Sheriffi oli haastanut Nisun kaksintaisteluun pääkadulla. Ei ollut Nisussa miestä koittamaan, että kuka on kuka. Toisaalta, hävinnyt se olisi, takaan sen. Onhan Sheriffi nopein vetäjä näillä seuduilla.
Nisu on surkea pelkuri
10
224
Vastaukset
- Anonyymi
Nisu tyypillisenä kepulaisena ampuu väijytyksestä selkään.
- Anonyymi
Nisu on nopein vetämään, käteen.
- Anonyymi
Sheriffin ei tarvitse. On niin paljon aitoa tavaraa tarjolla.
- Anonyymi
Tuota Nisua ei kannata korostaa. Hän on vain yksi ehdokas kepun listalla.
Pitäisi vain selvittää, mikä on hänen osuutensa nykyisessä tutkinnassa. Hän on eläinpuiston entinen puheenjohtaja.
Sheriffit ovat taas tehneet oman osuutensa valituksissa, jotka ovat menestyneet.
Kumpikaan ei ole ehdokkaina vaaleissa niin nyt kannattaa keskittyä vaaleissa oleviin ehdokkaisiin eikä mihinkään leikkimiseen.- Anonyymi
Eikö apulaissheriffi uskalla lähteä sanasille. Taidatkin olla aika nössö. Ottaisit mallia isoveljestäsi. Olen kuullut, että isoveli on homman aivot ja pikkuveli on Nisuakin surkeampi taulapää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö apulaissheriffi uskalla lähteä sanasille. Taidatkin olla aika nössö. Ottaisit mallia isoveljestäsi. Olen kuullut, että isoveli on homman aivot ja pikkuveli on Nisuakin surkeampi taulapää.
Just näin. Apulaissheriffit on aina aivan torvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Apulaissheriffit on aina aivan torvia.
Isoveli on tuota ressukkaa joutunu vetämään perässä. Ei siitä yksinään ole minkään tekijäksi. Kymmeniä vuosia oon seurannu touhuansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoveli on tuota ressukkaa joutunu vetämään perässä. Ei siitä yksinään ole minkään tekijäksi. Kymmeniä vuosia oon seurannu touhuansa.
Väsykkä mikä vässykkä. Sanoi anoppikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsykkä mikä vässykkä. Sanoi anoppikin.
Sangen monenlaisia mielipiteitä meillä toki heistä on. Mutta eikös sitä sanota, että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, eikä kukaan sheriffeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sangen monenlaisia mielipiteitä meillä toki heistä on. Mutta eikös sitä sanota, että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, eikä kukaan sheriffeistä.
Aika harvassa on ihtiään niin paljon kehuvia tyyppejä, kuin nämä sheriffit on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732