ORPOPURRA : TAAS TULI UUSI ENNÄTYS .

Anonyymi-ap

Maaliskuu 2025 : TYÖTTÖMIÄ ON NYT 325 000.
SATUSETÄ SATONEN ON MESTARI.

21

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vappuna on jo 400 000 työtöntä lähellä .

Hallituksen vauhti kiihtyy.

• Anonyymi

Homma hoituu ja Satusetä Satonen on jo silloin pääjohtaja.
        Asiakkaat tyytyväisiä vastuunkannosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homma hoituu ja Satusetä Satonen on jo silloin pääjohtaja.
        Asiakkaat tyytyväisiä vastuunkannosta.

SATONEN onnistui.

• Anonyymi

MARTTINE lupaili lyödä SATUSEDÄN ennätyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MARTTINE lupaili lyödä SATUSEDÄN ennätyksen.

NOLO

• Anonyymi

Orpo kiihtyy.

• Anonyymi

Tekijä palkitaan kaikkien aikojen korneimpana virkanimityksenä Kelan johtajan tehtväillä.

• Anonyymi

Työllisyys vähentynyt vajaassa 2 vuodessa yli 76 000 hengellä.

• Anonyymi

Miesten työttömyys jo Euroopan pahin.

• Anonyymi

Petteri: Eihän duunarit korkealta putoa, joten ei kun keppiä selkäpiitä pitkin.

• Anonyymi

Yle kertoi että 50% pudonneiden avoimien työpaikkojen ilmoittelussakin on suuri osa samojen työpaikkojen ilmoittamisia useaan kertaan. Eli avoimia haettavia työpaikkoja on vieläkin vähemmän ja suurin osa niistäkin keikka-, silppu-, pätkä- ja 0-tuntisopimus epätyypillisiä töitä, joiden marginaaliveron OrpoPurra nosti 100%:iin poistamalla tulojen 300€/kk suojaosan. Suurituloiset itkustaa alle 60% marginaaliverolla, mutta pienituloisen pätkätyöläisen pitäisi tehdä töitä 100% lähdeverolla. On kahdet standardit koksupersuteilla.

• Anonyymi

YES

• Anonyymi
    • Kas kun huomasit mutta ideasi on virheellinen. Se mitä pitää tehdä on korjata työelämän ohjeita suuntaan, jossa palkat ovat riippuivaisia kulloisestakin markkina ja työllisyystilanteesta, silloin kun toimitaan ay mafian pumaskoiden mukaan. Itse sovitut palkat ovat eri asia!

• Anonyymi

Etkö ole selvillä että jokainen tekee itse työsopimuksensa? Joka alalle on tietysti sovittu minimipalkat mutta onko sitten sinulle tuo joku murhe. Noiden ansiosta aikanaan hyvinvointiakin rakennettiin joka nyt maksaa sinunkin elämän. Ei nuo minimipalkat voi eikä saa olla mikään haitta kenellekään. Ja kuten tiedetään ei niillä edes tule toimeen jos niiden mukaan edetään, ja yritys saa silloin tukea mutkan kautta.

Aikoinaan kun olin vielä työelämässä niin todellinen palkkani oli alan minimisopuksia ehkä noin 25-33 prosenttia suurempi, eikä edes kuulunut noita sinun tapaisia höpinöitä.

Huomaa ettet oikeasti tiedä mitään työelämästä. No nyt tietysti tämä nykyinen sinimusta hallitus on oma lukunsa, mutta siitä päästään aikanaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole selvillä että jokainen tekee itse työsopimuksensa? Joka alalle on tietysti sovittu minimipalkat mutta onko sitten sinulle tuo joku murhe. Noiden ansiosta aikanaan hyvinvointiakin rakennettiin joka nyt maksaa sinunkin elämän. Ei nuo minimipalkat voi eikä saa olla mikään haitta kenellekään. Ja kuten tiedetään ei niillä edes tule toimeen jos niiden mukaan edetään, ja yritys saa silloin tukea mutkan kautta.

Aikoinaan kun olin vielä työelämässä niin todellinen palkkani oli alan minimisopuksia ehkä noin 25-33 prosenttia suurempi, eikä edes kuulunut noita sinun tapaisia höpinöitä.

Huomaa ettet oikeasti tiedä mitään työelämästä. No nyt tietysti tämä nykyinen sinimusta hallitus on oma lukunsa, mutta siitä päästään aikanaan.

Jos teet sen sopimuksen ay mafian pumaskan perusteella, niin se ei ole sinun tekemäsi sopimus vaan ay mafian! Omassa sopimuksessa on vain laki jota sopimuksessa kunnioitetaan sen itse sovitun lisäksi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos teet sen sopimuksen ay mafian pumaskan perusteella, niin se ei ole sinun tekemäsi sopimus vaan ay mafian! Omassa sopimuksessa on vain laki jota sopimuksessa kunnioitetaan sen itse sovitun lisäksi!

Mitä sekoilet! Mitä nyt tarkoitat? Kerro nyt omin sanoin ja mihin viittaat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sekoilet! Mitä nyt tarkoitat? Kerro nyt omin sanoin ja mihin viittaat.

Kaikki tarvittava on siinä kommentissani kunhan opit lukemaan ja ymmärtämään mitä on kirjoitettu. Jos sitten et jotain kohtaa ymmärrä, niin kysy sitä ja esitä ensin miten sinä sen ymmärrät, niin voin korjata virheesi! Arvelen tietäväni kantasi mutta sinä olet väärässä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kaikki tarvittava on siinä kommentissani kunhan opit lukemaan ja ymmärtämään mitä on kirjoitettu. Jos sitten et jotain kohtaa ymmärrä, niin kysy sitä ja esitä ensin miten sinä sen ymmärrät, niin voin korjata virheesi! Arvelen tietäväni kantasi mutta sinä olet väärässä!

Kerro nyt rehellisesti ja selvästi mikä sinua kaivelee?

• Anonyymi

EK on työnantajan AY-MAFIA. Mafiapäällikkönä Häkämies,
      varalla Orpo, ennen Satonenkin, joka ei kyennyt työllistämään
      itseään itse.

• Anonyymi

Nyt jo yli 330 000 työtöntä mutta muutettu TEMin tilastointitapa käyttää nyt Tilastokeskuksen epätarkkoja alempia lukuja. Tämäkin OrpoPurran hallituksen hämäystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1258
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe