Mikä kahvinkeitin kannattaisi hankkia nyt hajonneen MM:n tilalle? Olen harkinnut tuollaista kapselikeitintä kun tulee juotua vain yksi kuppi kahvia ja olen ainoa juoja. Onko kellään kokemuksia tai suosituksia?
Millainen kahvinkeitin kannattaa hankkia?
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Uutta moccamasteria ei ainakaan. Maksaa tuplat enemmän kuin ennen ja paljon huonompi laatuisia ja hajoaa helpommin kun ennen mm kesti 20 vuotta niin nykyään hajoaa 2 vuodessa
- Anonyymi
Joo. Palstan kirjoituksissa M-M hajoaa aina kahdessa vuodessa.
- Anonyymi
Jos juot vaan yhen kupin päivässä, niin kapselikeitin on no-brainer. Nopeesti kuppi naamariin ilman tiskausrumbaa tai mittailua
- Anonyymi
Kapselikeitin säästää aikaa, ei tule turhaa kahvinhukkaa ja siivous on todella minimaalista. Tulee myös paljon parempaa kahvia kuin perus keittimellä. Esimerkiksi https://yleiskone.com/paras-kapselikeitin/ noi kaikki on hyviä malleja
- Anonyymi
Mä ostin kahden kupin keittimen kun en tykkää noista kapselijutuista kun niissä pikakahvia, tulee myös vaan turhaa roskaa ja on kallista. Tuohon keittimeen menee just mun 3 dl:n muki niiden kuppien tilalle ja saan siten kerralla sen mukillisen keitettyä. Mittaa se lempimukisi korkeus tai ota se muki mukaan kun käyt kaupoissa katselemassa , niitä keittimiä löytyy vaikka prismasta, itse ostin aikoinaan kärkkäiseltä. Toki jos vähemmmän haluat keittää niin vain se yksi kupillinen vettä ja yksi mitallinen poroja ja vain se toinen kuppi siihen alle niin että molemmat poistoaukot tulee sen kupin päälle. Näissä keittimissä on myös kestosuodatin niin pusseja ei tarvii ostella.
- Anonyymi
Jos juo vain kupillisen kerralla niin nopein, halvin ja kätevin on Bellaroomin pikakahvi, maitojauhe ja sokerikin mukana ja useita makuja.
Minusta kylläkin järkevintä käyttää termoskeitintä, maku pysyy hyvänä vrk ja lämmittää mikrossa sitä mukaa kun alkaa jäähtyä. Pikakahvi varalla kun maito loppu tai ei viitsi juuri silloin keittää. Vesi vaan mikroon ja laitan vähän makeutusta lisää. - AnonyymiUUSI
Mahdollisimman pieni kahvinkeitin, jos ei vieraitakaan käy kahvilla. Kapselikeitintä en ostaisi. Pikakahvikin sopisi, jos vain yksin juo. Minä juon Nescafé azera espressoa pitkänä maidon kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sehän on silloin niin että hyväksyt hiljaa asioiden laidan, lammas.
- AnonyymiUUSI
Miten oppositio liittyy hallitukseen.
- AnonyymiUUSI
Kiitämme propagandastasi, suuri ap!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716217- 1335594
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4713465Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091847Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381276
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889