Klusteri ja luuseri menee lähellä kepua olevalla niin helposti, de facto, sekaisin, koska eivät ole venäläistä alkuperää. Ossin päätti olla kluuseri.
Onko Ossi jo peräti kluuseri?
11
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ossilla kärähti Puola, mutta ei venäjä. Ladassa on erikoisia osia. Jos venäjällä tekee ilmoituksen miliisille varastetusta Ladasta, niin he vastaa, ei löydy, se on häive Lada ja häviää tutkasta osa kerrallaan.
- Anonyymi
Venäjän viranomaiset kertoo rakentaneensa jo 20 SU-57 häivehävittäjää ja kaikki on hävinneet tukikohdista jo vuosia sitten. Yhdestä löysivät perävalot!
- Anonyymi
Ymmärrätkö Kapi puolan merkityksen? Minä kyllä ymmärrän. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS
- Anonyymi
On se ja köyhyys kiusaa ja paloheinäläisten makea elämä kyrsii.
- Anonyymi
Tolloa Kapi. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolloa Kapi. HO HOO, HO HOO!
Edelleen!
- Anonyymi
Ossi on jo useammassa sukupolvessa kluuseri, heillä on suvussa pitkä linja kluusereita.
- Anonyymi
On de facto tänäänkin.
- Anonyymi
Osmo The Osmond Virus.
- AnonyymiUUSI
Ossin lapsenusko venäjään on kovalla koetukselle, miten ne nyt taas ryssivät kyselee Ossi laahustaan Inkeroisen katuja.
- AnonyymiUUSI
Te voitte uskoa minuun, olen sentään palstan ylin vaippahousu! HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228