Norja: Trump saattoi rikkoa Naton sääntöjä
Naton pääsihteerin mukaan Trumpin tuontitullit eivät kuitenkaan riko sotilasliiton sääntöjä.
Ylin pääotsikko ja kun klikkaat niin tuollaista paljastuu.
Iltapäivälehtien kummat tai harhaan johtavat otsikot.
13
339
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tiedä onko toimituksessa enään yhtään ihmistä, vai tekeekö tekoäly " uutiset ".
Itse yritän lopettaa lähes kaiken median seuraamisen.
Koska meno on täysin älytöntä.
Kyllästyttää. - Anonyymi
Väärä palsta.
- Anonyymi
Taidat itse olla väärällä palstalla.
- Anonyymi
Ylellä on ollut pitkään outo tapa kaksoisviestintään, jossa ei ole päätä eikä häntää. Otsikossa lukee: lunta saadaan maahan... ja sitten puheuutinen: lumisade jää harvinaiseksi...tms., eikä tämä ole moite meteoporukalle ollenkaan vaan nykyiselle tavalle sotkea uutisen ydin.
Klikkiotsikot kaiketi takana, jossa lukijan pitää tarkistaa mitä sanotaan. Ei viisas tapa.- Anonyymi
Juttu jää lukematta tyhmän otsikon takia ja niitä jää paljon,tiedoksi iltapäiväpainoksille.
- Anonyymi
illtalehti..
Asioita rikkonut karhu ammuttiin Hankasalmella.
Niinpä? - Anonyymi
Olen alkanut funtsia, että nämä nykyiset lellilapset, joita ei ole kasvatettu eikä ojennettu, ovat niin tohkeissaan kaikista leluistaan edelleen ja siksi tekoäly saa kirjoittaa jutut. Valkohampaat vaan hymyää kun kansaa sumutetaan. Kympin tytöt ja pojat. Mitähän he saavat vielä rikki kunhan ehtivät vääntää...
- Anonyymi
Hämmentävä karjuja iski kirkkoon Orimattilassa..Liittyykö kirkkokuoroon vai mihin?
- Anonyymi
Venäjän maailmanmestarille kuuden vuoden kilpailukielto
Jutussa selvisi että Serbialainen kuitenkin on. - Anonyymi
Joe Biden palaa...
Palokunta vai poliisi kutsutaan apuun.. - Anonyymi
OL2 palaa – Nyt selvisi, milloin
Päivällä Biden oli palamassa nyt ennustetaan milloin olkiluodossa palaa. - Anonyymi
Kuollut mies pääsi baariin Britanniassa – ”Hän on vain hieman humalassa”
Tyhmyys tarttuu,ajatteliko toimittaja .että nyt tehdään seisauttava juttu - Anonyymi
Toimituspäällikkö laatii otsikot. (pitää kerätä paljon klikkejä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201