Kohta ei enää saada täysmaitoakaan kaupasta kun keput lakkoilevat maitoa valmistavassa Valion tehtaassaan. Miten pystymme enää elämään? https://www.verkkouutiset.fi/a/neljaan-valion-tehtaaseen-lakkovaroitus/#00f202c9
Keput! Lopettakaa lakkoilu.
25
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ja me kun luotimme maitotehtaaseen.
- Anonyymi
VasemmistoKEPU , Suorastaan Yllyttää Lakkoilemaan ? - mutta Miksi - ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VasemmistoKEPU , Suorastaan Yllyttää Lakkoilemaan ? - mutta Miksi - ?
Putinistipersu hiljaa! Tollo ei osaa edes kirjoittaa oikein!
- Anonyymi
Minä tunnistan maitolakossa Kapin kädenjäljen, Kapi agitoi siellä lakkoa. Nostakaa kuitenkin sieltä muhkeaa eläkettä ja nauraa ilkeästi muille. HO HOO, HO HOO
minulla on kaverina puolikas sika, peräpää vielä!
Ossi, sikaileva SOTILAS - Anonyymi
Missä on Kapi Grandi? Tuo kaikkien maitohuitua juovien vanhasten sankari!
- Anonyymi
Kapin aikaan Valio oli järjestyksessä.
- Anonyymi
Ihan tiedoksi vaan. Maitoa ei valmisteta tehtaassa, sitä lypsetään lehmistä.
- Anonyymi
Maidontuottajat joutuu kusemaan plääriinsä. Saako tuet kuitenkin lakon aikana.
- Anonyymi
Sikanautakin kasvatetaan tiloilla.
- Anonyymi
En joisi tippaakan maitoa, jos sitä otettaisiin lehmistä. Olen aina juonut vain maitotehtaasta tehtyjä tuotteita. Ja nyt tuo kirottu lakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En joisi tippaakan maitoa, jos sitä otettaisiin lehmistä. Olen aina juonut vain maitotehtaasta tehtyjä tuotteita. Ja nyt tuo kirottu lakko.
Sama juttu, jos maito otettaisiin lehmästä, niin sehän tulisi lehmän pippelistä! Hyi helekutti, mutta ehkä minä en ole mikään arvostelemaan syrjäseutulaisten seksuaalista elämää ja suuntautuneisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikanautakin kasvatetaan tiloilla.
Mitenkä muurahaiskarhu sitten? Lestakepujen mutaatio..?
- Anonyymi
Menikö Kapi lakkoon? Tämähän on tietysti päivänpolttava kysymys erityisesti palstan soittokuntaupseerille sekä mielikuvitusmajurille. Kapi suorastaan valloitti aikoinaan kepulaisten Valion konttoripalveluesimiehenä ja isännöitsijänä. Siksi mielikuvitusmajuri ulvoo joka päivä sossuistaan ja soittokuntaupseeri pelkää Kapin iskevän puskista hetkenä minä hyvänsä :))))
https://keskustelu.suomi24.fi/t/3387760/onki-tama-jormakorhonen- Anonyymi
Kapi myös ylennettiin jo urallaan Kapteeniksi ja esikuntiin johtotehtäviin, se on syönyt Aisaa jo yli kolmekymmentä vuotta ja aiheuttaa vieläkin katkeruuspuuskia Aisalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi myös ylennettiin jo urallaan Kapteeniksi ja esikuntiin johtotehtäviin, se on syönyt Aisaa jo yli kolmekymmentä vuotta ja aiheuttaa vieläkin katkeruuspuuskia Aisalle.
Aisa potki vastaan kun esikunnasta lähetettiin päivittäiset kouluttamisohjelmat. Näin hän sai yksipuolisen kuoluttautumisen puskissa, pääsemättä urallaan eteenpäin. Syntynyt katkeruus ilmenee tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aisa potki vastaan kun esikunnasta lähetettiin päivittäiset kouluttamisohjelmat. Näin hän sai yksipuolisen kuoluttautumisen puskissa, pääsemättä urallaan eteenpäin. Syntynyt katkeruus ilmenee tällä palstalla.
Kyvyttömyytensä takia Aisa ei päässyt edes käymään esikunnassa, etäältä katseli yläluokan elämää siellä ihanien sihteereiden ihailemina. Upseerit nautti sivistyneesti kahvia ja pullaa. Aisa oli koko uransa ulkoruokinnassa, aloittikin uransa sotakoirakoulussa mutta siellä menestyi varsinkin noutamisessa hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyvyttömyytensä takia Aisa ei päässyt edes käymään esikunnassa, etäältä katseli yläluokan elämää siellä ihanien sihteereiden ihailemina. Upseerit nautti sivistyneesti kahvia ja pullaa. Aisa oli koko uransa ulkoruokinnassa, aloittikin uransa sotakoirakoulussa mutta siellä menestyi varsinkin noutamisessa hyvin.
Se noutaminen näkyi varmaan hyvin, kun Aisa nouti kapteenista ylöspäin oleville upseereille postia tai kahvia ja pullaa. Taputtivat Aisaa päähän ja Aisa muikeasti hymyili ja näytti Väyryseltä Kekkosen kehuessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi oli uniformussa kunniamerkkeinen laskenut pulkalla kotimäessään. Huutanut kepua vastaisia herjoja. Myös äänekkäästi todennut että kaataa majurien ja everstiluutnanttien maitotonkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi oli uniformussa kunniamerkkeinen laskenut pulkalla kotimäessään. Huutanut kepua vastaisia herjoja. Myös äänekkäästi todennut että kaataa majurien ja everstiluutnanttien maitotonkat.
Aisa oli kateuksissaan irrottanut tapit Kouvolan porvareiden veneistä. Aisalla ei ole edes halpaa venettä.
- Anonyymi
Mitkäs keput ne siellä Valion tehtailla on??!!
Mitä tulee maidon saantiin, niin nythän maatiloja lopetetaan jatkuvasti, kun ei enää löydy tiloille jatkajia ym. syistä! Kotimaisen ruoan saanti on tosiaan vaakalaudalla, mutta ei siellä Valion tehtailla!- Anonyymi
Kotimainen tuotanto kaksilla maataloustuilla on niin kallista, että siirrymme parempi laatuiseen ja edullisempaan tuontiruokaan.
- Anonyymi
Onko keskustan lehmätkin lakossa mukana? Saarikko, Kulmuni, Anttila, Lehmikki, Mansikki, Mustikki, Musikka ja Väyrynevitz.
- Anonyymi
Olisiko sinne pesiytynyt joku punainen yliluti järjestelmään lakkoja.. Inkeroisissa on kova kuhina käymässä.
- Anonyymi
Joutuuko Matti "natinati uunipottua" Vanhanen tyytymään Arlan huituun..?
- Anonyymi
Missä minä sitten liotan puolikasta sikaa? HO HOO, HO HOO, pitääkö itse tehdä skermaa!
Ossi, skermaava SOTILAS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812