lämminveri tamma-> My Higwaystar
lämminveri ori-> Mr Purple
lämminveri ori-> Lord Cama
Lämminveri ruuna-> Prizeman
Suomenhevos ruuna-> Meirän Mies
lämminveri ruuna->Mari Boy
lämminveri tamma-> Justagree Aspen
Kaikki hepat on oleillu joskus Kemijärvellä....
missä on nämä hepat???
6
501
Vastaukset
- polletypy
Sukupostista tai hippoksesta pitäis löytyä.. Löysin sieltä itsekkin etsimäni, mutta näin alustavasti kun katsoin niin ainakin Prizeman:n kohdalla ei ole väliä missä se on, sukupostissa kohdassa muuta lukee: Kuollut... Olen pahoillani. :(
Ja Meirän Miehestä ei mitään tietoa hippoksesta löyty omistaja ja sukupostissa on siitä kuva.
Mutta käy itse katsomassa, tuon My Higwaystar tiedoilla ei löytynyt mitään sukupostistakaan, vaikka kokeilin erilailla kirjoittaa, mut lähelläkään tuollaista nimeä ei löytynyt...- jaana
Prizeman oli mun oma heppa... =(
- jaana
niin toi Prizeman oli joskus muutama vuos sitten mulla...
kiitos nuista tiedoista, löysin melkein kaikki sitä kautta... - polletypy
jaana kirjoitti:
niin toi Prizeman oli joskus muutama vuos sitten mulla...
kiitos nuista tiedoista, löysin melkein kaikki sitä kautta...No kiva jos tiedoista oli jotain apua...
Itellä kans muutama hevonen hukassa,mut eipä näytä kukaan tietävän missä ne on... :( Jos on olemassakaan enää...
- lippe
...Justagree Aspen ole edelleen Kempassa Peltoniemen Markulla? En muista kuulleeni, että olisi sen myynyt...
- jaana
on se viel siellä...se selvis vasta ton jälkeen ku olin laittanu ton jutun...mitä mä oon kuullu ni se on siitostammana...anyway...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984