43 sitoutui vegaaniruokaan vaikkei edes vaatijoita kiinnostanut.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/kuntavaaliehdokkaiden-enemmist%C3%B6-sein%C3%A4joella-lihaa-ei-tule-v%C3%A4hent%C3%A4%C3%A4-kouluruokailusta
Vihervasemmisto haluaa kaikkea paskaa vaikkei edes itse kiinnosta koska halutaan vain alistaa muut omaan tahtoon.
Vegaania vaaditaan vaikkei edes itseä kiinnosta
6
175
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervasemmistolaista saastaa
- Anonyymi
Tyypillistä vihervasemmistolle. On mielenterveysongelmaa jonka vuoksi äänestetään vihervasemmistoa ja koska oma elämä syöksyy alamäkeä pitää tehdä muidenkin elämä mahdollisimman hankalaksi.
- Anonyymi
Hah :D kuka sellaista paskas oikeasti haluaa syödä päivästä toiseen? Miksei vain voi noudattaa vanhan ajan lautasmallia joka on hyväksi todettu? Lihaa, perunaa ja kasviksia lautaselle sopivat määrät nii johan vatsa ja mieli tykkää. Rypsistä väännettyä vege-oksennusta ei saatana saa edes ketsupilla siedettävän makuiseksi. Ja vaikka maku sattuisikin olemaan siedettävä niin ruuan tekstuuri vähintäänkin on karmean tuntuinen suussa. Kasviksen kasviksina ja liha lihana on paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Lihaa tai kalaa pitää olla joka päivä, samoin maitoa.
- Anonyymi
vegetarismi on uskonto
- Anonyymi
Vihervasemmistolaisuuteen kuuluu liharuoan boikotointi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1171852
- 881449
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844