Missä säilytätte omia harraste tavaroita.
Pelottaa et kumppani löytää. Pöksyjä,peppu vibran ja muutakin sellaista .
Tiedän et tulisi ero,jos löytäisi.
Joskus mietin sitäkin,jos niitä ei enää ole itse hallinnoimassa.
.
Leikki laatikko.
13
1508
Vastaukset
- Anonyymi
Siivouskaapissa
- Anonyymi
Tekopillut ym ja liukkarit työhuoneeni kaapissa ja isompi pylly/pillunukke eteisen kaapin pihjalla kassissa. Vaimo ei näissä paikoissa käy.
- Anonyymi
Varalla on vieraille, mitä muutakin jäi osoittamatta perheemme keskinäisesti jäi Jumalan Huolehdittavaksi!
- Anonyymi
Biojätesäiliössä ja valmiina vähemmän varaa matkustella, mutta jäi matkakasseihin, siinä on hyvä aloittaa kemut, jos naiset ei halua, enkä minäkään enää matkustele? Kiertelin paikalliskaatopaikat ja niitä ei enää voi, mutta viime kierrokselta jäi tavan omainen, on eräitä naisia jotka voi kaiken salassa pidettävä, jäi minulta koulunkäyntikin, Roskasäiliöihin pihalla näin kerrostaloissa, muistan kaiken mahdollisen vain ...
- Anonyymi
hyvin esillä vaimo tietää että tykkään
- Anonyymi
Olen hankkinut Ikeasta lasi vitriinin jonne olen sijoittanut mun bad dragon lelut hienosti esille. Olen jopa rgb valaistuksen asentanut kaapin sisälle. Kaappi on makkarissa jonne ei ulkopuolisilla ole asiaa.
- Anonyymi
Vaimon ja omat leikkikalut yhteisessä laatikossa kaapissa. Sieltä kaivellaan sopivat, kun ruvetaan hommiin.
- Anonyymi
pikkari laatikon pohjalla makkarissa
- Anonyymi
asun yksin , joten dildo on täkin alla vierailta piilossa
- Anonyymi
Ostamme puolin ja toisin toisillemme leluja
- Anonyymi
Ei kai niitä hyvässä parisuhteessa tarvi piilotella.ei ainakaan meillä.tekopimpit ja kalut ja anaalitapit on samassa kaapissa
- Anonyymi
Jääkaapissa
- Anonyymi
Sais joku firma kehittää säilytysratkaisun. Huippukiva, huhuu!?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740