ORPOPURRA : TAAS TULI UUSI ENNÄTYS .

Anonyymi-ap

Maaliskuu 2025 : TYÖTTÖMIÄ ON NYT 325 000.
SATUSETÄ SATONEN ON MESTARI.

26

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vappuna on jo 400 000 työtöntä lähellä .

Hallituksen vauhti kiihtyy.

• Anonyymi

Homma hoituu ja Satusetä Satonen on jo silloin pääjohtaja.
        Asiakkaat tyytyväisiä vastuunkannosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SATONEN onnistui.

• Anonyymi

MARTTINE lupaili lyödä SATUSEDÄN ennätyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MARTTINE lupaili lyödä SATUSEDÄN ennätyksen.

NOLO

• Anonyymi

Orpo kiihtyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MARTTINEN LUPASI JATKAA.

• Anonyymi

TEIMME SEN ENNÄTYSAJASSA, PETTERI KITEYTTÄÄ.

• Anonyymi

KASVUTOIMENPITEET ONNISTUIVAT

• Anonyymi

Tekijä palkitaan kaikkien aikojen korneimpana virkanimityksenä Kelan johtajan tehtväillä.

• Anonyymi

Työllisyys vähentynyt vajaassa 2 vuodessa yli 76 000 hengellä.

• Anonyymi

Miesten työttömyys jo Euroopan pahin.

• Anonyymi

Petteri: Eihän duunarit korkealta putoa, joten ei kun keppiä selkäpiitä pitkin.

• Anonyymi

Yle kertoi että 50% pudonneiden avoimien työpaikkojen ilmoittelussakin on suuri osa samojen työpaikkojen ilmoittamisia useaan kertaan. Eli avoimia haettavia työpaikkoja on vieläkin vähemmän ja suurin osa niistäkin keikka-, silppu-, pätkä- ja 0-tuntisopimus epätyypillisiä töitä, joiden marginaaliveron OrpoPurra nosti 100%:iin poistamalla tulojen 300€/kk suojaosan. Suurituloiset itkustaa alle 60% marginaaliverolla, mutta pienituloisen pätkätyöläisen pitäisi tehdä töitä 100% lähdeverolla. On kahdet standardit koksupersuteilla.

• Anonyymi

YES

• Anonyymi

Satusetällä on työvoimapula .Lähti hakemaan työvoimaa oikein ulkomaita myöden.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c

On siinä meill ahkera työvoima ministeri. Ilmeisesti työllitää ensin maailman kansat ja paneutuu sitten lähemmin maan asioihin.

• Kas kun huomasit mutta ideasi on virheellinen. Se mitä pitää tehdä on korjata työelämän ohjeita suuntaan, jossa palkat ovat riippuivaisia kulloisestakin markkina ja työllisyystilanteesta, silloin kun toimitaan ay mafian pumaskoiden mukaan. Itse sovitut palkat ovat eri asia!

• Anonyymi

Etkö ole selvillä että jokainen tekee itse työsopimuksensa? Joka alalle on tietysti sovittu minimipalkat mutta onko sitten sinulle tuo joku murhe. Noiden ansiosta aikanaan hyvinvointiakin rakennettiin joka nyt maksaa sinunkin elämän. Ei nuo minimipalkat voi eikä saa olla mikään haitta kenellekään. Ja kuten tiedetään ei niillä edes tule toimeen jos niiden mukaan edetään, ja yritys saa silloin tukea mutkan kautta.

Aikoinaan kun olin vielä työelämässä niin todellinen palkkani oli alan minimisopuksia ehkä noin 25-33 prosenttia suurempi, eikä edes kuulunut noita sinun tapaisia höpinöitä.

Huomaa ettet oikeasti tiedä mitään työelämästä. No nyt tietysti tämä nykyinen sinimusta hallitus on oma lukunsa, mutta siitä päästään aikanaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole selvillä että jokainen tekee itse työsopimuksensa? Joka alalle on tietysti sovittu minimipalkat mutta onko sitten sinulle tuo joku murhe. Noiden ansiosta aikanaan hyvinvointiakin rakennettiin joka nyt maksaa sinunkin elämän. Ei nuo minimipalkat voi eikä saa olla mikään haitta kenellekään. Ja kuten tiedetään ei niillä edes tule toimeen jos niiden mukaan edetään, ja yritys saa silloin tukea mutkan kautta.

Aikoinaan kun olin vielä työelämässä niin todellinen palkkani oli alan minimisopuksia ehkä noin 25-33 prosenttia suurempi, eikä edes kuulunut noita sinun tapaisia höpinöitä.

Huomaa ettet oikeasti tiedä mitään työelämästä. No nyt tietysti tämä nykyinen sinimusta hallitus on oma lukunsa, mutta siitä päästään aikanaan.

Jos teet sen sopimuksen ay mafian pumaskan perusteella, niin se ei ole sinun tekemäsi sopimus vaan ay mafian! Omassa sopimuksessa on vain laki jota sopimuksessa kunnioitetaan sen itse sovitun lisäksi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos teet sen sopimuksen ay mafian pumaskan perusteella, niin se ei ole sinun tekemäsi sopimus vaan ay mafian! Omassa sopimuksessa on vain laki jota sopimuksessa kunnioitetaan sen itse sovitun lisäksi!

Mitä sekoilet! Mitä nyt tarkoitat? Kerro nyt omin sanoin ja mihin viittaat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sekoilet! Mitä nyt tarkoitat? Kerro nyt omin sanoin ja mihin viittaat.

Kaikki tarvittava on siinä kommentissani kunhan opit lukemaan ja ymmärtämään mitä on kirjoitettu. Jos sitten et jotain kohtaa ymmärrä, niin kysy sitä ja esitä ensin miten sinä sen ymmärrät, niin voin korjata virheesi! Arvelen tietäväni kantasi mutta sinä olet väärässä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kaikki tarvittava on siinä kommentissani kunhan opit lukemaan ja ymmärtämään mitä on kirjoitettu. Jos sitten et jotain kohtaa ymmärrä, niin kysy sitä ja esitä ensin miten sinä sen ymmärrät, niin voin korjata virheesi! Arvelen tietäväni kantasi mutta sinä olet väärässä!

Kerro nyt rehellisesti ja selvästi mikä sinua kaivelee?

• Anonyymi

EK on työnantajan AY-MAFIA. Mafiapäällikkönä Häkämies,
      varalla Orpo, ennen Satonenkin, joka ei kyennyt työllistämään
      itseään itse.

• Anonyymi

Nyt jo yli 330 000 työtöntä mutta muutettu TEMin tilastointitapa käyttää nyt Tilastokeskuksen epätarkkoja alempia lukuja. Tämäkin OrpoPurran hallituksen hämäystä.

• Anonyymi

TEIMME SEN ENNÄTYSAJASSA, PETTERI HEHKUTTAA

• Anonyymi

TULOSTA SYNTYY

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      107
      6679
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      554
      4580
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3053
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      133
      1281
    5. 45
      1204
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      112
      949
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      882
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      844
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      811
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      26
      810
    Aihe