Missä säilytätte omia harraste tavaroita.
Pelottaa et kumppani löytää. Pöksyjä,peppu vibran ja muutakin sellaista .
Tiedän et tulisi ero,jos löytäisi.
Joskus mietin sitäkin,jos niitä ei enää ole itse hallinnoimassa.
.
Leikki laatikko.
13
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Siivouskaapissa
- Anonyymi
Tekopillut ym ja liukkarit työhuoneeni kaapissa ja isompi pylly/pillunukke eteisen kaapin pihjalla kassissa. Vaimo ei näissä paikoissa käy.
- Anonyymi
Varalla on vieraille, mitä muutakin jäi osoittamatta perheemme keskinäisesti jäi Jumalan Huolehdittavaksi!
- Anonyymi
Biojätesäiliössä ja valmiina vähemmän varaa matkustella, mutta jäi matkakasseihin, siinä on hyvä aloittaa kemut, jos naiset ei halua, enkä minäkään enää matkustele? Kiertelin paikalliskaatopaikat ja niitä ei enää voi, mutta viime kierrokselta jäi tavan omainen, on eräitä naisia jotka voi kaiken salassa pidettävä, jäi minulta koulunkäyntikin, Roskasäiliöihin pihalla näin kerrostaloissa, muistan kaiken mahdollisen vain ...
- Anonyymi
hyvin esillä vaimo tietää että tykkään
- Anonyymi
Olen hankkinut Ikeasta lasi vitriinin jonne olen sijoittanut mun bad dragon lelut hienosti esille. Olen jopa rgb valaistuksen asentanut kaapin sisälle. Kaappi on makkarissa jonne ei ulkopuolisilla ole asiaa.
- Anonyymi
Vaimon ja omat leikkikalut yhteisessä laatikossa kaapissa. Sieltä kaivellaan sopivat, kun ruvetaan hommiin.
- Anonyymi
pikkari laatikon pohjalla makkarissa
- Anonyymi
asun yksin , joten dildo on täkin alla vierailta piilossa
- Anonyymi
Ostamme puolin ja toisin toisillemme leluja
- Anonyymi
Ei kai niitä hyvässä parisuhteessa tarvi piilotella.ei ainakaan meillä.tekopimpit ja kalut ja anaalitapit on samassa kaapissa
- Anonyymi
Jääkaapissa
- Anonyymi
Sais joku firma kehittää säilytysratkaisun. Huippukiva, huhuu!?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054124Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572338Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61093- 66844
- 21813
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768