Pääseekö juutalaiset kautta maailman ylöstempaukseen mukaan?

Anonyymi-ap

Pääseekö juutalaiset valittuna kansana ylöstempaukseen mukaan vai onko puolet heistä pahoja ihmisiä,( 5 tyhmää, 5 viisasta juutalaista neitsyttä) jotka eivät pääse ylösottoon?

48

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juutalaiset pysyy maan päällä ja he menevät Jerusalemin temppeliin, mikä laskeutuu alas taivaasta.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi

Ei siellä uudessa Jerusalemissa ole mitään pakanoiden osastoja eikä Paavalin pilareita, perustuksia eikä portteja. Paavalin nimeä ei edes mainita.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi

Heissan.

Joitakin poikkeuksija lukuunottamatta eli Jeesukseen uskovija juutalaisia lukuun ottamatta juutalaiset eivät kansana pääse ylösottoon Raamatun ilmoituksen mukaan, koska ovat sen verran vielä ylöstempauksen aikaan hörhöinä ettei usko Jeesuksen olevan kuninkaansa, siksi Jeesukseen Kuninkaan uskomaton juutalaiskansa jää antikristuksen saatanallisia ihmeitä katsomaan ja luulemaan antikristusta Jumalakseensa: " Te eksytte kun ette tunne Kirjoituksia". Juutalaiset eivät juurikaan luve Uutta Testamenttia Raamatusta ja kuuntelevat rappijensa koottuja kierojallisija valheita niistä VT:n jakeista, joissa Jeesukseen viitataan ilmiselvällisesti.

Juutalaiset kansana jäävätten päääosin Jaakopin ahjistuksiin jossa juutalaiset supistuvat kolmannekseen sen hetkillisyyksistä eikä se jäljellejäävätisöivä kolmasosajäännös ei tule koskaan ylöstemmatuksi. Jeesus tulee kaikkien taivaassa olevijen pyhijensä kanssa alas maan päälle niijen pyhijen luokse heijän apukseen kunhan hyöt ottavaat Jaakoppin ahjistuksessa olevaiset juudalaiset Jeesuksen Kuninkaakseen.

Minä olen siinä avuksi tulleijen joukossa mukana ainakin halullisoin olla siinä porukallisessa.

Selef Urge

• Anonyymi

Luehan tarkemmin

"Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. (Room.11:6)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin

"Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. (Room.11:6)

Toistallisoin asijan vielä uuvestaansa. Kaikki juutalaisethan kaikilta aikakausilta eivät pelastu sen takija että he ovat juutalaisija jos se on tarkenuskehotuksellisesi kärkenällisenä.Se koko Israel , joka on jäljellä n. 3,5v valherauhan päätyttyä, aloittalisoi toisellisen n.3,5v ajanpätkällisyyjen ,Jaakopin ahjistuksen, jonka jälkeen koko juutalainen kansa on pelastuva, koska Jumala vuodattaa sen päälle Henkensä ja juutalaiset uskontulolisoituvat Yeshuaansa Maschiaanukseensa.

En tiijä luitko tuon kohjan vastauksessain ihhe ollenkaan
        huomijota kiinnittämällisöimättä tähänsä näpytyksellisyyteeni:

" Juutalaiset kansana jäävätten päääosin Jaakopin ahjistuksiin jossa juutalaiset supistuvat kolmannekseen sen hetkillisyyksistä eikä se jäljellejäävätisöivä kolmasosajäännös ei tule koskaan ylöstemmatuksi. "

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistallisoin asijan vielä uuvestaansa. Kaikki juutalaisethan kaikilta aikakausilta eivät pelastu sen takija että he ovat juutalaisija jos se on tarkenuskehotuksellisesi kärkenällisenä.Se koko Israel , joka on jäljellä n. 3,5v valherauhan päätyttyä, aloittalisoi toisellisen n.3,5v ajanpätkällisyyjen ,Jaakopin ahjistuksen, jonka jälkeen koko juutalainen kansa on pelastuva, koska Jumala vuodattaa sen päälle Henkensä ja juutalaiset uskontulolisoituvat Yeshuaansa Maschiaanukseensa.

