Valitukseni kelan hakemuksessa meni läpi ja saan huomenna 1900 euroa tukia tilille. Niin luki kelan asiakirjassa että maksetaan 1904 euroa. 9 kuukautta meni valituksessa, joskus viime heinä elokuussa tein valituksen en edes muista sitä. Laskin silloin että saisin alle tonnin toimeentulotukea mutta en saanut ja valitin siitä, en tiedä miksi saan lähes kaksi tonnia.
Ja tänään voitin pitkävedosta noin 1100 euroa. Kylläpä köyhällä menee nyt hyvin.
Aivan järjetöntä.
Anonyymi-ap
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kestääkö valituksen päätös noin pitkään. Miten pysyi elossa ilman tukia 9 kk
- Anonyymi
Siellä on paljon kaikenlaista taatelintallaajaa jonossa.
Kestää päätökset minullakin.
- Anonyymi
Onnittelut!
- Anonyymi
Se on hienoa kun valitukset menee läpi ja ihmiset saavat oikeutta.
mutta kun asioi Kevan kanssa niin se lähettää ilman mitään anomuksia
tilille reilut kaks tonnia ihan joka kuukausi ja täsmällisesti aina. - Anonyymi
... Ja lehmätkin lentää....
- Anonyymi
Sieltä kilahtaa pian viesti että et saa papua vasta kun syksyllä seuraavan kerran, näin on monelle käynyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815