Vaikea päättää mitä puoluetta äänestäisi. Haluaisin äänestää vasemmistolaista maahanmuuttovastaista puoluetta, eli ns. kansallissosialisteja.
Missä puolueessa eniten kaappirasisteja?
13
145
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjällä tuo onnistuisi, siellä kaikki sallitut puolueet ovat naZeja.
- Anonyymi
Mulla meinas suu palaa kun söin Kristillis Demokraattien makkaran. Kuinka oli niin vihanen kokki kun antoi kuuman makkaran.
- Anonyymi
Sait esituntumaa helvetin liekeistä, jotka odottaa, jos et äänestä heitä.
- Anonyymi
Lieksan KD on hellareitten puolue. Onko yksi normi ehdokas joka ei kuulu lahkoon.
- Anonyymi
Eniten salarasisteja kristillisissä
- Anonyymi
Persut ovat aika avoimesti rasisteja
- Anonyymi
Lieksan keskustapuolueessa.
- Anonyymi
Kokoomuksessa muutamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksessa muutamia.
Kokoomus oli joissakin vaaleissa työväenpuolue? Taisi olla Kataisen aikaan. Nykyisin kokoomuksen touhu on vieraantunut työväestöstä,,, olen huomannut.😁
- Anonyymi
Kristillisyys on siitä kätevä että rasismin ja syrjinnän voi lavastaa "lähimmäisenrakkaudeksi"
- Anonyymi
"Kristillisten arvojen puolesta" itseään mainostanut kokoomus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kristillisten arvojen puolesta" itseään mainostanut kokoomus.
Tekopyhiä paskoja. Kauniit puheet ei näy teoissa ja siinä miten puhuvat ja käyttäytyvät rumasti muita ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhiä paskoja. Kauniit puheet ei näy teoissa ja siinä miten puhuvat ja käyttäytyvät rumasti muita ihmisiä kohtaan.
Persu ministeri Juuso on rasisti, koska sanoo ettei vanhukset välitä hoidosta, vaan haluavat olla yksin kotonaan. Miksi sitten matut saa kaiken mahdollisen avustuksen sossusta, mutta vanhuksemme ei?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847