En tiijä luitko tuon kohjan vastauksessain ihhe ollenkaan
        huomijota kiinnittämällisöimättä tähänsä näpytyksellisyyteeni:

" Juutalaiset kansana jäävätten päääosin Jaakopin ahjistuksiin jossa juutalaiset supistuvat kolmannekseen sen hetkillisyyksistä eikä se jäljellejäävätisöivä kolmasosajäännös ei tule koskaan ylöstemmatuksi. "

Selef Urge

Echad tarkennus vielä, fantastic.So last step is going to be:

".Se koko Israel , joka on jäljellä n. 3,5v valherauhan päätyttyä, aloittalisoi toisellisen n.3,5v ajanpätkällisyyjen ,Jaakopin ahjistuksen, jonka jälkeen koko juutalainen kansa on pelastuva"

Eli kun valherauhallisuus 7v ajalle sovittu päättyy keskenkaiken 3,5v kohjalle, niin siitä alkaa jaakopin ahjistus ja silloin elävistä juutalaisista selvijää kolmasosa hengissä jaakopin ahjistuksen ajanjaksoisen loppuullisoitumaansa, joka loppuunsillisoituu kun he huutavat Yeshuaa avuksi ja siihen vastauksena Yeshua tulee pelastamaan vähänsä yli 3v ajassa kolmasosaan kutistoituneen kansan.

Jos jotain yksityiskohtaa jäi perfektijoimatta niin saa mun puolesta jäähän vajaalliseksi ilmentämään sormenjälkisyyttäin.

So I hope you have a vantervul iivning and vantervul month.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Echad tarkennus vielä, fantastic.So last step is going to be:

".Se koko Israel , joka on jäljellä n. 3,5v valherauhan päätyttyä, aloittalisoi toisellisen n.3,5v ajanpätkällisyyjen ,Jaakopin ahjistuksen, jonka jälkeen koko juutalainen kansa on pelastuva"

Eli kun valherauhallisuus 7v ajalle sovittu päättyy keskenkaiken 3,5v kohjalle, niin siitä alkaa jaakopin ahjistus ja silloin elävistä juutalaisista selvijää kolmasosa hengissä jaakopin ahjistuksen ajanjaksoisen loppuullisoitumaansa, joka loppuunsillisoituu kun he huutavat Yeshuaa avuksi ja siihen vastauksena Yeshua tulee pelastamaan vähänsä yli 3v ajassa kolmasosaan kutistoituneen kansan.

Jos jotain yksityiskohtaa jäi perfektijoimatta niin saa mun puolesta jäähän vajaalliseksi ilmentämään sormenjälkisyyttäin.

So I hope you have a vantervul iivning and vantervul month.

Selef Urge

Jumala pelasti jo kaikki 2,5 milj. Isrealin koko kansan heidän ylittäessään Punaisen meren.
        Kaikki saivat Kristuksen Hengen lahjan ja he olivat ensimmäisiä kristittyjä. Kristuksen omia ovat kaikki Juutalaiset kaikkina aikoina. Valittu kansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala pelasti jo kaikki 2,5 milj. Isrealin koko kansan heidän ylittäessään Punaisen meren.
        Kaikki saivat Kristuksen Hengen lahjan ja he olivat ensimmäisiä kristittyjä. Kristuksen omia ovat kaikki Juutalaiset kaikkina aikoina. Valittu kansa.

Jeesusta ei ollut vielä tuohon aikaan maan päälle syntylöityneenä ja jos lukaiset uuvestaan sen erämaakertomuksellisuujen ja esität isellesi oikeinajoitettuja kysymyksiä esim. kuolintapauksien yhteyksissä että kuoltiinko tässä uskossa Jeesukseen vai ei niin ehkäpä osaat itsekin siihen pinnistelemättä vastallisoija.

Mooseksellinen erämaavajellus oli kauvallisesti ennellisesti kuin juutalainen kansa oli tutustullisoitunut Jeesukseen ja tutustuloitumisen aikana enemmistöllisyys juutalaista kansaa kiäls Jeesuksen Kuninkaanaan, tämä tulee ilmillisesti Raamatussa monillisesti kohtallisillisesti.

Are you alright?

