Kaikki on rakennettua

Anonyymi-ap

Kuten me kaikki tiedämme, näyttää kaikki rakennetulta. Tutkijat ovat yhtä mieltä maailmankaikkeuden rakenteellisuudesta. Jopa me ihmiset olemme rakennettu pienemmistä asiosta Tämä rakennettu maailma luonnollisesti todistaa tonttujen olemassaolon täydellisesti.

Jokainen tuntee tarinat noista tontuista auttamassa Joulupukkia rakentamalla lahjoja. Tämä jo todistaa kuinka tontut ovat rakentaneet kaiken. Joulupukki on myös väärän näköinen hänen oikeaan olomuotoonsa. Hän on oikeasti Suurtonttu. Tämä selittää sen, kuinka hän voi olla kaikkialla samaan aikaan. Toki hänen ei tarvitse aina olla joka paikassa, koska älykkäänä suunnittelijana hänellä on normaalit tontut katsomassa luomakuntansa perään.

Näin kevään alla mikään muu ei selitä kuinka puihin alkaa tulemaan lehtiä kuin tonttujen osallisuus niiden rakentamiseen.

Tontut ovat mestareita piileskelemään, mutta joskut ihmiset voivat havaita tontun läsnäolon ja nähdä hänet silmänurkassa, tai tuntea hänen vahtivan katseensa. Välillä tontut muistuttavat ihmisille olemassaolostaan hävittämällä tavaroita tai näin Suomessa paikuttelemassa kiuasta.

Kun ihminen kuolee, tulee hänestä tonttu. Ihmisen elämä määrittelee aseman tonttuna. Ne jotka uskoivat Suurtonttuun saavat parhaat pestit. Kun taas kiistäjät joutuvat hirveimpiin hommiin.

Usko sinäkin Suurtonttuun niin pelastut huonoilta hommilta.

6

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuullostaa loogiselta. Mutta miten tämä ottaa huomioon termodynamiikan toisen pääsäännön? Ja mistä Suurtonttu tuli?

      • Anonyymi

        Suurtonttu tietenkin rakensi energian. Tontut myös liikuttavat rakennuspalikoitaan paikasta toiseen tarpeen tullen.

        Suurtonttu rakensi itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurtonttu tietenkin rakensi energian. Tontut myös liikuttavat rakennuspalikoitaan paikasta toiseen tarpeen tullen.

        Suurtonttu rakensi itsensä.

        "Suurtonttu rakensi itsensä."

        Kuullostaa epäilyttävältä. Linkkiä tutkimukseen?

        Olisin ehkä uskonut jos Suurtonttu olisi aina ollut olemassa. Koska tyhjästä ei voi tulla mitään, elämä syntyy elämästä, lentokoneita ei pyörremyrskyt rakenna ja rannalta löytyvät silmälasit todistavat ehkä Suurtontusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suurtonttu rakensi itsensä."

        Kuullostaa epäilyttävältä. Linkkiä tutkimukseen?

        Olisin ehkä uskonut jos Suurtonttu olisi aina ollut olemassa. Koska tyhjästä ei voi tulla mitään, elämä syntyy elämästä, lentokoneita ei pyörremyrskyt rakenna ja rannalta löytyvät silmälasit todistavat ehkä Suurtontusta.

        Ainoastaan kristinuskoiset kreationistit väittävät kaiken tulleen tyhjästä.

        Suurtonttu ei tullut tyhjästä, vaan rakensi itsensä. Kaikki on rakennettua ja sen voi kuka vain todeta tutustumalla tieteisiin. Ei se elämäkään mikään yksi möykky ole, vaan rakennettu pienemmistä osista. Lentokoneita rakennetaan myös tonttujen rakentamisella, ettei siihen mitään pyörremyrskyä tarvita. Jopa rannan hiekka todistaa Suurtontusta.


    • Anonyymi

      Allahu Suurtonttu, Aamen.

    • Anonyymi

      Tämä voi olla Artolle kiperä paikka,uskoako sitten Suurtonttuun vai vanhaan vihtahousuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe