https://yle.fi/a/74-20034708
Kateus syö ihmisten työpaikat ja kaiken uuden. Vanhat ihmiset täyttää kylän. Nuoriso on vain työssäkäyntiä varten.
Kaupunki on kulahtanut. Kaikki on vihaisia. Nuoriso voi huonosti. Vähän väliä joku junan alla. Lääkärit on huonoja osaaminen nolla. Pakko muuttaa pois. Netit ei toimi. Ilmasto on heikko lähes ala arvoinen. Hyvä kun välillä pystyy hengittämään. Junat seisoo keskellä kylää johon ihmiset on sumputettu asumaan. RADAN VIEREEN! Varma keino saada keuhkot sohjoksi. Saada dementia metallipartikkeleista aivoihin. Hoitajia ei ole päiväkodeissa eikä hoitajia oma häme edes palkkaa. Lääkäreille perustetaan erilaisia istunto virkoja. Kalliita ovat jos jokaisen palkka 20 000e kk silti ruoka kansalaisella kallistuu. Ja eläminen yleensä. Valtuustoha ja omahäme itse päättää. Kaverilla pitää olla töitä. Vtut työläisestä.
POIS JA ÄKKIÄ
3
176
Vastaukset
- Anonyymi
YKSI NEUVO. ÄLÄ IKINÄ MUUTA TÄNNE. VEDET ON JO PILALLA. EI OLE TOETOAKAAN ETTÄ VESISTÖJÄ TÄÄLLÄ KUNNOSTETTAISIIN. PÄÄASIA ETTÄ MAAJUSSIT JA YRITTÄJÄT JA TEHTAAT TOIMII. SAAVAT TUKIA JA KAATAA JÖTTEET VESIIN JA PILAA NE. KUKAAN EI AUTA ILMASTOA TÄSSÄ KYLÄSSÄ. MUTTA TYÖLÄISEN EUROT KELPAA. MONTA PIIPPUA TUPRUTTAA SONTAA JA JUNAT LISÄKSI. TAPPAEN KANSAN TERVEYTTÄ. MUTTA EI PERSE LIIKU EIKÄ NIITÄ VOI SIIRTÄÄ KAUEMMAKSI. KUN KAHVIPAIKAT JA KAVERIT PITÄÄ OLLA LÄHELLÄ. PARKKIHALLIKIN PITÄÄ SAADA TORILLE KUN LIHAVAT PÄÄTTÄJÄT EI ENÄÄ JAKSA MAHAANSA KANTAA KESKUSTAN ULKOPUOLELLE. TAI JÄÄ 100000 AUTO ESITTELEMÄTTÄ
POLIISI ON LAISKIN KOKO MAASSA TÄSSÄ KYLÄSSÄ - Anonyymi
Kohta alkaa tonttien verot nousta
Nousu on luokkaa
500e >>>>>2000e vuosi
Vesi tulee kallistumaan kun verkosto menee uusintaan. Tervetuloa maksamaan saamastanne tyhjästä assisairaalaan ja malsamaan se ja herrojen keskusta. Uusi kaupungintaloa. Varmaan nyt paskotaan ainut asia. Tori. Siihen herroille autopaikat
Menkää töihin ! - Anonyymi
Niin mistä ne junat täälä lähtee. Oon aina joutunu bussilla meneen Tampereelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517283Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425102HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1552169
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331913- 221694
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111467Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E131359