Venäjä on erehtynyt pahemman kerran jos kuvittelee kenenkään edes kuuntelevan heidän ehtojaan. Suomalaiset päättää itse asioistaan ja eivät ala ryssimään hommiaan. Katsotaan sitten syksymmällä Suomen ehtoja venäjälle, rajan kanssa ei kiirehditä, sitä katsotaan joskus 2030 luvun lopulla ja arvioidaan venäläisten nöyyryttä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011144076.html
Mitä venäläiset kuvittelee olevansa ja latelevan itsenäiselle maalle ehtoja?
18
158
Vastaukset
- Anonyymi
Elävät vielä harhakuvassaan suurvallasta. Maailmassa on kolme suurvaltaa USA, Kiina ja Intia. Yhdistynyt Eurooppa on myös suurvalta, ainakin venäjään verrattuna.
- Anonyymi
Ehkä putler kuvittelee välillä olevansa Väyrynen ja sitten on uho taas kova.
- Anonyymi
Tuohan oli seurausta Stubbin huolimattomuudesta. Stubb puhui Venäjä-suhteiden palauttamisesta, mutta jätti kokonaan auki sen, mitä Suomen ja EU:n ehdot olisivat. Näin Kreml sai itselleen taktisen hyödyn ja iski välittömästi latelemalla omat ehtonsa. Kuinkas Stubb korjaa asian niin, että tuo harhakuva poistuisi?
Tämän vuoksi en itse äänestänyt Stubbia presidentinvaaleissa, koska hänellä on tuo helmasyntinsä, josta hän ei näytä pääsevän eroon ikinä. Kompastuu omaan kieleensä poliittisissa lausunnoissaan. - Anonyymi
Luulehan venäläiset Ladan olevan auto! Tai ruplan olevan raha. Tai venäläisen ruuan syötävää.
- Anonyymi
Jos putler kuvittelee olevansa joskus yliluti Aisa ja siksi räksyttää ja nylkyttää jalkaa vasten.
- Anonyymi
Ne kuvittelee olevansa Tursuja;-))))
- Anonyymi
Putlerilla on tosiaan väyrysen oireita. Luulisiko olevansa peräti ryssän jumalan valitsema.
- Anonyymi
Ja miksi kotimainen äärivihervasemmisto tuntuu tukevan venäjää näissä älyttömissä vaatimuksissa?
- Anonyymi
VKK ja Väyrynen niitä tukee. Opettele ottamaan asioista selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VKK ja Väyrynen niitä tukee. Opettele ottamaan asioista selvää.
Olepas hyvä. Lue ja sivistä itseäsi:
https://www.verkkouutiset.fi/a/vladimir-putinin-ymmartaminen-yhdistaa-euroopan-aarivasemmistoa-ja-aarioikeistoa/
Kun olet lukenut, niin palataan asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olepas hyvä. Lue ja sivistä itseäsi:
https://www.verkkouutiset.fi/a/vladimir-putinin-ymmartaminen-yhdistaa-euroopan-aarivasemmistoa-ja-aarioikeistoa/
Kun olet lukenut, niin palataan asiaan.VKK ja Väyrynen on äärioikeisto, tai Väyrynen kyllä väittää itse olevansa täysin vasemmalla.
- Anonyymi
Tyypillistä imperialistien ja kolonialistien käytöstä. Fasistienkin voisi sanoa.
Haistakoot v..n vaatimuksineen!
Hävittää saatanat pitäs maan päältä!- Anonyymi
Mikäs se Trumppi on sanelemaan itsenäisille valtioille ehtoja?Varsinkin kun on sivullinen eikä osapuoli.Itse en näe nyky USAn ja ryssien välillä juurikaan eroa.Samanlaisia pienempien alistajia ja rosvoja!
- Anonyymi
Eivät vielä ymmärrä, että ei niitä kukaan vakavasti enää ota.
- Anonyymi
MAAILMASSA EI OLE KUIN YKSI SUURVALTA JA SE ON KIINA
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708