Selef Urge

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesusta ei ollut vielä tuohon aikaan maan päälle syntylöityneenä ja jos lukaiset uuvestaan sen erämaakertomuksellisuujen ja esität isellesi oikeinajoitettuja kysymyksiä esim. kuolintapauksien yhteyksissä että kuoltiinko tässä uskossa Jeesukseen vai ei niin ehkäpä osaat itsekin siihen pinnistelemättä vastallisoija.

Mooseksellinen erämaavajellus oli kauvallisesti ennellisesti kuin juutalainen kansa oli tutustullisoitunut Jeesukseen ja tutustuloitumisen aikana enemmistöllisyys juutalaista kansaa kiäls Jeesuksen Kuninkaanaan, tämä tulee ilmillisesti Raamatussa monillisesti kohtallisillisesti.

Are you alright?

Selef Urge

Luehan tarkemmin. Jeesus oli jo maailman luomisessa maan päällä.

1.Kor.10

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan tarkemmin. Jeesus oli jo maailman luomisessa maan päällä.

1.Kor.10

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus

Pistää merkille tämä rönsyllistymäällisteellisyys, jonka mukaan minun tulisi tarkentuillisoitua. Kas, samaa voin sinullekin osoittaa lukemaallisoimaan rönsäyttävän keskusteluyhteytemme ketjussa, että pysytään keskustelullisen aiheellisessa.

Tiejän kyllä Jeesuksen alkuperäisyyjen mitä olemassaoloonsa tulee mutta pysyn keskustelullisessa puheenvaihteissollisuujessa eikä huomijo tahi merkityksellisyys ei ollut siellä löytymyksessäänsä vaan vokus oli muuvalla historijan kahjellisessa lokuksellisessa, erämaavajelluksen ajallisessa ja Jeesuksen itsensäilmoituksellisuujen ajallisissa juutalaisen kansan keskuujessa, jolloin oli juutalaisten ratkaisunlaaksollisuus ikuisen pelastuksensa osalta.

Ja toinen on tämä pelastumaksellisuuveksimellisuus. En viitannut millään tavallisujella juutalaisen kansan pakoonpääsyyn Ekyptistä juutalaisen kansan pelastumisena vaan juutalaisen pelastukseellisuuteen ikuiseelliseen elämäälliseen, johon heillllisille tarjoitui tilaisuus jo 2000v sitten, mutta he eivät siihen meijän pakanapuusta onneksi autuoituneellistuneituneet.

Kilikilikilikilikili.

Selef Urge

• Anonyymi

Lahkolaisten hokema ylöstempausoppi on paha eksytys ja heresia. Älä luota mihinkään salaisiin tempauksiin.

Ainoastaan harhaoppiset lahkot temmataan pois, jälkikäteen kylvetty luste temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle. Lahkot vielä pidättelee, ettei Jeesus voi palata.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi

Paha antisemitismin henki puhuu pahaa valittua kansaa Isrealia ja Juutalaisia vastaan monella tavalla eri yhteyksissä.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

• Anonyymi

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja julistajista, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä hävittämässä.

Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Kaikille ihmisille on tulossa ylösnousemus tavalla tai toisella, Dan 12, Ilm 20, ja 1. Tess 4:13-17.

• Anonyymi

Ruumiitten ylösnousemus on totta ja kuuluu kristinuskoon. Jeesus oli siinä esikuva ja ensimmäinen, joka nousi haudasta fyysisessä muodossa taivaaseen.

Intian ja Hindujen uskonnosta tulee opit pelkkien henkien ylösnousemuksesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ruumiitten ylösnousemus on totta ja kuuluu kristinuskoon. Jeesus oli siinä esikuva ja ensimmäinen, joka nousi haudasta fyysisessä muodossa taivaaseen.

Intian ja Hindujen uskonnosta tulee opit pelkkien henkien ylösnousemuksesta.

Ei-helluntailainen kommentti:

Mistä idän uskonnosta sinä olet löytänyt opin henkien ylösnousemuksesta, mistä kohdasta, mistä teoksesta?

