Itse sovitut palkat ovat eri asia!
- Anonyymi
Etkö ole selvillä että jokainen tekee itse työsopimuksensa? Joka alalle on tietysti sovittu minimipalkat mutta onko sitten sinulle tuo joku murhe. Noiden ansiosta aikanaan hyvinvointiakin rakennettiin joka nyt maksaa sinunkin elämän. Ei nuo minimipalkat voi eikä saa olla mikään haitta kenellekään. Ja kuten tiedetään ei niillä edes tule toimeen jos niiden mukaan edetään, ja yritys saa silloin tukea mutkan kautta.
Aikoinaan kun olin vielä työelämässä niin todellinen palkkani oli alan minimisopuksia ehkä noin 25-33 prosenttia suurempi, eikä edes kuulunut noita sinun tapaisia höpinöitä.
Huomaa ettet oikeasti tiedä mitään työelämästä. No nyt tietysti tämä nykyinen sinimusta hallitus on oma lukunsa, mutta siitä päästään aikanaan. Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole selvillä että jokainen tekee itse työsopimuksensa? Joka alalle on tietysti sovittu minimipalkat mutta onko sitten sinulle tuo joku murhe. Noiden ansiosta aikanaan hyvinvointiakin rakennettiin joka nyt maksaa sinunkin elämän. Ei nuo minimipalkat voi eikä saa olla mikään haitta kenellekään. Ja kuten tiedetään ei niillä edes tule toimeen jos niiden mukaan edetään, ja yritys saa silloin tukea mutkan kautta.
Aikoinaan kun olin vielä työelämässä niin todellinen palkkani oli alan minimisopuksia ehkä noin 25-33 prosenttia suurempi, eikä edes kuulunut noita sinun tapaisia höpinöitä.
Huomaa ettet oikeasti tiedä mitään työelämästä. No nyt tietysti tämä nykyinen sinimusta hallitus on oma lukunsa, mutta siitä päästään aikanaan.Jos teet sen sopimuksen ay mafian pumaskan perusteella, niin se ei ole sinun tekemäsi sopimus vaan ay mafian! Omassa sopimuksessa on vain laki jota sopimuksessa kunnioitetaan sen itse sovitun lisäksi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos teet sen sopimuksen ay mafian pumaskan perusteella, niin se ei ole sinun tekemäsi sopimus vaan ay mafian! Omassa sopimuksessa on vain laki jota sopimuksessa kunnioitetaan sen itse sovitun lisäksi!
Mitä sekoilet! Mitä nyt tarkoitat? Kerro nyt omin sanoin ja mihin viittaat.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sekoilet! Mitä nyt tarkoitat? Kerro nyt omin sanoin ja mihin viittaat.
Kaikki tarvittava on siinä kommentissani kunhan opit lukemaan ja ymmärtämään mitä on kirjoitettu. Jos sitten et jotain kohtaa ymmärrä, niin kysy sitä ja esitä ensin miten sinä sen ymmärrät, niin voin korjata virheesi! Arvelen tietäväni kantasi mutta sinä olet väärässä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kaikki tarvittava on siinä kommentissani kunhan opit lukemaan ja ymmärtämään mitä on kirjoitettu. Jos sitten et jotain kohtaa ymmärrä, niin kysy sitä ja esitä ensin miten sinä sen ymmärrät, niin voin korjata virheesi! Arvelen tietäväni kantasi mutta sinä olet väärässä!
Kerro nyt rehellisesti ja selvästi mikä sinua kaivelee?
- AnonyymiUUSI
EK on työnantajan AY-MAFIA. Mafiapäällikkönä Häkämies,
varalla Orpo, ennen Satonenkin, joka ei kyennyt työllistämään
itseään itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189