Löytyy täältäkin. Ymmärtävät ettei näin taantuneessa paikassa voi olla mitään isoa sairaalaa. Olisitte pitäneet kotipitäjästänne huolta. Nyt on turha soittaa poskea.
Fksuja ihmisiä
10
306
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy myöntää, että näin on. Nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Olin aikoinaan minäkin pilaamassa pitäjän luonnon vetovoimaa. Olin turvesuolla töissä ja valtavat määrät kuraa laskettiin vesistöön. Nyt ne on reheviä ja haisee. Sori siitä.
- Anonyymi
Olenpa syyllinen minäkin. Oon haukkunu ja solvannu toisia. En ole ite viitsinyt yrittääkään mitään muuta.
- Anonyymi
Surkea poro.
- Anonyymi
Kepu provo
- Anonyymi
Porvoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvoo
Kepussa on paniikki..
Oli se kotona sikaa hurjaa lukea tämä Kepun ehdokkaan postaus.
Karhut levittää koronaa, kun matkailijat yskii niiden päälle.
On oikea eläinpuistoja vastustava oikea piiperö.
On se häpeää kun Kepu ei kunnioita Maalaisliiton arvoja.
Aivan käsittämätöntä...
En äänestä Ähtärin kunta vaaliis.
Ääni esim vasemmistolle voi olla ääni persuille..
Joku roti olla pittää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepussa on paniikki..
Oli se kotona sikaa hurjaa lukea tämä Kepun ehdokkaan postaus.
Karhut levittää koronaa, kun matkailijat yskii niiden päälle.
On oikea eläinpuistoja vastustava oikea piiperö.
On se häpeää kun Kepu ei kunnioita Maalaisliiton arvoja.
Aivan käsittämätöntä...
En äänestä Ähtärin kunta vaaliis.
Ääni esim vasemmistolle voi olla ääni persuille..
Joku roti olla pittääMinä ainakin äänestän Seppoa. Pitäähän siellä totuudentorvi olla joka sanoo mitä kansa ajattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin äänestän Seppoa. Pitäähän siellä totuudentorvi olla joka sanoo mitä kansa ajattelee.
Kepun promo.
- Anonyymi
2016 on loppunut Ähtärin sairaala.
- Anonyymi
Luuleekohan tuo harri isomäki olevansa kovinkin pätevä kirjoittelia.olis lähtenyt itse ehdolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833