Jeesus ei noussut suoraan haudasta taivaaseen liharuumiissa. 1. Kor 15 painottaa, että ylösnousemusruumis on erilainen. On sielullinen ruumis, ja on hengellinen ruumis.

• Anonyymi

Ne juutalaiset, jotka kannattavat kansanmurhaa, eivät ole osana tempausta.

Aivan kuten muidenkin käy.

• Anonyymi
        UUSI

saatanankumartajatko pelastuvat nämä vihaansa sydämestään uloshuutavat murhaajat, joita esität syyttöminä.

• Anonyymi

Helluntailaisten kannattaisi olla enemmän huolissaan omasta taivaaseen pääsystään.

Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."

• Anonyymi

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Ne juutalaiset, jotka uskovat että Jeesus on Messias, temmataan rajusti, mutta heitä on vähemmistö.

• Anonyymi

Salaiset tempaamisopit on Perkeleestä. Niihin ei pitä lähteä mukaan.

Luste eli lahkot temmataan horman tuuttiin, mutta nisuvilja jää maan päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaiset tempaamisopit on Perkeleestä. Niihin ei pitä lähteä mukaan.

Luste eli lahkot temmataan horman tuuttiin, mutta nisuvilja jää maan päälle.

Nippuihin eli kimppuihin kokoaminen eli lahkojen muodostumien on suurelta osin jo valmis.

Suomessakin on yli tuhat uskonlahkoa ry:tä. Monet niistä tulee USA:sta.

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nippuihin eli kimppuihin kokoaminen eli lahkojen muodostumien on suurelta osin jo valmis.

Suomessakin on yli tuhat uskonlahkoa ry:tä. Monet niistä tulee USA:sta.

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

Jeesuksen häitä vietetään turvallisesti maan päällä. Ei missän yläpilvissä eikä utopioissa.

Ennen häitä on tehtävä vielä pakkokasteita, jotta kaikilla olisi hääpuku päällä.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi."

• Anonyymi

Jälleen tyypillinen luterilainen. Hänellä ei ole hajuakaan mitä raamattu opettaa ko. asiasta. Tiedän, mutta en anna täällä pyhää koirille. Mitä papit teille puhuvat ??????????????????? Ovat vielä koulutetut verorahoilla. Tavallinen työläinenkin tietää nämä asiat.

• Anonyymi

Vaikka vähän olisi Raamattu hakusessa ja lainaisi tempauksen kohdalla aivan vääriä jakeita, jotka eivät liity siihen mitenkään, niin sen verran jokainen tajuaa ettei kansanmurhan kannattajia kyllä temmata taivaaseen, vaan jäävät tänne maan kamaralle laskemaan kuolleita.

• Anonyymi

Israelilla ja juutalaisilla on Jumalan ikiaikainen lupa tappaa vihollisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelilla ja juutalaisilla on Jumalan ikiaikainen lupa tappaa vihollisensa.

1. Kun. 19:17

Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Kun. 19:17

Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.

Netanjahu on tämän ajan Elisa-profeetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netanjahu on tämän ajan Elisa-profeetta.

Jer. 48:10

Kirottu olkoon se, joka Herran työn laiskasti tekee, kirottu olkoon se, joka pidättää miekkansa verestä.

• Anonyymi

Kristityt juutalaiset pääsevät tietenkin ylösottoon. Loput jäävät muiden Jeesuksen tarjouksen hylänneiden kanssa vaivanaikaan.

• Anonyymi

Jos heidän sydämestään löytyy Jeesus niin pääsevät koska ylöstempaukseen ja taivaaseen ei pääse muuta kuin Jeesuksen kautta.

• Anonyymi

Jos Jeesus ei saanut parantaa ihmisiä sapattina, niin miten juutalaiset voivat sapattina tappaa ihmisiä. Jopa sotarikoksiin syyllistyvällä ja kansanmurhaa yrittämällä tavalla?

• Anonyymi

Jeesus tapettiin kun paransi sairaan sapattina ja nyt sapattina tapetaan ihmisiä.

Siinä hieman juutalaista uskonnollisuutta selitettäväksi.

Joskaan sitä ei voi kyllä selittää, voi vain vihoissaan jotain tiuskia.

