1. Korinttilaiskirje 10:31 FB38
[31] Söittepä siis tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi.
https://bible.com/bible/365/1co.10.31.FB38
Päivän sana.
14
159
Vastaukset
- Anonyymi
Ja oliko kyseessä Jeesuksen puhuma Israelin Jumala, vaiko juutalaisten uhrikulttijumala, jolle tietysti syötiinkin uhreja. Eli jälkimmäinen.
Jeesuksen opettama Israelin Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi, ja kieltää viattoman veren vuodattamisen- Anonyymi
Aina ennen syömistä ainakin meillä Suomessa, minun vanhempieni sukupolvi ja muut heitä ennen menneet sukupolvet ristivät kätensä ja kiittivät Jumalaa, joka oli Kristuksessa, ruuasta ja juomasta, jota saivat nauttia. He myös rukoilivat siunausta kiitoksen kanssa päivän töihin ja askareisiin. Iltasella viimeistään nukkumaan mennessä he kiittivät jälleen luojaansa iltaan tulleesta päivästä ja siunasivat perheensä ja itsensä yön levolle.
Miten toimii ja tekee nykypäivän sukupolvi? onkin hyvä kysymys. Tuntuu kyllä siltä, että pilkka menneitä sukupolvia, heidän uskoaan ja opetuksiaan Jumalan kunnioittamisessa ruokapöydässä muussa elämän alueilla pilkataan oikein todella rumasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ennen syömistä ainakin meillä Suomessa, minun vanhempieni sukupolvi ja muut heitä ennen menneet sukupolvet ristivät kätensä ja kiittivät Jumalaa, joka oli Kristuksessa, ruuasta ja juomasta, jota saivat nauttia. He myös rukoilivat siunausta kiitoksen kanssa päivän töihin ja askareisiin. Iltasella viimeistään nukkumaan mennessä he kiittivät jälleen luojaansa iltaan tulleesta päivästä ja siunasivat perheensä ja itsensä yön levolle.
Miten toimii ja tekee nykypäivän sukupolvi? onkin hyvä kysymys. Tuntuu kyllä siltä, että pilkka menneitä sukupolvia, heidän uskoaan ja opetuksiaan Jumalan kunnioittamisessa ruokapöydässä muussa elämän alueilla pilkataan oikein todella rumasti.Niinpä Jumala, joka oli Kristuksessa (Israelin Jumala) - ja Paavalin 1.Korinttolaiskirje, luku 3 ja viimmeinen jae - mutta Kristus (Israelin Jumala) on Jumalan (juutalaisten Baal-jumalan, joka Jeesus sanoin on Saarana).
Ja näin te luette tosi Jumalan kiroamista (Gsl.3:13) helvettiin Jeesuksen nimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä Jumala, joka oli Kristuksessa (Israelin Jumala) - ja Paavalin 1.Korinttolaiskirje, luku 3 ja viimmeinen jae - mutta Kristus (Israelin Jumala) on Jumalan (juutalaisten Baal-jumalan, joka Jeesus sanoin on Saarana).
Ja näin te luette tosi Jumalan kiroamista (Gsl.3:13) helvettiin Jeesuksen nimeen.Ja Paavalin opilla te olette Kristuksen ja Kristus taas on tosi Jumalana uhrikulttijumalan, ja juuri näin uskovaiset päätyvät Paavalin lupaamiin tulen liekkeihin Raamatun mukaan - ja sinne samaan helvettiin Baal-jumalan uhreiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Paavalin opilla te olette Kristuksen ja Kristus taas on tosi Jumalana uhrikulttijumalan, ja juuri näin uskovaiset päätyvät Paavalin lupaamiin tulen liekkeihin Raamatun mukaan - ja sinne samaan helvettiin Baal-jumalan uhreiksi.
Taidokasta ja älykästä Raamatun tarinan punontaa, siinä on ollut tarkkaan mietittävänä joka kohta ja joka sanamuoto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toimii ja tekee nykypäivän sukupolvi? onkin hyvä kysymys. Tuntuu kyllä siltä, että pilkka menneitä sukupolvia, heidän uskoaan ja opetuksiaan Jumalan kunnioittamisessa ruokapöydässä muussa elämän alueilla pilkataan oikein todella rumasti.On vääriä Jeesuksia aina ollut. Ja leevilöinen pappeus vanheni kun tuli Jeesuksen pappeus.
- Anonyymi
Tulee mieleen käytetty ruokarukous, kun taas Jeesus sanoi, että ei se teitä vahingoita, mikä menee suusta sisään, vaan se mikä sieltä tulee ulos. - Todellinen kyynikko ateistin juutalaisen uskonnon perinnäissääntöjen äärellä.
- Anonyymi
Jeesus tiesi kokemuksesta, puheensa ja lestinheittäjänä oksennuksenkin.
- Anonyymi
Ei se lähemmäs jumalaan onko syömättä vai syö. Terveisin Jeesus.
- Anonyymi
Itse uskossa ollessani pitkän aikaa olen vasta nyt alkanut käsittää mistä tässä on kysymys. Kristillinen kasvu on hidas ja kivulloinen prosessi mutta pääasia on että on Jeesus-tiellä. Jumalan lupauksia kun Raamattu on täynnä mutta niiden aito vastaanottaminen tökkii inhimmisellä ihmisellä vuosikymmeniä. Nyt kun on kaikenlaisia vaivoja ja huolia olen oppinut sisäistämään Jumalan kehoitusta "Älkää mistään huolehtiko!" kuinka valtava tämä lupaus onkaan käytäntöön sovellettuna vaikka vieläkän vaan pakkaa tökkimään, muttaku Jumala on kanssamme niin mitä pahaa meille voisi tapahtua - ei siinäkään tilanteessa että katselisin teloituskomppanien kiväärien piippuja silmästä silmään. Eihän he voisi mulla mitään, korkeintaan tappaa siihen paikkaan ja heti samassa olisin Taivaassa Jeesuksen sylissä rentoutuen.
Kiitos tää oli hyvä!😇👍❤️
- Anonyymi
Ny ollaan Kreikan korintissa. Vuonna 2000 sitten.
- Anonyymi
Ollaan taas paikan ja ajantajussa.
- Anonyymi
Korintit, nuo minirusinat mahtuu vaikka kirjeeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323023- 71517
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201336Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441161
- 371031
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133967- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887