Tuoltahan se äkkiseltään tuntuu ja tottahan se on. Euroopassa erityisesti EU:alueella voidaan myös syyttä itseämme kuten muuallakin maailmassa. Miksi olemme päästäneet taloutemme olemaan riippuvainen siitä liikaa yhden mantereen Pohjois-Amerikan ja sen maan USA:n markkinoista. Vaikka meillä pyyhkisisi ihan mukavasti kuten 2025 alkoi valoisissa merkeissä. Osakkeet nousivat Suomessa ja Euroopassa puhalsi nousun tuulet. Viimeaikaiset Donald Trumpin (Putte Trumpetin) toimet ovat syökseneet koko maailmantalouden kaaokseen.
Mitä EU:n pitäisi tehdä. EU:n pitäisi aloittaa suora kauppasota USA:n kanssa. Aina kun Trump laittaa tuontitullia tuotteille EU:n alueella tulisi EU:n laittaa sama tulli USA:ta kohtaan voimaan välittömästi. Sen sijaan EU seisoo jälleen tumput suorina ja kakat puoliksi housuissa kuten Ukrainn tukemisen kanssa ja ennen sotaa Venäjän edessä annoimme heidän viedä 6-0.
Putte Trumpet pilasi tavallisen ihmisen talouden
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kovaa kovaa vastaan laittamalla voi olla karut ajat edessä USA:n tullien kanssa. Miksei EU uskalla pelata tätä peliä oikein. Kuten aloittaja sanoi, pitäisi aina iskeä vastatulli ja mielellään jopa pariprosenttia kovemmat kuin Trump on laittanut.
Näin tuo hulluus saataisiin loppumaan heti alkuunsa. Aika nopeasti Jenkeissäkin se tuntuisi, koska ei siellä korvat hetkessä muualta tuotuja tuotteita. Näin saataisiin enemmän painetta luotua myös USA:n sisälle painostaa Trump luopumaan taloutta laskevasta typeryydestä.
Trump suojaa kyllä oman talouden selustansa muiden kustannuksella - Anonyymi
KAUPPASOTA EU AGENDAA
--Ilm. 13. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. - Anonyymi
EU on taas munaton. Ensin Putinin nyt Trumpin edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831334- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64866
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826