• Anonyymi
      UUSI

Ilman Jeesusta ei pelastu juutalainen eikä pakana. Jumala yksin näkee sydämen.
      Tempausopit ovat väärää tulkintaa. Ei niihin voi uskoansa ja pelastustansa kiinnittää.
      Raamatussa on vaikeita ja avautumattomia kohtia, niiaa ja jatka lukemistasi.

• Anonyymi
        UUSI

Ylöstempaus on Raamattuun kuuluva opetuksellisuutensa eikä mikään eksytys.

Sulla niitä vaikeita ja avautumattomia kohtia niiauksineen riittää, koira.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaaseen tempaamiset kuuluvat Raamatun runokieleen, rohkaisuun, illuusioihin, joilla ihmisiä on rohkaistu sen ajan tavan mukaisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pianhan se nähdään hyeena.

• Anonyymi
        UUSI

Ei minun uskoni Jeesukseen perustu vain ylöstempaukseen mutta hyvä on olla tietoinen niistäkin asioista ja olla valveilla. Nyt on aikaa pyhittäytyä Herraa varten mutta aikaa ei ole paljon elämme lopun aikoja.
        Tuomio alkaa Jumalan huoneesta.

https://www.bible.com/fi/bible/330/1PE.4.17.FB92

• Anonyymi
      UUSI

Kristus on kaikkien Valitun kansan Juutalaisten sydämessä ja sielussa tavalla tai toisella mukana. Ei Jumala kutsumustaan ja valintaansa kadu eikä muuta.

Jes. 45:23

Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.

1.Kor.10

• Anonyymi
      UUSI

SELVITYS MITÄ PYHÄN HENGEN. PYHÄNHENGEN. MINULLE HUOMAA AJATELLEN KIRJAN OPPINEITA JA JUUTALAISIA "YLÖSNOUSEMUS ERI YMMÄRRYKSEN ON VAPAUS "HAJAANNUKSESSA" DIASPORASSA KULKENEIDEN PAREMPIIN OLOIHIN JERUSALEMISSA-SEURAA EI ISRAELILAISILLE PALVELUTEHTÄVÄÄ JUUTALAISTEN JA VÄESTÖMÄÄÄRÄSSÄ ISRAELILAISUUTTA "EFRAIM JA JUUDA" KAHDEN SAUVAN PROFEETALLINEN SANA YHTYMINEN. KUOLLEISTA HERÄÄMINEN. SYNNILLISTEN IHMISTEN MAAILMASSA/JUMALAN MAAILMASSA - MUTTA UUSI JERUSALEM JA RUKOUSHUONE JERUSALEM - HE MITÄ ENSIN JA SITTEN JO POIS NUKKUNEET YLÖSNOUSEMUKSESSA-OLIKO JOHANNEKSEN KASTE MITÄ, OLIKO TULELLA JA HENGELLÄ JA VOIMALLA JA "SUOLALLA SUOLA ...", JOTEN ....? ALOITETAANPA ALUSTA - MUUTOKSEMME ESIINTYMISEMME MUKAAN ANTEEKSI ANNETTAVANA/ANTEEKKSI ANNETUT

• Anonyymi
      UUSI

JUMALALLA ÄITINI JA SUKUMME - SUKUMME MINÄ - JUMALALLA JUMALALLA "AUTTAKAA!" Rukoukseni Aabrahamin ajan tapaan, enkeleitäkin maailmassamme; "Jeesus Kristus Jumala Pyhä Henki Enkelit palvellen ja huolehtien sukumme ja äidin"

• Anonyymi
      UUSI

auttamattomasti selvyys on jumalalla

• Anonyymi
        UUSI

jumalalla selvyys

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus tulee auttamaan kansaansa, siis juutalaisia. Vartijasi korottavat äänensä, kaikki he riemuitsevat, sillä he näkevät silmästä silmään, kuinka Herra palajaa Siioniin.

• Anonyymi
        UUSI

Juutalaisten kääntymistä odotetaan vielä. Voi olla, että kaikkien sellaista ei koskaan tule.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      58
      5626
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      101
      4659
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      2767
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      81
      1274
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      338
      1086
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      921
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      883
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      856
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      106
      837
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      809
    Aihe