Otin silmälasit tyhmyyksissäni all-inclusive sopimuksella ja olen maksanut niitä nyt 10 kk. Niitä mitää maksaa 2 v ja sitten joko lunastaa itselle tai antaa pois. En lukenut pikkupränttiä kun en nähnyt kun ei silloin ollut laseja, nyt on jo kerran vaihdettu linssit kun en nää. Lasien hinnaksi tulee 6#8€ kokonaisuudessaan enkä saa niitä edes itselle. Tää oli kyllä huijausta ja sopimuksesta ei pääse irtikään ennen kuin 2 vuoden päästä. Älkää vaan kukaan tehkö tällästä sopimusta
Vastaukset 3
- Anonyymi
Olen ollut tyytyväinen tällaiseen. Sopii ainakin minulle
- Anonyymi
Niin ja kahden vuoden päästä joudut ostamaan uudet lasit kun luovuta all-inclusive lasit pois, tai ostat ne omaksi. Kun niistä melkein 700€ maksaa niin ne pitäs automaattisesti olla omat sen jälkeen
- Anonyymi
Asunut vuokralla ja sekään ei ole oma vaikka olen maksanut 25v vuokraa yht 130000€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412099Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.150913- 78873
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37847- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä68695- 71571