Veli ja vaimo kävivät katsomassa hoivakodissa ihan tuliaisten kanssa eli äitinsä vanha talvitakki, silitysrauta ja rikkinäinen verenpainemittari.
Suku on pahin 2
13
455
Vastaukset
- Anonyymi
- nii että - onko se hoivakoti muutettu kaatopaikaksi - ?
- Anonyymi
Aikaisemmin olivat tuoneet television, jossa toimi vain kanava 18 ja kapula oli rikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaisemmin olivat tuoneet television, jossa toimi vain kanava 18 ja kapula oli rikki
Odottelen seuraavaksi, jos tuovat hänen vanhat sukset tai polkupyörän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottelen seuraavaksi, jos tuovat hänen vanhat sukset tai polkupyörän
Olivat myös tuoneet rollaattorin jossa 3 pyörää 4 sijasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olivat myös tuoneet rollaattorin jossa 3 pyörää 4 sijasta...
tyhmää jatkaa toisen kirjoitusta
- Anonyymi
vanhus voi kysellä niiden perään niin sai näyttöä että tallessa ovat.
Seuraavaksi tuovat ruumisarkun ja hautakiven.⚰️🪦☠️
- Anonyymi
Hienoa lyödä leikiksi toisille akuutti tilanne.
Viikonloppuna toivat neljä keittiön tuolia, hyvin mahtuu 22 neliön huoneeseen Anonyymi kirjoitti:
Hienoa lyödä leikiksi toisille akuutti tilanne.
Viikonloppuna toivat neljä keittiön tuolia, hyvin mahtuu 22 neliön huoneeseen😹👍❤️
- Anonyymi
Tuliaiset tuotiin tietysti isoin elein ja mahdollisimman suuren yleisön edessä.
"Katsokaan nyt kuinka täydellinen juuri MINÄ olen."
Joidenkin ihmisten itsereflektiokyky on koiran luokkaa.- Anonyymi
Vanhus on suvun yhteinen harrastus.
- Anonyymi
Minä kävin hakemassa äitini huoneesta pois uuden älytelevision koska ei äitini sillä mitään tee. Katselee vain paria kolmea kanavaa vaikka tarjolla olisi kanavia kymmenittäin. Tuleepahan televisio parempaan käyttöön. Ja onhan hoivakodin yhteisissä tiloissa telkkari jota voivat katsella mielensä mukaan.
- Anonyymi
Toisaalta on parempi että ne innostuneet omaiset tuovat sinne hoitopaikkaan vaikka palaneita sulakkeita kuin mitään arvokasta.
Siis laitokseen EI pidä tuoda mitään arvokasta, vaikka omaista kuinka hössötyttäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140